Paweł Majnert
UX designer, strateg, socjolog, badacz, usability consultant, architekt informacji,
Warszawa,
mazowieckie
Skills
A/B testing
Axure
Business strategy
Digital Marketing
Ecosystem
Google Analytics
Heuristic Analysis
Heuristic Evaluation
Information Architecture
IT Strategy
Mobile Applications
Mobile Commerce
Mobile Technology
Needs Analysis
Public Relations
Publications
Scrum
SEO
Social Media
Start-up Consulting
Start-ups
Strategy
User Experience
UX Design
ux research
reasearch
UX Evaluation
UX strategies
Languages
English
intermediate
Russian
beginner
Experience

UX Practitioner
- wspieranie Startupów w obszarze UX i strategii
- wpieranie agencji interaktywnych w obszarze UX i usability
- tworzenie architektury informacji dla klientów marki zarówno na rynek Polski jak i zagraniczny
- praca przy strategii (analiza potrzeb, analiza konkurencji, analiza i specyfikacja wymagań, analiza i specyfikacja kontekstu użycia ) istnienia produktów i usług w Internecie
- warsztaty z klientem z zakresu użyteczności i UX
- audyty eksperckie użyteczności produktów i usług w Internecie
Klienci/Brandy:
SkyCash, MobiParking, Winterfresh, Matruelle, UPC, IBM, Nowa Era, Samsung, HBO, Odbierz.to, Fundacja TechSoup, British Council, Tretorn, LabelsShop, Parlament Europejski i inni (o których nie możemy mówić)
Stała obsługa/współpraca:
SkyCash, RockPM, OSMG, LookSoft, ClearSence (PKT), CG AMK, Fenomem,
- wpieranie agencji interaktywnych w obszarze UX i usability
- tworzenie architektury informacji dla klientów marki zarówno na rynek Polski jak i zagraniczny
- praca przy strategii (analiza potrzeb, analiza konkurencji, analiza i specyfikacja wymagań, analiza i specyfikacja kontekstu użycia ) istnienia produktów i usług w Internecie
- warsztaty z klientem z zakresu użyteczności i UX
- audyty eksperckie użyteczności produktów i usług w Internecie
Klienci/Brandy:
SkyCash, MobiParking, Winterfresh, Matruelle, UPC, IBM, Nowa Era, Samsung, HBO, Odbierz.to, Fundacja TechSoup, British Council, Tretorn, LabelsShop, Parlament Europejski i inni (o których nie możemy mówić)
Stała obsługa/współpraca:
SkyCash, RockPM, OSMG, LookSoft, ClearSence (PKT), CG AMK, Fenomem,

Strateg, UX Designer
- tworzenie architektury informacji (strony www, aplikacje desktopowe, aplikacje internetowe, aplikacje na Facebooka, aplikacje typu widget YouTube, strony mobilne, aplikacje mobilne: IOS,
Android, Windows Phone, aplikacje na telewizory typu Smart TV) dla klientów agencji zarówno na rynek Polski jak i zagraniczny
- praca przy strategii (analiza potrzeb, analiza konkurencji, analiza i specyfikacja wymagań, analiza i specyfikacja kontekstu użycia) istnienia produktów i usług w Internecie dla klientów agencji
- wpieranie działu kreacji w kreatywnych burzach mózgu
- warsztaty z klientem z zakresy użyteczności i UX
- prowadzenie prezentacji (strategia, architektura informacji, analityka)
- badanie zachowań użytkowników korzystających z zaprojektowanych wcześniej produktów internetowych (Google Analytics i Crazy Egg – analiza klikalności)
- śledzenie trendów UX na rynku Polskim i zagranicznym
Klienci/Brandy:
Knorr, ŚKODA, IKEA, Dove, AVON, ŻUBR, Wódka Żołądkowa Gorzka, Enel–Med, Bakoma, Grycan Express Ren a Car, Money Makers,
Android, Windows Phone, aplikacje na telewizory typu Smart TV) dla klientów agencji zarówno na rynek Polski jak i zagraniczny
- praca przy strategii (analiza potrzeb, analiza konkurencji, analiza i specyfikacja wymagań, analiza i specyfikacja kontekstu użycia) istnienia produktów i usług w Internecie dla klientów agencji
- wpieranie działu kreacji w kreatywnych burzach mózgu
- warsztaty z klientem z zakresy użyteczności i UX
- prowadzenie prezentacji (strategia, architektura informacji, analityka)
- badanie zachowań użytkowników korzystających z zaprojektowanych wcześniej produktów internetowych (Google Analytics i Crazy Egg – analiza klikalności)
- śledzenie trendów UX na rynku Polskim i zagranicznym
Klienci/Brandy:
Knorr, ŚKODA, IKEA, Dove, AVON, ŻUBR, Wódka Żołądkowa Gorzka, Enel–Med, Bakoma, Grycan Express Ren a Car, Money Makers,

added
Bardzo dobrze wspominam współpracę w Pawłem. Jest wszechstronnym pracownikiem - doświadczonym architektem informacji z silnym zacięciem strategicznym, ma duże kompetencje z zakresu badań użyteczności, przygotowywania i przedstawiania prezentacji. Jest słowny i dotrzymuje terminów. Nastawiony jest na rozwiązywanie problemów, ma otwartą głowę i jest elastyczny w podejściu do zmian. Wnosi pozytywną energię do zespołu, praca z nim to prawdziwa przyjemność!

added
Przez ponad 2 lata Paweł stanowił trzon działu AI/UX w Kalicińscy.com. Wszystkie najważniejsze projekty realizowane przez nas, powstawały przy jego współudziale. Cieszę się, że mogliśmy ten czas przepracować razem, wzajemnie się od siebie ucząc. Kibicuję dalszej drodze rozwoju Pawła i wiem, że jeszcze niejednym mnie pozytywnie zaskoczy na swojej drodze zawodowej. Powodzenia Paweł!

cooperator
added
Paweł świetnie potrafi oszacować stopień trudności i pracochłonność zadania które przed nim stoi i zawsze dotrzymuje ustalonych terminów. Jego doświadczenie w zarządzaniu projektami znakomicie przyczynia się do jakości i efektywności współpracy z działem ekanckim a umiejętność i chęć do współpracy i znajdowania rozwiązań powstających problemów do sukcesu projektu. Bardzo miło wspominam wspólną pracę.

Usability Consultant, Architekt Informacji
- projektowanie interakcji, projektowanie interface`ów, zgodnie z koncepcja funkcjonalną (analiza konkurencji, audyt ekspercki, tworzenie person, architektura informacji, testowania)
- badania użyteczności (testy z użytkownikami, audyty użyteczności, eyetracking)
- praca z klientem (warsztaty, prezentacje)
- project management (kontakt z klientem, współpraca z grafikami, działem IT i podwykonawcami)
- copywriting
Klienci/Brandy:
Bank BGŻ, Citi Handlowy, Plus, Orange, Net Bank
- badania użyteczności (testy z użytkownikami, audyty użyteczności, eyetracking)
- praca z klientem (warsztaty, prezentacje)
- project management (kontakt z klientem, współpraca z grafikami, działem IT i podwykonawcami)
- copywriting
Klienci/Brandy:
Bank BGŻ, Citi Handlowy, Plus, Orange, Net Bank

added
Współpracę z Pawłem oceniam bardzo dobrze. To zaangażowany i rzetelny profesjonalista. Na każdym etapie realizacji projektu nasza kooperacja przebiegała wzorowo, aż do pomyślnego finału.

chief
added
Współpracowałem z Pawłem w zakresie badań użyteczności (obserwacja użytkownika i eyetracking). Badania były przeprowadzane dokładnie i sumiennie. Szybko zdobywał potrzebną wiedzę. W trakcie badań dobrze interpretował zachowania użytkowników, a jego rekomendacje zmian były konstruktywne i pożyteczne dla badanych serwisów.
Polecam współpracę z Pawłem - posiada zarówno odpowiednią wiedzę jak i umiejętności: samodzielność, planowanie pracy, bezkonfliktowość.
Polecam współpracę z Pawłem - posiada zarówno odpowiednią wiedzę jak i umiejętności: samodzielność, planowanie pracy, bezkonfliktowość.

Badacz, Usability Consultant
wolny strzelec:)
UseLab (testy funkcjonalności, przygotowywanie prototypów do badań, badania eyetrackingowe, testy A/B, audyty użyteczności – praca dla polskich i zagranicznych klientów),
Agencja Badawcza BSM (IDI, analiza jakościowa wywiadów, tworzenie raportów),
Investi Capital (research)
Agencja Badawcza BSM (IDI, analiza jakościowa wywiadów, tworzenie raportów),
Investi Capital (research)

badacz, metodolog badań
Komitywa.com
- projektowanie badań z wykorzystaniem eyetrackera
- rozbudowa istniejącej oferty o nowe narzędzia metodologiczne
- prowadzenie badań, analiza danych
- tworzenie raportów i prezentacji wyników
- udział w audytach serwisów: ewaluacja ekspercka użyteczności i audyt dostępności - śledzenie trendów (research)
- rozbudowa istniejącej oferty o nowe narzędzia metodologiczne
- prowadzenie badań, analiza danych
- tworzenie raportów i prezentacji wyników
- udział w audytach serwisów: ewaluacja ekspercka użyteczności i audyt dostępności - śledzenie trendów (research)
Education
Specialities
It - Software development
Miscellaneous
Other
Publikacje i wystąpienia:
Wykład gościnny na zajęciach mgr Agaty Pasikowskiej Projektowanie aplikacji internetowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
Raport Internet dla użytkowników w wieku 50+. Najpopularniejsze w Polsce serwisy internetowe a dobre praktyki projektowania dla użytkowników 50+
http://dojrzaloscwsieci.pl/internet-dla-uzytkownikow-50.html
Dyskusja pod tytułem: Proces projektowania Architektury Informacji produktów interaktywnych na BarCampie GTUG Warszawa: http://warsaw.gtug.pl/gtug-barcamps/conceptional-design---theory-vs-practice
Warsztat Użyteczność (usability) internetowych serwisów i stron na NetWtorku w Warszawie:
http://netwtorek.pl/po-netwtorku-uzyteczni-pl
Podstawowe zasady użyteczności i ich wpływ na biznes – prezentacja dla klientów firmy ClearSensce (Pkt.pl)
http://www.akademiaclearsense.pl/prelegenci
Użyteczność i korzyści z zastosowania audytów użyteczności - szkolenie przedstawicieli handlowych firmy ClearSense (Pkt.pl)
Planowanie architektury informacji i aplikacji z zasadami UX – szkolenie dla pracowników agencji Fenomem
Artykuł na temat Projektowania formularzy: http://www.tymczasownik.pl/author/pawel-majnert
Wykład gościnny na zajęciach mgr Agaty Pasikowskiej Projektowanie aplikacji internetowych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
Raport Internet dla użytkowników w wieku 50+. Najpopularniejsze w Polsce serwisy internetowe a dobre praktyki projektowania dla użytkowników 50+
http://dojrzaloscwsieci.pl/internet-dla-uzytkownikow-50.html
Dyskusja pod tytułem: Proces projektowania Architektury Informacji produktów interaktywnych na BarCampie GTUG Warszawa: http://warsaw.gtug.pl/gtug-barcamps/conceptional-design---theory-vs-practice
Warsztat Użyteczność (usability) internetowych serwisów i stron na NetWtorku w Warszawie:
http://netwtorek.pl/po-netwtorku-uzyteczni-pl
Podstawowe zasady użyteczności i ich wpływ na biznes – prezentacja dla klientów firmy ClearSensce (Pkt.pl)
http://www.akademiaclearsense.pl/prelegenci
Użyteczność i korzyści z zastosowania audytów użyteczności - szkolenie przedstawicieli handlowych firmy ClearSense (Pkt.pl)
Planowanie architektury informacji i aplikacji z zasadami UX – szkolenie dla pracowników agencji Fenomem
Artykuł na temat Projektowania formularzy: http://www.tymczasownik.pl/author/pawel-majnert
Groups

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.

Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.

Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.

Axure RP
Zapraszam wszystkich którzy znają, chcą poznać, lub pracują w Axure RP, Axure RP Pro, lub poprostu prototypują

Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.

Badania online
Zapraszam wszystkich, którzy są zainteresowani badaniami prowadzonymi on-line. Zarówno jakościowymi jak i ilościowymi. Jakie są możliwości Internetu jako narzędzia wspomagające badania? Jak są prowadz

BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)

Eye tracking
Grupa osób zainteresowanych metodologią eye trackingową w badaniach usability i marketingowych.

Eyetracking w reklamie
nowatorski sposób badań jakościowych reklam , projektów graficznych , spotów reklamowych oraz ekspozycjiproduktu w miejscu sprzedaży - Eye Tracking czyli sledzenie ruchu gałek ocznych