Monika Janocha-Serafin

Właściciel, CZTERYRAZYEM
Łódź, łódzkie

Umiejętności

zarządzanie czasem i zmianą szerokie spektrum kwalifikacji i otwarty umysł specjalizacja w zarządzaniu zasobami ludzkimi , dobra znajomość technik negocjacji i komunikacji interpersonalnej oraz etykiety biznesu prawo jazdy kat. B. z certyfikatem Eco Driving

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
CZTERYRAZYEM
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej z zakresu pośrednictwa sprzedaży na rynku e-commerce. Analizy rynku. Opracowywanie planów zakupowych, a także sprzedażowych. Negocjacje cenowe. Zarządzanie dostawami. Wykonywanie założeń budżetowych. Obsługa klienta. Rozwijanie nowych strategii i ich produktów.
Logo
Konsultant ds. papierów graficznych
MAP Polska Sp. z o.o., Łódź
Zarządzanie dostawami. Negocjacje cenowe sprzedaży towarów. Opracowywanie planów dostaw i kontrola ich realizacji. Wykonywanie założeń budżetowych. Obsługa klienta.

Szkolenia i kursy

2009.01 Etykieta Biznesu
2009.01 Eco Driving
2006.06 Kurs efektywnej sprzedaży
2004.09 Kurs pedagogiczny dla nauczycieli

Edukacja

Logo
Studia podypolomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
Studia magisterskie z Zarządzania i Marketingu, magisterskie
Politechnika Łódzka
Logo
Technologia Chemiczna, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Badania marketingowe
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Inne

Zainteresowania

Szerokie spektrum zainteresowań w dziedzinie kulinariów, mody, książki, mediów socjalnych.
Aktywne życie sportowe. Dom.

Inne

Wdrożenie międzynarodowych standardów współpracy handlowej w firmie. Podniesienie efektywności pracy i stały focus na obniżenie kosztów funkcjonowania oddziału. Założenie własnej działalności gospodarczej z branży e-commerce. Sprawne zarządzanie kilkoma różnymi konceptami w życiu prywatnym i zawodowym z potwierdzonymi sukcesami. Rozwój osobisty i podnoszenie kwalifikacji. Sposoby dynamicznego reagowania na zmienność popytu. Analiza zapotrzebowań rynku.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.