Pełnomocnik Zarządu ds. Techniczno-Handlowych, Wrocław, Legnica, Poznań, Szczecin - oferta pracy - GoldenLine.plPartner Serwis - Pełnomocnik Zarządu ds. Techniczno-Handlowych

Oferta archiwalna

Partner Serwis świadczy usługi w zakresie szeroko rozumianego serwisu przemysłowego. Jesteśmy ekspertami w obszarze remontów, modernizacji, konserwacji oraz utrzymania ruchu maszyn i urządzeń. Działamy na rynku od 2002 roku. Obsługujemy ponad 1000 Klientów. Firmę tworzy 9 oddziałów świadczących serwis przemysłowy i zatrudniających blisko 500 osób. Główna siedziba firmy znajduje się w Elblągu, pozostałe oddziały zlokalizowane są we Wrocławiu, Kwidzynie, Olsztynie, Gdańsku, Dąbrowie Górniczej, Legnicy, Częstochowie oraz Oświęcimiu.

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Pełnomocnik Zarządu ds. Techniczno-Handlowych

Miejsce pracy: Wrocław, Legnica, Poznań, Szczecin

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów i zleceń na terenie Polski zachodniej,
  • sprzedaż usług oferowanych przez Centrum Serwisowe,
  • budowanie długofalowych relacji z klientami, rozwijanie nowych kontaktów handlowych na wyznaczonym terenie,
  • prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert pod względem technicznym i handlowym,
  • doradztwo techniczne,
  • analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości i kanałów sprzedaży,
  • raportowanie realizowanych oraz planowanych zadań.

Oczekiwania:

  • wykształcenie techniczne (preferowane: elektrotechnika, automatyka, mechanika, energetyka),
  • doświadczenie w sprzedaży w branży technicznej,
  • znajomość branży (maszyny, napędy elektryczne),
  • samodzielność, dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • skuteczność w negocjacjach handlowych, bardzo dobre umiejętności sprzedażowe,
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Kandydatom proponujemy:

  • stałą pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
  • pracę w ciekawej, rozwijającej się branży,
  • dużą samodzielność działania,
  • możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji,
  • pakiet benefitów (kartę Multisport, dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie nauki w formie szkoleń, kursów, studiów),
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy),
  • możliwość pracy w systemie home office.

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem serwisu.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Aplikuj teraz

Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach, niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez firmę Partner Serwis Sp. z o.o., 82-300 Elbląg, ul.Stoczniowa 2 (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 94/46/WE – Dz. Urz. UE L119 (RODO)”). Oświadczam, że jestem świadomy(a) dobrowolności udostępnienia moich danych osobowych oraz że zostałem(am) poinformowany(a) o prawie wglądu do moich danych osobowych, ich poprawiania, a także cofnięcia zgody na ich przetwarzania w każdym czasie.