Specjalista ds. Back Office, Zabrze - oferta pracy - GoldenLine.plSmartHR - Specjalista ds. Back Office

Oferta archiwalna

SMART – HR jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjno-instalatorskiej z branży elektronicznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Back Office

Miejsce pracy: Zabrze

Region: śląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza Przedstawicieli Handlowych,
  • Tworzenie bazy potencjalnych Klientów,
  • Weryfikację dokumentacji technicznej,
  • Przygotowanie wstępnych kalkulacji i wycen,
  • Ścisłą współpracę z wewnętrznymi działami firmy: R&D, techniczny, handlowy,
  • Cykliczne raportowanie działań,
  • Wykonywanie bieżących działań administracyjnych.


Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku pracy,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • Wykształcenie co najmniej średniego,
  • Zainteresowanie nowym technologiami będzie mile widziana,
  • Umiejętności przygotowywania raportów i analiz,
  • Bardzo dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz umiejętności pracy w zespole,
  • Komunikatywności oraz postawy proaktywnej.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B w dynamicznie rozwijającej się, nowoczesnej firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Miłą atmosferę w zgranym, ceniącym poczucie humoru zespole.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy:

praca@smart-hr.pl

(W temacie wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska)

www.smart-hr.pl