Magdalena Daniuk

Key Account Manager - usługi b2b
Piaseczno, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
włoski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DPD Polska Sp. z o.o.
International Key Account Manager
• Pozyskiwanie Klientów międzynarodowych i krajowych – opracowywanie indywidualnych ofert zawierających
propozycje dedykowanych rozwiązań logistycznych, prezentacje ofert Klientom, spotkania handlowe
• Opieka nad portfelem Kluczowych Klientów – stała współpraca, jej monitoring i praca nad jej rozwojem
• Kontrola rentowności kontraktów
• Tworzenie baz danych
• Raportowanie podpisywanych kontraktów wraz z prognozowaniem wpływów finansowych nowych i
prospektingowych Klientów i spotkań handlowych
• Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie m.in. dedykowanych rozwiązań logistycznych
• Współpraca z filiami DPD w różnych krajach w zakresie kompleksowej międzynarodowej obsługi Klientów
zagranicznych lub operujących zagranicą i w zakresie spójnych międzynarodowych ofert dla nowych Klientów
• Przygotowywawnie ofert przetargowych
• Negocjowanie umów
Logo
Manager ds. Sprzedaży
WSO (Work Service Outsourcing) sp. z o.o.
• Pozyskiwanie Klientów: budowanie baz danych, umawianie spotkań, spotkania handlowe – prospektingowe i
posprzedażowe
• Posprzedażowa opieka nad Klientem: okresowe spotkania handlowe, nadzorowanie kontraktów
• Rekrutacje oraz przejęcia personelu Klienta
• Udział w przetargach
• Współpraca z podwykonawcami
• Sporządzanie kalkulacji kosztów outsourcingu, przygotowywanie ofert i wycen indywidualnych
• Opracowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów outsourcingowych
Logo
Junior Marketing Manager / Pełnomocnik Firmy
Gruppo Italia Sp. z o.o.
Budowanie i rozwijanie polskiego rynku dla produktów firmy poprzez:
• Budowanie i promowanie marki poprzez prezentacje, targi, realizacje projektów
• Kreowanie i umacnianie sieci detalicznych i hurtowych odbiorców
• Nadzorowanie i monitorowanie sprzedaży oraz sprzedaż produktów – spotkania handlowe
• Zarządzenie logistyczne
• Zarządzanie administracyjne

Szkolenia i kursy

SZKOLENIA I PRAKTYKI
07.2007 DPD Polska sp. z o.o. - kilkudniowe szkolenie pt. „Negocjacje Handlowe” (firma szkoleniowa DUMEL)
06.2007 GeoPost - warsztaty pt. ‘Aligned techniques in handling evolutive nominated accounts’
(„Techniki obsługi Kluczowych Klientów”)
05.2007 DPD Polska sp. z o.o. - kilkudniowe szkolenie pt. „Komunikacja z elemenetami asertywności”
03.2007 GeoPost - kilkudniowe szkolenie pt. ‘Aligned techniques in handling evolutive nominated accounts’
08.2006 Work Service S.A. - kilkudniowe szkolenie pt. „Obsługa Klienta” (Neo Instytut, Łódź)
06.2006 Work Service Outsourcing sp. z o.o. - kilkudniowe szkolenie pt. „Rozmowy Handlowe” (Moderator, Wrocław)
04.2005 Gruppo Italia sp. z o.o. - kilkudniowe warsztaty szkoleniowe pt. „Skuteczna Komunikacja”
12.2003 CKB – Centrum Koordynacji Biznesu – Miesięczna praktyka w Dziale Handlowym

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

pływanie, jazda konna, narty

Organizacje

dwu letnie członkostwo w organizacji studenckiej ‘Wiggor’ – pozyskiwanie sponsorów, promowanie organizacji wśród studentów, organizacja szkoleń, wykładów oraz kilkudniowych programów tematycznych, tkj. ‘Kobieta z Wiggorem’.

Inne

Prawo jazdy: od 1997, czynne
Obsługa komputera: Word, Excel, CorelDraw, PowerPoint, FrontPage, Outlook Express