Prowadzenie badań rynku oraz aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych na podległym obszarze;
Tworzenie, rozwijanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami biznesowymi;
Przygotowywanie ofert i opieka nad realizacją zamówień dla Klientów, w tym obsługa posprzedażowa;
Badanie satysfakcji Klientów z jakości obsługi, w tym monitorowanie i analiza potrzeb Klientów;
Realizację celów jakościowych i ilościowych na poziomie wyznaczonych przez zarząd wskaźników; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
Biegła znajomość języka francuskiego pozwalająca na swobodą komunikację telefoniczną i mailową – warunek konieczny;
Umiejętność budowania relacji z Klientami i nastawienie na satysfakcję Klientów;
Samodzielność w działaniu, zdolności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy, elastyczność i umiejętności działania pod presją czasu;
Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
Przyjazne środowisko pracy w dobrze zorganizowanej firmie;
Szkolenie wprowadzające oraz udział w profesjonalnych szkoleniach produktowych;
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
Pracę w zespole profesjonalistów, nastawionych na jakość obsługi oraz innowacyjne rozwiązania; Przejrzyste warunki zatrudnienia: umowa o pracę, stałe wynagrodzenie oraz premia uzależniona od osiąganych wyników,
SLV GROUP – prężnie rozwijający się producent systemów rusztowań o ugruntowanej pozycji w Polsce i na rynkach zagranicznych. Naszym celem jest mocna pozycja na rynku rusztowań w Europie .