Piotr Barański

Piotr Barański

Dyrektor ds. marketingu, Fundacja SPiRIT

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. marketingu
Fundacja SPiRIT

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Kogo szkolił skills
Kogo szkolił skills
Grupa tylko tych osób, które szkolił z zarządzania projektami skills. Stworzona w celach wspierania kariery zawodowej absolwentów tych szkoleń.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.
Merchandising
Merchandising
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo tematyką merchandisingu i ekspozycją towarów
POSM
POSM
dla tych którzy projektują, wdrażają, kupują lub choćby wiedza co to POSM
Rynek ogrodniczy
Rynek ogrodniczy
Grupa dla wszystkich, którzy chcą poznać lub już znają i chcą dzielić się swoją wiedzą o rynku ogrodniczym.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
VM........wizualiści
VM........wizualiści
grupa zrzeszająca wizualistów
Zarządzanie 2.0
Zarządzanie 2.0
Zarządzanie 2.0 to holistyczne podejście do zarządzania. Całkowicie aktualizowana wiedza na temat zarządzania. Nowoczesne sposoby i trendy w zarządzania. Partycypacja, wikinomia. To mądrość takich fir
Zarządzanie. Nowe nurty.
Zarządzanie. Nowe nurty.
O tym co w zarządzaniu nowe, kontrowersyjne, innowacyjne, wychodzi poza schematy i klasykę, choć niekoniecznie jest (już/jeszcze) modne. Skonfronujmy teorię i praktykę.
Zarządzanie Produktem
Zarządzanie Produktem
Celem grupy Zarządzanie Produktem jest do promowanie zarządzania produktem jako jednego z kluczowych elementów procesu zarządzania marketingowego.