Wypowiedzi
-
ten kod w ogóle się nie skompiluje, nie mówiąc już o poprawności działania, ponieważ jeśli button się schowa to już nigdy się nie pojawi bo brakuje eventu np. mouseOut gdzie visible = true.
A kod się nie kompiluje, ponieważ brakuje parametru funkcji
this.button_1.addEventListener(MouseEvent.Over, fl_MouseOverHandler); // tu statici piszę z palca więc może ten event inaczej sie nazywać;
function fl_MouseOverHandler(event:MouseEvent)
{
this.animacja1.visible = false;
} -
Jak wyżej. IntelliJ. Flash Builder przy dużych projektach jest powolny i często się crashuje nie mówiąc o pamięci jaką pożera.
-
Scena ma dwie współrzedne X i Y. Zmieniając tylko X bedziesz przesuwał statek tylko w Lewo lub prawo. Jeśli statek ma poruszać się po skosie musisz manipulować także Y.
Może mój błąd, że pokazuję gotowe rozwiązanie ale....
http://www.freeactionscript.com/tag/8-way-diagonal-mov... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Flash i ActionScript
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Flash i ActionScript
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Flash i ActionScript
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Flash i ActionScript
-
Oczywiście. Proponuje dwa sposoby:
1)
jeśli w tym kontenerze ( Actions extends MovieClip) znajdują się tylko przyciski to :
pisane z 'palca'
for (var i=0, i= this.numChilds, i++){
(this.getchildatindex(i) as MyButton).x = 10;
(this.getchildatindex(i) as MyButton).y = 10;
}
jesli znajdują się tam też inne komponenty to :
for (var i=0, i= this.numChilds, i++){
var compObj:Object = this.getchildatindex(i);
if (compOb is MyButton){
(compOb as MyButton).x = 10;
(compOb as MyButton).y = 10;
}
}
2)
podczas tworzenia przycisków zapisać je w tablicy i wtedy zrobić pętle po tej tablicy i przesunac przyciski
var buttonsTab:Array = [];
...
myButton.x = 0 + (myButton.width * i);
myButton.y = 0;
addChild(myButton);
buttonsTab.push(myButton);
...
for (var i=0, i= buttonsTab.length, i++){
var compObj:Object = this.buttonsTab[i];
if (compOb is MyButton){
(compOb as MyButton).x = 10;
(compOb as MyButton).y = 10;
} -
W metodzie button clicka. (e.target as MyButton).x = 10; (e.target as MyButton).y = 10;Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.04.14 o godzinie 12:40
-
Tą banalną gierkę wykonasz wyłącznie uzywajać już gotowych funkcji obiektu BitmapData. Zobacz metody threshold oraz compare.
Za pomocą algorytmów które wymieniłeś to musisz :
pętla po pikselach ( bitmapData.getPixel ) i dla current piksela pobierasz także x sąsiednich pikseli ,wyliczasz średnią ( np wartosci kolorów) i tą średnią porównujesz z tak samo pobranymi pikselami z oryginału.
Czyli skrótem:
pętla for (i = 0 , i = szerokosc obrazka)
pętla for (y = 0 , i = wysokosc obrazka)
oryginal.getPixel(i,y);
kolorowankagetPixel(i,y);
//tutaj dopisujesz jeszcze pobranie od X sąsiadów
sumujesz im wartość kolorów;
porównujesz ze sona sume kolorów z oryginału i kolorowanki jesli spełniają załozony % błędu to zaliczasz piksel jako pomalowany OK a jak nie to Błąd.
Pozdrawiam. -
Jeśli chcesz zrobić coś ambitnego i do tego zarobić na tym to napisz aplikacje (java w przypadku Androida, obj c w przypadku iPhona) która będzie strumieniować (publikowanie i odbieranie) wideo i audio na androida w połączeniu z Fmsem, aby stumienie można było wykorzystywać w aplikacjach Airowych lub w Flashu na webie. Oczywiście nie mówie tu o napisaniu aplikacji w Airze :) bo to było by banalne (5 min roboty).
-
a pracujesz na macu czy windowsie ? bo na macu hand cursory się nie pokazują.
-
A jaki to jest efekt buttona ???
Jeśli chcesz mieć na kompnencie jeszcze kursor myszki (jak na buttonie) to musisz dopisać obok buttonMode useHandCursor = true -
1000 ms to jest jedna sekunda a nie minuta :)
wygląda tak jakby komponent został przeryswany. Spróbuj ustawić mu width i height na 'sztywno' i wtedy zobacz lub na percentwidth itd na 100. -
zrób flagę var selectedMenuItem:uint;
i wpisuj tam index kliknietego elementu. Potem switchem lub ifem sprawdzaj czy akcja z kliknietego menu ma sie wykonac ponownie. za kazdym kliknieciem aktualizujesz flagę.
LUB
jeśli menu zbudowane jest z własnych komponentów to umieść taką logigę włeśnie w elemencie menu.
Podejść może być baaaaardzo wiele. -
Każdemu komponentowi musisz przypisać ID jesli piszesz w ActionScripcie id to nazwa zmiennej. Ta zmienna musi być publicznaPiotr Kubasiak edytował(a) ten post dnia 26.11.12 o godzinie 00:27
-
[musiałem usunąć bo wysłało podwójnie posta]Piotr Kubasiak edytował(a) ten post dnia 26.11.12 o godzinie 00:26
-
Nie jest to optymalne rozwiązanie. Powinieneś się odwoływać po id komponenty.
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Flash i ActionScript
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Flash i ActionScript