Mariusz Walczak

Dyrektor ds. Rozwoju Biur Handlowych
Radom, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Właściciel
Mega-Prof
Handel hurtowy
MAXSTAL Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Rozwoju Biur Handlowych.
• realizowanie planów sprzedaży w Oddziale,
• wdrożenie sprzedaży nowych asortymentów,
• budowanie struktur sprzedaży,
• opracowywanie długofalowej współpracy z kluczowymi klientami,
• organizacja magazynów i biur sprzedaży na ternie całej Polski,
• nadzór nad spływem należności oraz płynnością finansową firmy,
• poszukiwanie nowych partnerów handlowych, budowanie portfela klientów,
• zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi Klienta,
• zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwania klientów.
Logo
Własna działalność * Handel hurtowy
Mega-Prof
Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju.
Profin – Invest Sp. z o.o.
* Budowanie struktur sprzedaży,
* opracowanie polityki sprzedaży,
* opracowywanie długofalowej współpracy z kluczowymi klientami,
* organizacja magazynów i biur sprzedaży na ternie całej Polski,
* nadzór nad spływem należności oraz płynnością finansową firmy,
* budowanie procedur w firmie,
* kreowanie wizerunku, poszukiwanie nowych kierunków sprzedaży.
DROZAPOL-PROFIL S.A.
Dyrektor Regionu Sprzedaży
* współtworzenie i wdrażanie polityki handlowej firmy,
* rozwijanie i dynamizowanie sieci dealerskiej w kraju,
* poszukiwanie nowych partnerów handlowych,
* analiza efektów współpracy,
* nadzór nad przygotowaniem ofert handlowych i przetargowych,
* dbałość o stały rozwój w obszarze oferowanych produktów,
* udział w negocjacjach handlowych,
* nadzór nad pracą działu handlowego, magazynu oraz serwis centrum,
* nadzór nad administracją podległych mi jednostek budowlanych,
* zarządzanie zespołem - około 80 pracowników,
* nadzór nad inwestycjami w podległym regionie,
* organizacja magazynów (procedury, procesy, ISO ...)
* planowanie i kontrola działań produkcyjnych
* zapewnienie ciągłości produkcji,
* monitoring kosztów działalności,
Logo
Dyrektor Generalny
KADEX Zbigniew Winiarski
* tworzenie i wdrażanie polityki handlowej firmy,
* poszukiwanie nowych partnerów handlowych,
* analiza efektów współpracy,
* nadzór nad przygotowaniem ofert handlowych i przetargowych,
* dbałość o stały rozwój w obszarze oferowanych produktów,
* udział w negocjacjach handlowych,
* nadzór nad pracą działu handlowego, magazynu, księgowości i kadr,
* nadzór nad administracją podległych mi jednostek budowlanych,
* zarządzanie zespołem - około 50 pracowników,
* organizacja magazynów (procedury, procesy, ISO ...)
* monitoring kosztów działalności,

Szkolenia i kursy

26.11.2003 • Harvard Business Review – Jak być konkurencyjnym na europejskim rynku
01.05.2004 • Szkolenie z zakresu podstawowych przepisów konwencji TIR, CMR, i AETR
03.06.2004 • Harvard Business Review – Strategie konkurencyjne polskich firm na rynku UE
01.07.2005 • Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000
10-11.12.2006 • „Efektywny menadżer – czyli jak wzmacniać odpowiedzialność i zaangażowanie pracowników
11-12.05.2007 • Budowanie zespołu
03-06.01.2007 • Okresowe BHP dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami.
24-25.03.2007 • Komunikacja jako sposób budowania motywującej relacji z pracownikiem
23.03.2009 • Znaczenie skutecznej komunikacji w procesie sprzedaży wyrobów stalowych
30.03.2009 • Zarządzanie firmą w okresie zmian – aspekty komunikacyjne
24.04.2009 • Delegowanie i egzekwowanie
25.04.2009 • Ocena i informacja zwrotna
22.05.2009 • Jak świadomie przeprowadzić firmę przez czas zmian – coaching dla menadżerów
20.06.2009 • Rola kadry menadżerskiej w wypracowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań
11.09.2009 • Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
05.02.2010 • Zarządzanie regionem sprzedaży i coaching podległych pracowników
06.02.2010 • Zarządzanie przez coaching
12.03.2010 • Organizowanie pracy, planowanie, analizowanie monitorowanie pracy własnej i zespołu
16.04.2010 • Pułapki handlowe i finalizowanie transakcji w terminie
04.06.2010 • Etykieta biznesu – czyli biznesowy Savoir-Vivre oraz techniki relaksacyjne

Edukacja

Logo
Finanse, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego

Zainteresowania

Fotografia, żużel, wędkarstwo

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Sklepy internetowe
Sklepy internetowe
Sklepy internetowe bez tajemnic. Dochodowe, profesjonalne, nowoczesne.