Do dynamicznie rozwijającego się projektu non-profit koncentrującego się na szkolnictwie i edukacji poszukujemy:
Manager Marketingu
Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie
Opis stanowiska:
realizacja szerokiego spektrum działań marketingowych, w tym rozwijanie nowych koncepcji i projektów, opracowanie dokumentacji, przygotowanie i realizacja działań związanych z wprowadzaniem nowych pomysłów na rynek idei
uzgadnianie celów z zespołem
tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii
realizacja działań marketingowych oraz eventów
sporządzanie analiz i badań rynkowych
dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki na rynku oraz zwiększenie zainteresowania naszymi pomysłami w odniesieniu do określonych założeń poprzez proponowanie nowych sposób dotarcia do osób i instytucji potencjalnie zainteresowanych
obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych i oferty, rekomendacja działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów
bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi oraz grupami mediów w celu realizacji założeń marketingowych i komunikacyjnych
Wymagania:
m.in. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku podparte konkretnymi i policzalnymi rezultatami
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
umiejętność współpracy z pracownikami trzeciego sektora z krajów anglojęzycznych
praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia działań marketingowych 360 oraz wiedza z zakresu marketingu internetowego: e-mail marketing, content marketing itd.
„lekkie pióro” – umiejętność elastycznego tworzenia treści marketingowych wysokiej jakości
znajomość narzędzi Google Analytics w praktyce
sprawność w ramach pakietu MS Office
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu
bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
zdolność do pracy zespołowej oraz pod presją czasu