Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu i Rozwoju
Planowanie działań marketingowych. Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na realizację tych planów. Zarządzanie działem marketingu (organizacją konferencji, telemarketingiem, mailingiem, programami promocyjnymi). Wprowadzenie Systemu Identyfikacji Wizualnej. Współpraca i negocjacje umów z podwykonawcami (agencje reklamowe, PR). Nawiązywanie współpracy z Partnerami Handlowymi (IBM, HP itp.)Zarządzanie programami oraz systemami partnerskimi. Odpowiedzialność za utrzymywanie lub podnoszenie statusów partnerskich. Ustalanie ścieżek szkoleń pracowników z dyrektorami poszczególnych działów. Kontrola wykonania planów szkoleniowych przez poszczególnych pracowników. Pomoc przy organizacji szkoleń podnoszących kompetencje pracowników. Nawiązywanie współpracy z dostawcami zagranicznymi i krajowymi. Realizacje zamówień jako wsparcie dla działu handlowego (negocjacje, wybór dostawcy, logistyka). Pozyskiwanie sprzętu demonstracyjnego do celów szkoleniowych i testów. Zdobywanie referencji od Klientów firmy. Przygotowywanie ofert z zakresu szkoleń IT dla Klientów firmy. Przeprowadzanie procesu rekrutacyjnego dla wszystkich oddziałów firmy. Wprowadzanie nowych pracowników do pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Inne
magdalena.andruszko@wp.pl
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.