Umiejętności
Direct Search
Stosunki pracownicze
Prawo pracy
Selekcja CV
Sourcing
Rekrutacje techniczne
dodatkowo takie cechy jak: punktualność, uczciwość, ambicja, otwartość, sumienność, inicjatywa
umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, komunikatywność
obsługa Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Power Point
umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Staż w Biurze Kadr i Szkolenia Centralnego Zarządu Służby Więziennej
- pomoc w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych (szkolenia pracowników Służby Więziennej),
- współprowadzenie wspomnianych szkoleń oraz uczestnictwo w nich,
- pomoc w przygotowaniu egzaminu kończącego jedno ze szkoleń,
- przygotowywanie notatek ze spotkań,
- współtworzenie harmonogramów szkoleń,
- kooperacja z innymi pracownikami administracyjnymi.
- współprowadzenie wspomnianych szkoleń oraz uczestnictwo w nich,
- pomoc w przygotowaniu egzaminu kończącego jedno ze szkoleń,
- przygotowywanie notatek ze spotkań,
- współtworzenie harmonogramów szkoleń,
- kooperacja z innymi pracownikami administracyjnymi.
Praktykantka w Dziale Wsparcia Sprzedaży
- obserwacja pracy w oddziale, obserwacja realizacji standardów sprzedaży i obsługi klienta - dokumentowana do celów badawczych,
- analiza wyników obserwacji mająca na celu zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy, również możliwe rekomendowanie zmian,
- działania na rzecz podniesienia jakości obsługi klientów w oddziałach,
- raportowanie zgodnie ze wskazówkami przełożonych,
- obserwacja i podejmowanie działań dotyczących rozwiązania problemów obniżających standard oferowanych usług w celu zwiększenia satysfakcji klientów,
- bieżąca współpraca ze wszystkimi jednostkami zaangażowanymi w podniesienie jakości obsługi klientów w oddziałach,
- udział w wyjazdach służbowych poza miejsce pracy.
- analiza wyników obserwacji mająca na celu zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy, również możliwe rekomendowanie zmian,
- działania na rzecz podniesienia jakości obsługi klientów w oddziałach,
- raportowanie zgodnie ze wskazówkami przełożonych,
- obserwacja i podejmowanie działań dotyczących rozwiązania problemów obniżających standard oferowanych usług w celu zwiększenia satysfakcji klientów,
- bieżąca współpraca ze wszystkimi jednostkami zaangażowanymi w podniesienie jakości obsługi klientów w oddziałach,
- udział w wyjazdach służbowych poza miejsce pracy.
Asystentka ds. Administracji i HR
- selekcja dokumentów aplikacyjnych;
- umawianie kandydatów na rozmowy i testy do pracy;
- udział w rozmowach rekrutacyjnych z kandydatami;
- wprowadzanie dokumentów do systemu wewnętrznego firmy;
- aktualizacja danych w systemie;
- uzupełnianie dokumentacji kadrowej pracowników;
- wyszukiwanie informacji niezbędnych do realizacji aktualnych projektów;
- innych bieżących zadań wspomagających działania HR w firmie.
- umawianie kandydatów na rozmowy i testy do pracy;
- udział w rozmowach rekrutacyjnych z kandydatami;
- wprowadzanie dokumentów do systemu wewnętrznego firmy;
- aktualizacja danych w systemie;
- uzupełnianie dokumentacji kadrowej pracowników;
- wyszukiwanie informacji niezbędnych do realizacji aktualnych projektów;
- innych bieżących zadań wspomagających działania HR w firmie.
Szkolenia i kursy
01.08.2011
Udział w całodziennym szkoleniu "Jak zostać zauważonym przez wymarzonego pracodawcę?" - warsztaty rekrutacyjne prowadzone przez pracowników banku Citi Handlowy
24.03 - 27.03. 2011:
udział w konferencji organizowanej przez AIESEC „Train the Trainers”, która zawierała szkolenia nt. efektywnego prowadzenie własnych szkoleń.
Udział w całodziennym szkoleniu "Jak zostać zauważonym przez wymarzonego pracodawcę?" - warsztaty rekrutacyjne prowadzone przez pracowników banku Citi Handlowy
24.03 - 27.03. 2011:
udział w konferencji organizowanej przez AIESEC „Train the Trainers”, która zawierała szkolenia nt. efektywnego prowadzenie własnych szkoleń.
Edukacja
Zainteresowania
- książki (fantastyka, obyczajowe, przygodowe),
- psychologia
- historia.
- psychologia
- historia.
Inne
24.02.2013 – 26.02.2013
IV Międzynarodowa Naukowa Konferencja Coachingu ("Leadership coaching jako odpowiedź na wyzwania współczesnego świata")
Wystąpienie w roli prelegenta (prezentacja artykułu "Zalety sygnaturowe jako narzędzie wykorzystania psychologii pozytywnej
w coachingu")
11.07.2012 - 14.07.2012
Piąty Światowy Kongres Etyki Biznesu ISBEE
(The Fifth ISBEE World Congress 2012)
Wystąpienie w roli prelegenta (prezentacja artykułu "Provincial antecedents of the „Good Work” project and the good practices
for contemporary business resulting from these antecedents")
22.06.2012
Instytut Historii Polskiej Akademii Nauk
Wygłoszenie referatu "Nowa Kultura Pracy (1945-48). Program i praktyka etycznego biznesu".
03.02.2012 – 09.02.2012
Udział w przygotowaniu szkolenia "Niewidzialne przywództwo" dla firmy House of Skills
09.2011 – 12.2011
Uczestnictwo (w roli współautora) w pisaniu artykułu opartego na międzynarodowym projekcie badawczym poświęconym jakościowej analizie stron internetowych szpitali na przykładzie wybranych jednostek medycznych z Polski, Indii i Tajwanu z nastawieniem na globalny benchmarking.
Powstały artykuł został przyjęty do publikacji w amerykańskiej książce „Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social and Organizational Dimensions”, którą wyda „Information Science Reference”.
20.12.2011
Przeprowadzenie wywiadu (w celach dydaktycznych) z menedżerami firm K2 Search, Audioteka, Brainshop U-boot oraz dalsza współpraca nad opracowaniem materiałów technicznych
2009/10 - 2012/13
Otrzymywanie stypendium naukowego
04.2010:
Współpraca w ramach edytowania artykułu „Rhetoric of private health care offers presented to SMEs over the Internet”
adresy e-mailowe, pod którymi jestem dostępna:
monika.strocka@onet.eu
monikas6@onet.eu
IV Międzynarodowa Naukowa Konferencja Coachingu ("Leadership coaching jako odpowiedź na wyzwania współczesnego świata")
Wystąpienie w roli prelegenta (prezentacja artykułu "Zalety sygnaturowe jako narzędzie wykorzystania psychologii pozytywnej
w coachingu")
11.07.2012 - 14.07.2012
Piąty Światowy Kongres Etyki Biznesu ISBEE
(The Fifth ISBEE World Congress 2012)
Wystąpienie w roli prelegenta (prezentacja artykułu "Provincial antecedents of the „Good Work” project and the good practices
for contemporary business resulting from these antecedents")
22.06.2012
Instytut Historii Polskiej Akademii Nauk
Wygłoszenie referatu "Nowa Kultura Pracy (1945-48). Program i praktyka etycznego biznesu".
03.02.2012 – 09.02.2012
Udział w przygotowaniu szkolenia "Niewidzialne przywództwo" dla firmy House of Skills
09.2011 – 12.2011
Uczestnictwo (w roli współautora) w pisaniu artykułu opartego na międzynarodowym projekcie badawczym poświęconym jakościowej analizie stron internetowych szpitali na przykładzie wybranych jednostek medycznych z Polski, Indii i Tajwanu z nastawieniem na globalny benchmarking.
Powstały artykuł został przyjęty do publikacji w amerykańskiej książce „Handbook of Research on Enterprise 2.0: Technological, Social and Organizational Dimensions”, którą wyda „Information Science Reference”.
20.12.2011
Przeprowadzenie wywiadu (w celach dydaktycznych) z menedżerami firm K2 Search, Audioteka, Brainshop U-boot oraz dalsza współpraca nad opracowaniem materiałów technicznych
2009/10 - 2012/13
Otrzymywanie stypendium naukowego
04.2010:
Współpraca w ramach edytowania artykułu „Rhetoric of private health care offers presented to SMEs over the Internet”
adresy e-mailowe, pod którymi jestem dostępna:
monika.strocka@onet.eu
monikas6@onet.eu
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Miękkie kompetencje - pomiar i szkolenie
Sprawne zarządzanie sobą oraz wysoka skuteczność interpersonalna - jak to mierzyć oraz jak to doskonalić?
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
Oferty szkoleń
Grupa dla osób zainteresowanych szkoleniami i doskonaleniem własnych kompetencji. Mile widziane firmy szkoleniowe i trenerzy.
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.
SAP FI CO
Grupa użytkowników systemu SAP R/3 - moduły FI i CO. Wymiana doświadczeń, informacji, itp...
Training Factory
Nowoczesna firma szkoleniowa
Nie dajemy gotowych rozwiązań, lecz pokazujemy, jak ich szukać.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.