Koordynator ds. Rozwoju Modeli Dystrybucji, Toruń - oferta pracy - GoldenLine.plNEUCA - Koordynator ds. Rozwoju Modeli Dystrybucji

Oferta archiwalna

Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm medycznych rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań, zmieniających jakość życia pacjentów.

Obecnie do naszego zespołu, funkcjonującego w ramach Grupy NEUCA, poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. Rozwoju Modeli Dystrybucji

Miejsce pracy: Toruń | Numer referencyjny: KRMD/01/T

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

- analizę potrzeb i oczekiwań klientów (analizy zapytań, przygotowanie ofert, analiza i kalkulacja opłacalności usług) oraz określenie wynikających z nich możliwości świadczenia usług,
- przygotowanie i prezentację ofert,
- utrzymywanie ustalonych warunków współpracy,
- koordynację przygotowania zadań w procesach do obsługi usług – inicjowanie i prowadzenie zespołów roboczych,
- koordynację utrzymania usług - współpraca z komórkami wewnętrznymi oraz bieżąca komunikacja z klientem,
- wsparcie w obsłudze zleceń wydań towaru z magazynu m.in.: rejestracja i wprowadzenie do systemu, zamawianie transportu, komunikacja z magazynem,
- bieżącą obsługę posprzedażową: utrzymywanie dokumentacji, analiza i rozpatrywanie reklamacji od producenta, raportowanie do klienta, rozliczanie usług,
- weryfikację jakości świadczonego serwisu m.in analiza raportów, monitoring wskaźników, audyty i działania naprawcze, statusy.

Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze klientów kluczowych,
- znajomości procesów łańcucha dostaw (logistyka, spedycja) oraz sprzedaży i obsługi klienta,
- dobrej znajomości MS Excel, ogólnej znajomości zasad funkcjonowania systemów wspierających procesy: SAP, WMS, TMS,
- rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych,
- zdolności organizacyjnych,
- umiejętności podejmowania decyzji,
- innowacyjnego myślenia.

Mile widziane:

- doświadczenie w obsłudze posprzedażowej klienta hurtowego/aptecznego/wewnętrznego,
- doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, tworzenia kalkulacji dla projektów i usług dystrybucyjnych,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie będącej liderem na rynku farmaceutycznym,
- przyjazną atmosferę pracy,
- możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych:

* ZDROWIE (karta sportowa, opieka medyczna);
* BEZPIECZEŃSTWO (ubezpieczenie na życie, zniżki na ubezpieczenia majątkowe i ubezpieczenia komunikacyjne, bezpłatne porady prawne);
* FINANSE (rabaty w e-sklepie, pożyczki mieszkaniowe);
* RODZINA (program My Mamy: dofinansowanie do opieki nad dzieckiem, dofinansowanie do wyprawki z tytułu urodzenia dziecka, płatny dzień wolny na urodziny dziecka do ukończenia 12 roku życia, wyprawki szkolne, świadczenia na święta, paczki na święta).

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wybierając przycisk APLIKUJ.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.