Doświadczenie zawodowe
Manager Hotelu (wczesniej Kierownik Recepcji)
Hotel Olandia**** - oficjalnie rekomendowany przez UEFA na Euro 2012
- Zapewnianie właściwej obsługi klienta i wysokiej jakości świadczonych usług;
- Realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, w tym długotrwałych relacji z klientami;
- Planowanie, monitorowanie i kontrola działalności hotelu;
- Nadzór nad pracą personelu hotelowego oraz właściwe nim zarządzanie
budowanie pozytywnego wizerunku hotelu;
- Szkolenie personelu.
- Realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, w tym długotrwałych relacji z klientami;
- Planowanie, monitorowanie i kontrola działalności hotelu;
- Nadzór nad pracą personelu hotelowego oraz właściwe nim zarządzanie
budowanie pozytywnego wizerunku hotelu;
- Szkolenie personelu.
wystawiono
Szanowni Państwo, z czystym sumieniem mogę powiedzieć że Pani Magda była jednym z najlepszych pracowników w mojej karierze zawodowej z jakimi miałem przyjemność współpracować i życzyłbym sobie mieć takie okazje częściej niż raz w życiu. Miałem okazję obserwoać ją na kilku etapach jej pracy - począwszy od recepcjonistki - przestraszonej, niepewnej, przejmującej się każdym spojrzeniem i gestem Szefa, poprzez Starszą Recepcjonistkę, Kierownika Recepcji i na koniec Dyrektora Hotelu który mogłem ze spokojnym sumieniem oddać w jej ręce wiedząc że hotel i Goście zyskają na tym przekazaniu. Bardzo żałuję, że nie mogę jej zatrudniać w kolejnych obiektach - zrobiłbym to po raz kolejny wiedząc że ta inwestycja w odróżnieniu od Amber Gold da 300% zwrotu w krótkim czasie bez jakiegokolwiek ryzyka.
Szczerze polecam !!!!
Szczerze polecam !!!!
Szkolenia i kursy
CERTYFIKAT- AKADEMIA BIZNESU ARBIZ 2012 R. "Profesjonalny Trener Wewnętrzny"
CERTYFIKAT- AKADEMIA GOŚCINNOŚCI 2011 r."Trudne sytuacje w obsłudze Gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu"
CERTYFIKAT REKOMENDACYJNY - POLSKA AKADEMIA GOŚCINNOŚCI 2011r. "Za wiedzę i kompetencje w zakresie profesjonalnego zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji"
KURS - INSTYTUT ZACHODNI 23.05-15.07.2011r. "Trening Kompetencji Zarządzania"
KURS - INSTYTUT ZACHODNI 30.01-6.03.2012r. "Praktyczne Aspekty Zarządzania"
CERTYFIKAT- AKADEMIA GOŚCINNOŚCI 2011 r."Trudne sytuacje w obsłudze Gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu"
CERTYFIKAT REKOMENDACYJNY - POLSKA AKADEMIA GOŚCINNOŚCI 2011r. "Za wiedzę i kompetencje w zakresie profesjonalnego zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji"
KURS - INSTYTUT ZACHODNI 23.05-15.07.2011r. "Trening Kompetencji Zarządzania"
KURS - INSTYTUT ZACHODNI 30.01-6.03.2012r. "Praktyczne Aspekty Zarządzania"
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Inne
Referencje Wisła Kraków S.A.
Referencje Biuro Organizacji i Rozwoju Banku Zachodniego WBK
Referencje OLANDIA
Referencje Biuro Organizacji i Rozwoju Banku Zachodniego WBK
Referencje OLANDIA
Grupy
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
OLANDIA
OLANDIA - miejsce które musisz poznać ....
Olandia to XVIII-wieczny zrewitalizowany obiekt konferencyjno-turystyczny, położony w miejscowości Prusim, nad samym brzegiem jeziora Kuchennego.