Marta Józefina Osińska

copywriter, redaktor, specjalista ds. marketingu i PR-u
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Nauczanie jezyka Komunikacja Marketingowa Badania marketingowe Microsoft Excel Microsoft Word Marketing internetowy Public Relations Badania jakościowe Badania ilościowe Social Communication Microsoft PowerPoint Zarządzanie projektami edytorstwo Researcher kreatywne pisanie Redakcja i korekta tekstów redakcja merytoryczna Redakcja oraz korekta tekstów użytkowych i literackich Nauczanie języka polskiego jako obcego Edytorstwo naukowe zarządzanie czasem i organizacja własnej pracy kształtowanie wizerunku produktu Kształtowanie wizerunku w mediach kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy Redakcja artykułów Analizowanie dostępnych danych socjolingwistyka Retoryka reklamy

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
copywriter, redaktor, korektor, doradca ds. marketingu i PR-u
Abilito Marta Osińska
• tworzenie oraz analiza briefów marketingowych i briefów kreatywnych
• copywriting ATL i BTL
• prowadzenie działań PR-owych
• pisanie artykułów (uroda, zdrowie, kultura, lifestyle, socjologia, psychologia)
• redakcja i korekta artykułów, książek, czasopism, tekstów wystąpień, materiałów marketingowych, dokumentów, tłumaczeń itp.
• doradztwo w zakresie poprawności językowej, reklamy i PR-u
Logo
science editor
Science PR
• zarządzanie cyklem wydawniczym
• pisanie informacji prasowych, redagowanie tekstów i przygotowywanie grafik dla Gemiusa
• współpraca z ekspertami i pracownikami Gemiusa, również z zagranicznych oddziałów
• redagowanie komentarzy eksperckich dla mediów
• tworzenie koncepcji treści stron internetowych dla polskich naukowców
• pisanie i redagowanie tekstów na strony internetowe związane z nauką
• współpraca z biurem tłumaczeniowym i infografikiem
Gemius SA
specjalista ds. PR
• pisanie tekstów branżowych we współpracy z ekspertami Gemiusa
• zarządzanie cyklem wydawniczym
• pisanie informacji prasowych
• analizowanie danych do informacji prasowych
• przygotowywanie grafik
• stworzenie stylebooka
• redagowanie komentarzy eksperckich i innych tekstów z zakresu public relations
• redagowanie tekstów na nową stronę internetową firmy
• współpraca z zagranicznymi oddziałami Gemiusa w zakresie działań public relations
• współpraca z pracownikami Gemiusa, głównie z działem analiz, działem zajmującym się badaniem gemiusAudience i działem marketingu
• współpraca z podwykonawcami, m.in. biurem tłumaczeniowym
• monitorowanie zasięgu publikacji
• publikowanie treści na stronie firmowej
Effectica Agencja Reklamowa Sp. z o.o.
copywriter i strateg marketingowy (staż)
• opracowywanie strategii i tworzenie briefów kreatywnych
• praca nad koncepcjami kampanii reklamowych
• tworzenie tekstów do materiałów ATL i BTL
• przygotowywanie prezentacji kreatywnych dla klientów agencji
• rekrutacja uczestników do badań fokusowych
Logo
praktyka zawodowa
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o. – Księgarnia Naukowa im. Mikołaja Kopernika
• obsługa działów: ekonomiczno-prawny, pedagogiczny, poradniki, języki obce
• zapoznanie się z rynkiem wydawniczym książki naukowej i popularnonaukowej
• merchandising (witryna, stoisko wyspowe, półki wybranych działów)
Logo
praktyka zawodowa
Zespół Szkół nr 1 we Wrocławiu
• nauczanie języka polskiego w różnych typach szkół ponadgimnazjalnych
• zapoznanie się z obowiązkami wychowawcy (m.in. dokumentacja osiągnięć uczniów)
Logo
praktyka zawodowa
Zakład Graficzny Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
• uczestnictwo w kilku etapach drukowania książek naukowych
Logo
copywriter, redaktor, korektor
Freelancing
• tworzenie i analiza briefów marketingowych
• pisanie tekstów reklamowych, PR-owych oraz artykułów
• przygotowywanie różnorodnych materiałów do druku
• redakcja i korekta książek, czasopism, katalogów, newsletterów, ulotek, broszur
• doradztwo w zakresie poprawności językowej oraz działań marketingowych
Logo
praktyka zawodowa
Gimnazjum nr 14 im. Hugona Kołłątaja we Wrocławiu
• nauczanie języka polskiego i historii
• opieka nad uczniami podczas zajęć pozalekcyjnych

Edukacja

Logo
filologia polska, specjalności: nauczycielska i edytorstwo, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
zarządzanie, specjalność: komunikacja marketingowa, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
filologia polska z historią, specjalność: nauczycielska, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Zainteresowania

• marketing internetowy
• badania marketingowe
• retoryka reklamy
• historia języka polskiego
• socjolingwistyka
• kształtowanie wizerunku
• historia sztuki
• turystyka górska
• fotografia

Grupy

212 wszystkich wypowiedzi
227 plusów
abc aranżacji wnętrz
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Adobe Acrobat Pro
Adobe Acrobat Pro
Wszystko cozwiązane z jakże fajnym programem i niewykle przyfatnym w codziennej pracy z plikami PDF...
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Asystentki/Asystenci
Asystentki/Asystenci
Zapraszam wszystkie recepcjonistki, sekretarki, asystentki do wymiany doświadczeń i dzielenia się informacjami na temat swojej pracy.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników