Piotr Sak

EMEA/APAC Fraud Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Chargebacks Credit Card Fraud Data Mining E-commerce Projekty doskonalenia procesów Project Team Management Odporność na stres Zarządzanie zespołem pakiet MS Office Umiejętność pracy pod presją czasu Analiza danych Zarządzanie ryzykiem People Management Tworzenie procedur Otwarty umysł MS Excel Tabele przestawne Pracowitość i odpowiedzialność w powierzonych zadaniach Usługi płatnicze Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym) Elastyczność w działaniu Tworzenie analiz i raportów Fraud Prevention wielozadaniowość Quality assurance and control Fraud Investigations Fraud Management Fraud Analysis zdolność adaptacji

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Groupon
EMEA/APAC Fraud Manager
Groupon
EMEA/APAC Consumer Fraud Team Lead
»» Analiza raportów w celu codziennych obserwacji trendów oraz przekazywanie zdobytych analiz i trendów do głównych interesariuszy, wraz z sugestiami dotyczącymi codziennych operacji oraz sugestiami na temat długoterminowych rozwiązań na rynkach EMEA i PAPAC
»» Prowadzenie projektów i profesjonalna współpraca z liderami innych departamentów
»» Codzienne monitorowanie strat i zysków, wdrażanie narzędzi oraz procesów w celu udoskonalania systemu
»» Kontrola jakości wykonywanych zadań przez analityków
»» Zarządzanie zespołem i wsparcie codziennych procesów oraz współpraca przy realizacji zadań
»» Motywowanie i wspieranie zespołu w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności
»» Odpowiedzialność za zatrudnianie i rozwój nowych członków zespołu
»» Szkolenie nowych członków zespołu, po procesie wdrożeniowym oraz dostarczanie szkoleń obecnym członkom zespołu, w zależności od potrzeb. Aktualizowanie materiałów szkoleniowych, wraz z rozwojem procesów
»» Pełnienie roli pierwszego kontaktu w przypadku eskalacji dla wszystkich zapytań i problemów dotyczących nadużyć konsumenckich wewnątrz departamentu i poza nim
Groupon
Analityk ds. Nadużyć Konsumenckich (Consumer Fraud Analyst)
»»przegląd aktywności budzącej podejrzenia na wszystkich platformach Groupon,
»»anulowanie transakcji w obliczu o nadużycie konsumenckie,
»»monitorowanie i rozwiązywanie przypadków nadużyć konsumenckich,
»»analiza wzorców podejrzanych zachowań konsumenckich,
»»udostępnianie zebranych informacji i dowodów popełnienia nadużyć konsumenckich na wniosek organów ścigania,
»»współpraca z działami zarządzania ryzykiem w celu zapobiegania oszustwom handlowców,
»»szkolenie pracowników i działów kupieckich w zakresie najlepszych praktyk dotyczących obsługi potencjalnie nieuczciwych transakcji i produktów wysokiego ryzyka.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Specjalista Ds. Zarządzania Ryzykiem
»» monitorowanie transakcji podejrzanych na kartach prywatnych i business
»» współpraca z polskimi i zagranicznymi centrami rozliczeniowymi
»» akceptacja tymczasowego podniesienia limitu na kartach debetowych i kredytowych
»» obsługa autoryzacyjna kart płatniczych wydawanych przez bank
»» blokowanie i zastrzeganie kart wydanych przez bank
»» obsługa wniosków o Visa Emergency Card, Visa Emergency Cash
»» komunikacja z klientami i jednostkami wewnętrznymi banku.
»» rozpatrywanie reklamacji klientów banku

Edukacja

Logo
Zarządzanie jakością i audyt wewnętrzny, licencjackie
Europejska uczelnia informatyczno-ekonomiczna

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

gimnastyka, podróże, kulinaria, górskie wędrówki, akwarystyka, sporty walki,