Umiejętności
Chargebacks
Credit Card Fraud
Data Mining
E-commerce
Projekty doskonalenia procesów
Project Team Management
Odporność na stres
Zarządzanie zespołem
pakiet MS Office
Umiejętność pracy pod presją czasu
Analiza danych
Zarządzanie ryzykiem
People Management
Tworzenie procedur
Otwarty umysł
MS Excel Tabele przestawne
Pracowitość i odpowiedzialność w powierzonych zadaniach
Usługi płatnicze
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
Elastyczność w działaniu
Tworzenie analiz i raportów
Fraud Prevention
wielozadaniowość
Quality assurance and control
Fraud Investigations
Fraud Management
Fraud Analysis
zdolność adaptacji
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
EMEA/APAC Consumer Fraud Team Lead
»» Analiza raportów w celu codziennych obserwacji trendów oraz przekazywanie zdobytych analiz i trendów do głównych interesariuszy, wraz z sugestiami dotyczącymi codziennych operacji oraz sugestiami na temat długoterminowych rozwiązań na rynkach EMEA i PAPAC
»» Prowadzenie projektów i profesjonalna współpraca z liderami innych departamentów
»» Codzienne monitorowanie strat i zysków, wdrażanie narzędzi oraz procesów w celu udoskonalania systemu
»» Kontrola jakości wykonywanych zadań przez analityków
»» Zarządzanie zespołem i wsparcie codziennych procesów oraz współpraca przy realizacji zadań
»» Motywowanie i wspieranie zespołu w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności
»» Odpowiedzialność za zatrudnianie i rozwój nowych członków zespołu
»» Szkolenie nowych członków zespołu, po procesie wdrożeniowym oraz dostarczanie szkoleń obecnym członkom zespołu, w zależności od potrzeb. Aktualizowanie materiałów szkoleniowych, wraz z rozwojem procesów
»» Pełnienie roli pierwszego kontaktu w przypadku eskalacji dla wszystkich zapytań i problemów dotyczących nadużyć konsumenckich wewnątrz departamentu i poza nim
»» Prowadzenie projektów i profesjonalna współpraca z liderami innych departamentów
»» Codzienne monitorowanie strat i zysków, wdrażanie narzędzi oraz procesów w celu udoskonalania systemu
»» Kontrola jakości wykonywanych zadań przez analityków
»» Zarządzanie zespołem i wsparcie codziennych procesów oraz współpraca przy realizacji zadań
»» Motywowanie i wspieranie zespołu w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności
»» Odpowiedzialność za zatrudnianie i rozwój nowych członków zespołu
»» Szkolenie nowych członków zespołu, po procesie wdrożeniowym oraz dostarczanie szkoleń obecnym członkom zespołu, w zależności od potrzeb. Aktualizowanie materiałów szkoleniowych, wraz z rozwojem procesów
»» Pełnienie roli pierwszego kontaktu w przypadku eskalacji dla wszystkich zapytań i problemów dotyczących nadużyć konsumenckich wewnątrz departamentu i poza nim
Analityk ds. Nadużyć Konsumenckich (Consumer Fraud Analyst)
»»przegląd aktywności budzącej podejrzenia na wszystkich platformach Groupon,
»»anulowanie transakcji w obliczu o nadużycie konsumenckie,
»»monitorowanie i rozwiązywanie przypadków nadużyć konsumenckich,
»»analiza wzorców podejrzanych zachowań konsumenckich,
»»udostępnianie zebranych informacji i dowodów popełnienia nadużyć konsumenckich na wniosek organów ścigania,
»»współpraca z działami zarządzania ryzykiem w celu zapobiegania oszustwom handlowców,
»»szkolenie pracowników i działów kupieckich w zakresie najlepszych praktyk dotyczących obsługi potencjalnie nieuczciwych transakcji i produktów wysokiego ryzyka.
»»anulowanie transakcji w obliczu o nadużycie konsumenckie,
»»monitorowanie i rozwiązywanie przypadków nadużyć konsumenckich,
»»analiza wzorców podejrzanych zachowań konsumenckich,
»»udostępnianie zebranych informacji i dowodów popełnienia nadużyć konsumenckich na wniosek organów ścigania,
»»współpraca z działami zarządzania ryzykiem w celu zapobiegania oszustwom handlowców,
»»szkolenie pracowników i działów kupieckich w zakresie najlepszych praktyk dotyczących obsługi potencjalnie nieuczciwych transakcji i produktów wysokiego ryzyka.
Specjalista Ds. Zarządzania Ryzykiem
»» monitorowanie transakcji podejrzanych na kartach prywatnych i business
»» współpraca z polskimi i zagranicznymi centrami rozliczeniowymi
»» akceptacja tymczasowego podniesienia limitu na kartach debetowych i kredytowych
»» obsługa autoryzacyjna kart płatniczych wydawanych przez bank
»» blokowanie i zastrzeganie kart wydanych przez bank
»» obsługa wniosków o Visa Emergency Card, Visa Emergency Cash
»» komunikacja z klientami i jednostkami wewnętrznymi banku.
»» rozpatrywanie reklamacji klientów banku
»» współpraca z polskimi i zagranicznymi centrami rozliczeniowymi
»» akceptacja tymczasowego podniesienia limitu na kartach debetowych i kredytowych
»» obsługa autoryzacyjna kart płatniczych wydawanych przez bank
»» blokowanie i zastrzeganie kart wydanych przez bank
»» obsługa wniosków o Visa Emergency Card, Visa Emergency Cash
»» komunikacja z klientami i jednostkami wewnętrznymi banku.
»» rozpatrywanie reklamacji klientów banku
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
gimnastyka, podróże, kulinaria, górskie wędrówki, akwarystyka, sporty walki,