Umiejętności
Copywriting
Nauczanie jezyka
Komunikacja Marketingowa
Badania marketingowe
Microsoft Excel
Microsoft Word
Marketing internetowy
Public Relations
Badania jakościowe
Badania ilościowe
Social Communication
Microsoft PowerPoint
Zarządzanie projektami
edytorstwo
Researcher
kreatywne pisanie
Redakcja i korekta tekstów
redakcja merytoryczna
Redakcja oraz korekta tekstów użytkowych i literackich
Nauczanie języka polskiego jako obcego
Edytorstwo naukowe
zarządzanie czasem i organizacja własnej pracy
kształtowanie wizerunku produktu
Kształtowanie wizerunku w mediach
kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Redakcja artykułów
Analizowanie dostępnych danych
socjolingwistyka
Retoryka reklamy
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
copywriter, redaktor, korektor, doradca ds. marketingu i PR-u
Abilito Marta Osińska
• tworzenie oraz analiza briefów marketingowych i briefów kreatywnych
• copywriting ATL i BTL
• prowadzenie działań PR-owych
• pisanie artykułów (uroda, zdrowie, kultura, lifestyle, socjologia, psychologia)
• redakcja i korekta artykułów, książek, czasopism, tekstów wystąpień, materiałów marketingowych, dokumentów, tłumaczeń itp.
• doradztwo w zakresie poprawności językowej, reklamy i PR-u
• copywriting ATL i BTL
• prowadzenie działań PR-owych
• pisanie artykułów (uroda, zdrowie, kultura, lifestyle, socjologia, psychologia)
• redakcja i korekta artykułów, książek, czasopism, tekstów wystąpień, materiałów marketingowych, dokumentów, tłumaczeń itp.
• doradztwo w zakresie poprawności językowej, reklamy i PR-u
science editor
Science PR
• zarządzanie cyklem wydawniczym
• pisanie informacji prasowych, redagowanie tekstów i przygotowywanie grafik dla Gemiusa
• współpraca z ekspertami i pracownikami Gemiusa, również z zagranicznych oddziałów
• redagowanie komentarzy eksperckich dla mediów
• tworzenie koncepcji treści stron internetowych dla polskich naukowców
• pisanie i redagowanie tekstów na strony internetowe związane z nauką
• współpraca z biurem tłumaczeniowym i infografikiem
• pisanie informacji prasowych, redagowanie tekstów i przygotowywanie grafik dla Gemiusa
• współpraca z ekspertami i pracownikami Gemiusa, również z zagranicznych oddziałów
• redagowanie komentarzy eksperckich dla mediów
• tworzenie koncepcji treści stron internetowych dla polskich naukowców
• pisanie i redagowanie tekstów na strony internetowe związane z nauką
• współpraca z biurem tłumaczeniowym i infografikiem
specjalista ds. PR
• pisanie tekstów branżowych we współpracy z ekspertami Gemiusa
• zarządzanie cyklem wydawniczym
• pisanie informacji prasowych
• analizowanie danych do informacji prasowych
• przygotowywanie grafik
• stworzenie stylebooka
• redagowanie komentarzy eksperckich i innych tekstów z zakresu public relations
• redagowanie tekstów na nową stronę internetową firmy
• współpraca z zagranicznymi oddziałami Gemiusa w zakresie działań public relations
• współpraca z pracownikami Gemiusa, głównie z działem analiz, działem zajmującym się badaniem gemiusAudience i działem marketingu
• współpraca z podwykonawcami, m.in. biurem tłumaczeniowym
• monitorowanie zasięgu publikacji
• publikowanie treści na stronie firmowej
• zarządzanie cyklem wydawniczym
• pisanie informacji prasowych
• analizowanie danych do informacji prasowych
• przygotowywanie grafik
• stworzenie stylebooka
• redagowanie komentarzy eksperckich i innych tekstów z zakresu public relations
• redagowanie tekstów na nową stronę internetową firmy
• współpraca z zagranicznymi oddziałami Gemiusa w zakresie działań public relations
• współpraca z pracownikami Gemiusa, głównie z działem analiz, działem zajmującym się badaniem gemiusAudience i działem marketingu
• współpraca z podwykonawcami, m.in. biurem tłumaczeniowym
• monitorowanie zasięgu publikacji
• publikowanie treści na stronie firmowej
copywriter i strateg marketingowy (staż)
• opracowywanie strategii i tworzenie briefów kreatywnych
• praca nad koncepcjami kampanii reklamowych
• tworzenie tekstów do materiałów ATL i BTL
• przygotowywanie prezentacji kreatywnych dla klientów agencji
• rekrutacja uczestników do badań fokusowych
• praca nad koncepcjami kampanii reklamowych
• tworzenie tekstów do materiałów ATL i BTL
• przygotowywanie prezentacji kreatywnych dla klientów agencji
• rekrutacja uczestników do badań fokusowych
praktyka zawodowa
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o. – Księgarnia Naukowa im. Mikołaja Kopernika
• obsługa działów: ekonomiczno-prawny, pedagogiczny, poradniki, języki obce
• zapoznanie się z rynkiem wydawniczym książki naukowej i popularnonaukowej
• merchandising (witryna, stoisko wyspowe, półki wybranych działów)
• zapoznanie się z rynkiem wydawniczym książki naukowej i popularnonaukowej
• merchandising (witryna, stoisko wyspowe, półki wybranych działów)
copywriter, redaktor, korektor
Freelancing
• tworzenie i analiza briefów marketingowych
• pisanie tekstów reklamowych, PR-owych oraz artykułów
• przygotowywanie różnorodnych materiałów do druku
• redakcja i korekta książek, czasopism, katalogów, newsletterów, ulotek, broszur
• doradztwo w zakresie poprawności językowej oraz działań marketingowych
• pisanie tekstów reklamowych, PR-owych oraz artykułów
• przygotowywanie różnorodnych materiałów do druku
• redakcja i korekta książek, czasopism, katalogów, newsletterów, ulotek, broszur
• doradztwo w zakresie poprawności językowej oraz działań marketingowych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Zainteresowania
• marketing internetowy
• badania marketingowe
• retoryka reklamy
• historia języka polskiego
• socjolingwistyka
• kształtowanie wizerunku
• historia sztuki
• turystyka górska
• fotografia
• badania marketingowe
• retoryka reklamy
• historia języka polskiego
• socjolingwistyka
• kształtowanie wizerunku
• historia sztuki
• turystyka górska
• fotografia
Grupy
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Adobe Acrobat Pro
Wszystko cozwiązane z jakże fajnym programem i niewykle przyfatnym w codziennej pracy z plikami PDF...
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)