Magdalena Dominiak
Asystentka Zarządu
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
Obsługa urządzeń biurowych
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Administracja biura
Języki
angielski
dobry
hiszpański
dobry
portugalski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
ASYSTENTKA ZARZĄDU
1. dbałość o prawidłowy obieg poczty i dokumentacji w firmie
2. nadzór nad ewidencją i archiwizowaniem dokumentacji firmy
3. ścisła współpraca z działem księgowości i kadr (Certyfikat SKWP- I stopień księgowości)
4. współpraca z działem prawnym
5. działania w zakresie emisji akcji spółki na rynku NewConnect (kontakty z GPW, KDPW)
6. realizowanie bieżący zadań zlecanych przez Zarząd
7. zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy jednostkami firmy
8. organizowanie podróży służbowych, spotkań biznesowych
2. nadzór nad ewidencją i archiwizowaniem dokumentacji firmy
3. ścisła współpraca z działem księgowości i kadr (Certyfikat SKWP- I stopień księgowości)
4. współpraca z działem prawnym
5. działania w zakresie emisji akcji spółki na rynku NewConnect (kontakty z GPW, KDPW)
6. realizowanie bieżący zadań zlecanych przez Zarząd
7. zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy jednostkami firmy
8. organizowanie podróży służbowych, spotkań biznesowych
wystawiono
Współpracuję z Magdą w PGS od kilku lat. Magda jest osobą bardzo dobrze zorganizowaną i wysoce odpowiedzialną - wszelkie zobowiązania, które podejmuje są konsekwentnie realizowane do końca. Poza sumiennym wykonywaniem swoich codziennych obowiązków (często pod presją czasu), zwraca uwagę na budowanie dobrej atmosfery w całej firmie.
OFFICE MANAGER, TŁUMACZ
BIOTECH POLSKA SP.Z.O.O.
1. nadzór nad realizacją bieżących projektów,
2. uczestniczenie w spotkaniach biznesowych oraz konferencjach międzynarodowych jako tłumacz i asystentka,
3. ścisła współpraca z działem księgowym i prawnym w Polsce, jak również z główną siedzibą firmy w Hiszpanii,
4. tłumaczenia pisemne polsko-hiszpańsko-angielskie (tematyka: środowisko naturalne i odnawialne źródła energii, tłumaczenia techniczne, prawnicze, finansowe oraz tłumaczenia bieżącej korespondencji),
5. szczegółowe ustalanie kalendarza spotkań prezesa zarządu, w tym organizowanie podróży służbowych.
2. uczestniczenie w spotkaniach biznesowych oraz konferencjach międzynarodowych jako tłumacz i asystentka,
3. ścisła współpraca z działem księgowym i prawnym w Polsce, jak również z główną siedzibą firmy w Hiszpanii,
4. tłumaczenia pisemne polsko-hiszpańsko-angielskie (tematyka: środowisko naturalne i odnawialne źródła energii, tłumaczenia techniczne, prawnicze, finansowe oraz tłumaczenia bieżącej korespondencji),
5. szczegółowe ustalanie kalendarza spotkań prezesa zarządu, w tym organizowanie podróży służbowych.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.