Monika Kucharska

Monika Kucharska

Młodszy Menedżer ds. administracyjnych, PricewaterhouseCoopers Sp. z o.o. Warszawa

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PwC Polska
Młodszy Menedżer ds. administracyjnych
PwC Polska
Koordynator Zespołu Asystentek / Profesjonalna Asystentka
Koordynator Zespołu Asystentek (dodatkowa rola od marca 2008):
- rekrutacja: rozpoznawanie potrzeb zatrudnienia, opracowywanie testów, rozmowy kwalifikacyjne; rekomendacja dla Menedżerow;
- coaching: wdrażanie nowych osób do pracy, monitorowanie indywidualnych planów rozwojowych, współpraca przy ustalaniu oferty szkoleniowej, organizacja szkoleń;
- udział w procesie ocen: zbieranie informacji zwrotnych od przełożonych i współpracowników oraz przekazywanie asystentkom, organizacja i udział w panelu oceniającym;
- udział w projektowaniu, wdrażaniu i komunikacji nowych projektów lub zadań dotyczących grupy asystentek;
- bieżące zadania: ustalanie zastępstw, monitorowanie planów urlopowych, organizacja cyklicznych spotkań grupowych, alokacja asystentek do współpracy z przełożonymi

Profesjonalna Asystentka:
praca dla Partnera, Dyrektora, Senior Managera i dwóch Managerów:
- organizacja kalendarza spotkań i podróży służbowych;
- przygotowywanie raportów czasu pracy;
- rozliczanie wydatków służbowych;
- edycja i archiwizacja dokumentacji;
- przygotowywanie prezentacji;
- organizacja obiegu korespondencji;
- wykonywanie zleceń w systemie administracyjno-finansowym: wystawianie faktur, otwieranie i zamykanie klientów oraz kodów, transfery, przygotowywanie zestawień danych;
- organizacja grupowych spotkań oraz cateringu podczas spotkań i szkoleń;
- współpraca z biurem tłumaczeń
Logo
Kierownik biura / Specjalista ds. kadrowo-płacowych
Central European Engine Services Sp. z o.o. (JV. PLL LOT S.A. i General Electric)
- prowadzenie zagadnień kadrowych;
- naliczanie i księgowanie listy płac;
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS i US (pdof);
- przygotowywanie i rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło;
- przygotowywanie i rozliczanie delegacji podróży służbowych;
- prowadzenie i rozliczanie umów z towarzystwami ubezpieczeniowymi dot. grupowych ubezpieczeń dla pracowników;
- przygotowywanie raportów dot. analiz kosztów pracy dla Zarządu firmy;
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura: archiwizacja i tłumaczenie dokumentacji, zaopatrzenie biura, organizacja i protokołowanie spotkań służbowych pracowników i Zarządu;
- współpraca z podwykonawcami i dostawcami firmy w zakresie administracji (marketing, firmy kurierskie, prenumerata, biuro tłumaczeń, naprawy itd.)
Logo
Kierownik biura
United Transfer Polska Sp. z o.o.
- przygotowywanie raportów dla kierownictwa firmy;
- współpraca z: bankiem (dokonywanie płatności, kontrola stanu konta oraz przepływu środków finansowych), działem księgowości (wystawianie oraz rejestracja faktur, przygotowywanie raportów kasowych, monitorowanie należności), działem marketingu (organizacja zamówień materiałów firmowych, wizytówek, gadżetów);
- prowadzenie dokumentacji oraz realizacja polityki personalnej firmy (organizacja spotkań firmowych, szkoleń, dodatkowych świadczeń);
- dbałość o sprawne funkcjonowanie biura (kontrola obiegu dokumentów, zaopatrzenie w materiału biurowe);
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami oraz współpracownikami firmy (towarzystwa ubezpieczeniowe, leasingodawcy, agencja ochrony, opieka medyczna, umowy najmu)
Universal Leaf Tobacco Poland Sp. z o.o.
Asystentka Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora ds. Sprzedaży, Dyrektora Finansowego
- organizacja codziennego dnia pracy (np.: kalendarz spotkań, podróże służbowe);
- przygotowywanie korespondencji, prezentacji, raportów;
- kontrola obiegu dokumentów;
- organizacja konferencji, bankietów, wizyt klientów i współpracowników z innych biur

Szkolenia i kursy

21-27/04/2008
Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej, kurs I˚: Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne

18-20/02/2008
PricewaterhouseCoopers dział Learning & Development, kurs: Wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi

05/2007
Udział w konferencji szkoleniowej „Czy profilaktyka może być odpowiedzią na problemy wychowawcze w szkole?” w tym warsztat: WIN/WIN Metody rozwiązywania konfliktów w sposób twórczy, Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA

05/2006 – 08/2006
Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, kurs: I˚ i II ˚ Terapeuta Integracji Sensorycznej

09/2003 - 05/2004
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, kurs: Samodzielny księgowy bilansista

01/2002 – 02/2002
Seka Sp. z o.o., kurs: Specjalista ds. personalnych

11-16/07/1999
Uniwersytet Osnabrück, kurs: Edukacja pokojowa w erze globalizacji

17-21/08/1998
Uniwersytet Warszawski, kurs: Monitorowanie zmian społecznych

1994-1996
Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych - dwuletnia szkoła pomaturalna: technik prac biurowych

Edukacja

Logo
Psychologia Międzykulturowa, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

historia sztuki - ikony i antyki; literatura

Inne

Doświadczenie dodatkowe z zakresu psychologii:


październik 2008
praca jako wolontariusz projekt: 4business&people oraz Dojrzewalni Róż (infolinia: pomoc osobom badanym w interpretacji wyników kwestionariusza MTQ48 badającego siłę i odporność psychiczną)

listopad 2007 - obecnie
Młodzieżowy Ośrodek Profilaktyki i Psychoterapii „MOP”, dwuletni staż w tym:
od 11/2007 - 06/2008, stażystka w grupie wspierająco-rozwijającej dla osób w wieku 15-16 lat
04-05/2008, stażystka podczas warsztatów profilaktyki uzależnień oraz warsztatów przygotowujących do egzaminów maturalnych w warszawskich Liceach Ogólnokształcących

2006 – obecnie
wolontariusz Fundacji PricewaterhouseCoopers „Podaruj Siebie”:
zajęcia metodą Weroniki Sherborne prowadzone w klubiku Powiślańskiej Fundacji Społecznej; koordynator grantu wygranego w konkursie „I Ty możesz zostać Supermanem” projektu „Świat w moich dłoniach” prowadzonego w klasach integracyjnych w Szkole Podstawowej w Ursusie

październik 2006
prowadzenie warsztatów dla osób niepełnosprawnych „Uwierz w siebie” nt przygotowania do poszukiwania pracy (cv, list motywacyjny, rozmowa kwalifikacyjna)

październik 2000
prowadzenie warsztatu integracyjnego dla pracowników firmy United Transfer


------------------------------------------------------
- bezwzrokowe maszynopisanie;
- znajomość obsługi oprogramowania: MS Office, Symfonia – Kadry i Płace;
- prawo jazdy kat. B

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Historia Sztuki
Historia Sztuki
Grupa osob pasjonujacych sie historia sztuki.