Marcin Pawłowski

kierownik produktu, Wiedza i Praktyka
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

ClearSense Polska
Kierownik działu marketingu
Kierownik działu marketingu
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy w zakresie produktów agencji interaktywnej (SEM, SEO, e-mailing, SMM, Digital, WoMM, Outdoor)
- Działania operacyjne – wdrażanie przyjętej strategii na poziomie kształtu produktu i wsparcia dla sił sprzedaży
- Monitoring działań – bieżąca analiza wyników (sprzedaż, marża), podejmowanie działań korygujących
- Koordynacja działań brandingowych – nadzór nad kampaniami outdoor, radio, prasa, on-line performance, koordynacja pozostałych działań brandingowych, eventów, itp.
- Odpowiedzialny za pracę ośmioosobowego zespołu kierowników produktów i podległych im osób
Logo
właściciel
MJ
Usługi dla firm w zakresie:
- doradztwo w zakresie sprzedaży i marketingu, ze szczególnym naciskiem na
e-marketing
- budowa sieci sprzedaży przez kanały directowe – e-mailing, SEM, SEO, digital, telemarketing
- techniczna realizacja kampanii SEM i SEO oraz innych projektów on-line
- doradztwo strategiczne oraz w zakresie pozyskiwania funduszy UE
Logo
Kierownik produktu
Wiedza i Praktyka
Odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego linii produktów.
Zarządzanie 5-cioosobowym zespołem. Kompleksowa obsługa marketingowa grupy produktów branży wydawniczej, dystrybuowanych wyłącznie kanałami marketingu bezpośredniego z naciskiem na dystrybucję przez Internet (ok. 50% sprzedaży):
- Planowanie strategii i budżetów produktowych
- Działania operacyjne w kanałach sprzedażowych: telemarketing, faksy, inserty, katalogi, SEM, SEO, e-mailing, digital, w tym prowadzenie Google AdWords
- Współpraca z działem kreacji i zewnętrznymi agencjami reklamowymi w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych – teksty promocyjne, projekty graficzne, projekty on-line – strony www, e-mailingi, strony lądujące, display.
- Szkolenia i trening zespołu sprzedaży w zakresie technik sprzedaży w połączeniu z merytoryką produktu
- Zlecanie i uczestnictwo w badaniach rynkowych (współpraca z agencją badawczą w zakresie FGI i IDI, badania kwestionariuszowe realizowane z wewnętrznym działem badań)
Leroy Merlin  Polska
Staż menedżerski
Logo
Nauczyciel geografii
Gimnazjum nr 1

Szkolenia i kursy

Google Adwords VNR Bonn
Statistica - Statsoft Polska
Dydaktyka nauczania - International Management Teachers Academy Bled Slowenia; kurs dydaktyki UW

Edukacja

Logo
Zarządzanie, doktoranckie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Geografia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Podróże - Kolumbia, Wenezuela, Ekwador, Kambodża, Wietnam, Laos, USA, Grecja, Ukraina, Rosja, Litwa, Niemcy, Islandia...

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Neomedia
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Projektowanie graficzne
Projektowanie graficzne
Dla projektantów, grafikow, art directorów itp :)