Monika Sońta

Corporate Communication & Employee Engagement Expert
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Communication Training Planowanie Komunikacji Copywriting Komunikacja korporacyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu Employer Branding FMCG Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa Rozwój organizacyjny Public Relations Zarządzanie reputacją

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

House of Skills
doradca ds. know how
-projekty związane z zarządzaniem wiedzą
-współpraca z partnerami licencyjnymi
-projekty komunikacyjne
-rekrutacja
Common S.A.
właściciel, konsultant
Dynamiczne wsparcie w budowaniu programów zaangażowania pracowników.
Zintegrowane projekty komunikacyjne.
Wzmacnianie kultury przywództwa komunikacyjnego.

+ Parenting communication, czyli komunikacja marketingowa skierowana do rodziców małych dzieci

Comm.ON! Communication Boutique

Porozmawiajmy! http://komunikujemy.com/
PepsiCo
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR
Carlsberg Polska
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
wcześniej -> Młodszy Specjalista ds. Komunikacji
Logo
Summer Intern
Allianz Global Investors

Projekty

M-Factor, czyli o jakiej pracy marzy mama
Współorganizatorka badania oczekiwań aktywnych zawodowo mam – „M-Factor, czyli o jakiej pracy marzy mama”:
Rezultaty:
-raport z badania ogólnego, n=513
-Model M-Factor z obszarami tematycznymi porządkującymi firmową dyskusję na temat aktywnych zawodowo mam
-Infografika: ważne momenty z życia pracującej mamy
-Plansza: Siedem czynników ułatwiających pracę mamie
-wystąpienia na konferencjach

Obecnie, model M-Factor testowany jest w środowisku korporacyjnym (badanie jakościowe, firma z obszaru Shared Service Center)
Zakres obowiązków
-opracowanie koncepcyjne projektu badania
-realizacja badań
-działania promocyjne w środowisku biznesowym

Szkolenia i kursy

Seminaria EUPRERA i BledCom

Konferencje naukowe z obszaru kultury organizacyjnej, Public Relations i komunikacji biznesowej.

Dyplom London School of Public Relations, Półroczny kurs “Zintegrowane Podejście do Public Relations”, Związek Firm Public Relations, Warszawa, 2008

Szereg szkoleń komunikacyjnych, treningów kreatywności i zarządzania zmianą.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, doktoranckie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Liderzy Zarządzania Wiedzą i Talentami w Zespołach (HR Business Partners), studia podyplomowe
Collegium Civitas
Logo
Akademia Trenerów Biznesu, Kraków, www.zawodmarzen.pl, studia podyplomowe
ODTiK
Logo
Psychologia reklamy, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR

Zainteresowania

Blogowanie biznesowe:
http://blogi.hbrp.pl/blog-biznesowy/author/msonta/

Blogowanie lifestylowe:
- Blog dla aktywnych życiowo rodziców: ZmianaPerspektywy.pl (PL/EN)
- Tech lifestyle: lifelogged.pl (EN)

Organizacje

Vital Voices - http://www.vitalvoices.pl/
EUPRERA - European Public Relations Education and Research Association

Inne

Pełen profil zawodowy dostępny jest na LinkedIn.

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
AIESEC Polska
AIESEC Polska
Grupa zrzeszająca członków i alumni AIESEC Polska.
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
Dilbert
Dilbert
Dilbertyzm korporacyjny i nie tylko czyli każdy ma swojego 'Buraka'.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
KOBIETA TU I TERAZ
KOBIETA TU I TERAZ
Kobieta tu i teraz to inicjatywa oparta na codziennym doświadczaniu siebie jako kobiety. Powstała w wyniku wzajemnych inspiracji kobiet, które stawiają śmiałe kroki we własnym biznesie, w rozwijaniu
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Kontakty dla prasy
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Liderzy Zarządzania Wiedzą i Talentami
Liderzy Zarządzania Wiedzą i Talentami
Grupa dla studentów Studiów Podyplomowych w Collegium Civitas