Umiejętności
agencje reklamowe
Kampanie
Fotografia cyfrowa
Fotografia eventów
Moda
Fotografia modowa
Fotografia artystyczna
Graphic Design
Adobe Lightroom
Microsoft Office
Modelowanie
Fotografia
Fotografia portretowa
Adobe Photoshop
Lookbook
Doświadczenie zawodowe
Inspektor / Supervisor
- zarządzanie zespołem Liderów, Specjalistów (obsługa klienta, up-selling)
- organizacja pracy w podległym zespole, podział zadań, delegowanie
- wyznaczanie celów oraz kontrola realizacji wyników ilościowych i jakościowych, motywowanie zespołu
- odpowiedzialność za jakość obsługi klientów, dbałość o wizerunek firmy
- koordynowanie działań w ruchu inbound i outbound z zakresu obsługi klienta, sprzedaży dodatkowej
- identyfikowanie słabych i mocnych stron realizowanych projektów oraz wprowadzanie odpowiednich działań korygujących
- działania zwiększające efektywność up-selling - sprzedaż produktów obecnym klientom z wykorzystaniem istniejącej już relacji
- raportowanie
- współpraca z działami wewnętrznymi w celu zapewnienia obsługi klienta na najwyższym poziomie
- organizacja pracy w podległym zespole, podział zadań, delegowanie
- wyznaczanie celów oraz kontrola realizacji wyników ilościowych i jakościowych, motywowanie zespołu
- odpowiedzialność za jakość obsługi klientów, dbałość o wizerunek firmy
- koordynowanie działań w ruchu inbound i outbound z zakresu obsługi klienta, sprzedaży dodatkowej
- identyfikowanie słabych i mocnych stron realizowanych projektów oraz wprowadzanie odpowiednich działań korygujących
- działania zwiększające efektywność up-selling - sprzedaż produktów obecnym klientom z wykorzystaniem istniejącej już relacji
- raportowanie
- współpraca z działami wewnętrznymi w celu zapewnienia obsługi klienta na najwyższym poziomie
Lider Zespołu / Lider ds. Sprzedaży Dodatkowej
- zarządzanie zespołem Konsultantów/Doradców
- nadzór nad pracą infolinii, weryfikacja zapotrzebowania na akcję, kontrola połączeń
- przeprowadzanie coachingów, rozmów dyscyplinujących oraz oceniających
- realizacja planów sprzedażowych
- wsparcie merytoryczne, dbałość o wyniki wiedzy merytorycznej Konsultantów
- motywowanie, tworzenie, wdrażanie i weryfikacja systemu motywacyjnego
- reprezentowanie firmy w trudnych rozmowach z klientami
- nadzór nad pracą infolinii, weryfikacja zapotrzebowania na akcję, kontrola połączeń
- przeprowadzanie coachingów, rozmów dyscyplinujących oraz oceniających
- realizacja planów sprzedażowych
- wsparcie merytoryczne, dbałość o wyniki wiedzy merytorycznej Konsultantów
- motywowanie, tworzenie, wdrażanie i weryfikacja systemu motywacyjnego
- reprezentowanie firmy w trudnych rozmowach z klientami
wystawiono
Profesjonalizm oraz łatwość rozwiązywania sytuacji wymagających szybkiego działania - tak w lapidarnym skrócie można zcharakteryzować Piotra jako przełożonego.
podwładny
wystawiono
Współpracowałam z Piotrem jako Konsultant pracując na infolinii Abonenckiej. Pomocny, inteligentny, uczynny. Zawsze chętnie pomoże, na każde pytanie odpowie. Posiada dużą wiedzę merytoryczna.
Ma dużą inwencję twórczą:)
Ma dużą inwencję twórczą:)
Szkolenia i kursy
„Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami" - Hillway Training & Consulting - 2012
„Efektywne budowanie zespołu i zarządzanie zespołem" - Hillway Training & Consulting - 2012
„Efektywność komunikacyjna” - Client First - 2011
„Zaawansowane techniki sprzedaży - Incremental Sales Value ” - ASSET Business Development - 2011
„Zarzadzanie przez cele” - ASSET Business Development - 2010
„Skuteczny menedżer”, House of Skills – 2008
-wewnętrzne szkolenia z zakresu: obsługi klienta, sprzedaży, znajomości procedur i produktu
„Efektywne budowanie zespołu i zarządzanie zespołem" - Hillway Training & Consulting - 2012
„Efektywność komunikacyjna” - Client First - 2011
„Zaawansowane techniki sprzedaży - Incremental Sales Value ” - ASSET Business Development - 2011
„Zarzadzanie przez cele” - ASSET Business Development - 2010
„Skuteczny menedżer”, House of Skills – 2008
-wewnętrzne szkolenia z zakresu: obsługi klienta, sprzedaży, znajomości procedur i produktu
Edukacja
Inne
-znajomość MS Office 2003/2007/2010 (Word, Excel, Power Point, Acces), Płatnik, Outlook Microsoft, Photoshop, Predictive Dialing System-PDS, Call Management System CMS, Oracle Discoverer
-publikacje: lipiec, sierpień 2007: Przemysł Spożywczy. "Biologicznie aktywne składniki żywności wspomagające redukcję masy ciała"
-publikacje: lipiec, sierpień 2007: Przemysł Spożywczy. "Biologicznie aktywne składniki żywności wspomagające redukcję masy ciała"
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.