Umiejętności
Adsense
Agile Methodolgy
Basecamp
Zarządzanie Marką
CMS
Centra kontaktowe
Content Marketing
Optymalizacja konwersji
Copywriting
Domeny
E-commerce
Google Adwords
reklama interaktywna
Technologie internetowe
Marketing Mobilny
Marketing internetowy
PPC
Prestashop
Scrum
Social Media Marketing
Startup Marketing
Web Analytics
Zarządzanie projektami internetowymi
Google Analitycs
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
E-commerce/Product Manager
Drpharma Sp. z o.o.
Współtworzenie serwisu opiniotwórczego medlista.pl, od rozwoju pomysłu i idei po nadzór nad pracami wdrożeniowymi portalu w oparciu o metodykę Scrum, opracowanie planu strategii promocyjnej i komunikacyjnej serwisu, a także prowadzenie działań sklepu internetowego siegajpozdrowie.pl, zarządzanie kanałami promocji: WWW, newsletter, SEM/SEO, sieci afiliacyjne, blog, porównywarki cenowe, wspieranie sprzedaży telemarketingowej poprzez planowanie i wdrażanie internetowych systemów wspomagających pracę działu.
Online Marketing Manager
Tworzenie od podstaw polityki firmy w zakresie marketingu internetowego, rozwój marki, zwiększanie ruchu w witrynach internetowych, interfejs witryn, rozwój strategii marki i systemów statystycznych, koordynacja komunikacji internetowej i synchronizacja działań spoza obszaru Internetu, budowanie strategii marki wdrażania na rynek nutraceutyków, innowacyjnych produktów farmaceutycznych jako prekursora na rynku polskim.
Product Marketing Manager
Współtworzenie aplikacji mobilnej skillquest.pl, współpraca z technicznym zespołem wdrożeniowym, akceptacja makiet i projektów graficznych, planowanie strategii komunikacji marketingowej. Nadzór prac wdrożeniowych programu lojalnościowego wintrust.pl, współtworzenie analizy biznesowej produktu, akceptacja makiet i projektów graficznych strony www, aplikacji mobilnej i webowej, treści i komunikacji marki.
Specjalista ds. e-marketingu
Nadzór nad prowadzeniem kampaniami AdWords, sporządzanie raportów w oparciu o Google Analytics sklepu cyfrowe.pl, prowadzenie działań w mediach społecznościowych, kreatywne opracowywanie kampanii promocyjnych marki, nadzór nad tworzeniem kreacji reklamowych, pozyskiwanie środków marketingowych od partnerów handlowych, planowanie i realizacja kampanii marketingowych partnerów handlowych sklepu, w tym: Sony Polska, Olympus, Samsung, a także rozwój i monetyzacja forum internetowego Canon-board.info.
Specjalista ds. e-marketingu
Prowadzenie i nadzorowanie wizerunkowych oraz sprzedażowych kampanii internetowych, zarządzanie budżetem, działania z zakresu e-marketingu, dobór mediów i narzędzi dla potrzeb kampanii internetowych, współpraca z domami mediowymi, sporządzanie informacji prasowych, treści reklamowych, współpraca z kreacją oraz grafikami w zakresie realizacji materiałów na potrzeby kampanii online, analiza wyników kampanii internetowych, a także ruchu stron internetowych, tworzenie i prezentowanie ofert dla klientów, spotkania z klientami i kontrahentami firmy, a także współtworzenie strategii rozwoju dla portalu finansowego Gazety Bankowej GB.pl oraz portalu informacyjnego stefczyk.info.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Stworzenie struktury organizacyjnej działu i podstaw jego funkcjonowania, zarządzanie zespołem - koordynowanie pracy, wyznaczanie oraz rozliczanie celów, opracowanie i wdrożenie zorientowanej na klienta kultury w całej firmie, wspieranie pozytywnego wizerunku firmy poprzez działania w mediach społecznościowych, pisanie artykułów na blogu, tworzenie newslettera.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Grupy
barter czyli wymiana usług
proponuję wymianę...wiedzy na wiedzę.tzn nieodpłatne wzajemne nauczanie różnych rzeczy...kursy wzbogacające o nowe umiejętności dla osób które chcą się kształcić a nie mają nadmiaru gotówki.
Baśnie i bajki
„Baśnie są bardziej niż prawdziwe nie dlatego,
iż mówią nam, że istnieją smoki,
ale że uświadamiają, iż smoki można pokonać.”
G.K. Chesterton
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching online
Regularne spotkania online - Skype - zadaj pytanie, zgłoś propozycję, omów plan coachingowy
Coaching Support Group TRÓJMIASTO
Grupa wsparcia dla osób zainteresowanych coachingiem, trójmiejski oddział.
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB