Umiejętności
Content Marketing
Content Strategy
Customer Marketing
Digital Marketing
Google Adwords
Google Analytics
Internet Business Strategy
LinkedIn
Management Consulting
Social Marketing
Social Media Marketing
Transformacje
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
doradztwo strategiczne
Badania marketingowe
Badania Rynku
Google Tag Manager
E-marketing Strategy
Warsztaty i szkolenia
Inbound & Content Marketing
doradztwo biznesowe
Market Research and Analyses
Kursy z zakresu technik sprzedaży, prezentacji produktów oraz negocjacji handlow
Google Marketing Platform
Data Driven Marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Digital Marketing Lead
Specjalista od e-commerce, strategicznego Content Marketingu, Social Sellingu i wykorzystania kanałów digitalowych w działaniach efektywnościowych oraz pozyskiwania, podgrzewania i konwersji leadów. Budując swoje doświadczenie na e-commercach, potrafi dobrać, zaimplementować, skonfigurować, a następnie kontrolować najważniejsze narzędzia Mar-Tech, wspierające działania digitalowe na każdym ich etapie. Od ponad 10 lat praktyk realizacji projektów digital marketingowych, prowadzonych w międzynarodowych zespołach. Trener Digital Marketing Institute, konsultant z zakresu strategii marketingowej w digitalu, ekspert ds. e-commerce, Google Ads and Google Analytics.
Specjalizacja: e-commerce, narzędzia mar-tech, LinkedIn, social selling, audyt www, atrybucja, customer journey, Google Ads, strategie content-marketingowe
Specjalizacja: e-commerce, narzędzia mar-tech, LinkedIn, social selling, audyt www, atrybucja, customer journey, Google Ads, strategie content-marketingowe
Partner Zarządzający
GREENFIRE Agencja Reklamy i Marketingu 360
GREENFIRE to świeże spojrzenie na reklamę. To moc wynikająca z naszego 12-letniego doświadczenia w branży reklamowej i marketingowej. To działanie organiczne, spójne z Twoją Firmą i zawsze ukierunkowane na Twój cel. To ożywcze podejście nie tylko do wizualnej identyfikacji wartości Twojego biznesu, ale także strategia, która pomoże Twojej Firmie rozkwitnąć. To naturalne dbanie o Twój interes i najkorzystniejszy stosunek kosztu do jakości. To Twój wewnętrzny spokój o to, że Twoja inwestycja w reklamę przyniesie oczekiwany efekt. To zdrowa energia, która zasili Twoją markę i zapał, który wesprze Cię w działaniu. To GREENFIRE. Inna niż wszystkie.
Senior Marketing Manager
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy, obejmującej działania online oraz direct. Planowanie, projektowanie i wdrażanie działań marketingowych oraz przeprowadzanie firmy przez proces transformacji cyfrowej. Jako Senior Marketing Manager w branży HR / Outsourcing byłem odpowiedzialny za efektywne wdrażanie strategii komunikacyjnej oraz skutecznych kampanii reklamowych, w wyniku czego przedsiębiorstwo było w stanie przekroczyć zakładane cele, uzyskując ponad 5% wzrost r/r na rynku cechującym się spadkami o średnio 6%. Jednocześnie przewodziłem projektowi wdrożenia nowej globalnej platformy WWW dla całego koncernu, począwszy od ustalenia specyfikacji i wymagań, poprzez cały proces realizacji i wdrożenia.
Interim Manager
Własna działalność projektowa
W czasie realizacji projektów dla kilku klientów, zajmowałem się doradztwem, planowaniem i realizacją procesów organizacyjnych w sklepach internetowych (m.in. w Neonet.pl), działaniach w digital marketingu oraz retail marketingu (szkolenia oraz doradztwo w zakresie organizacji działu marketingu), organizacją oraz prowadzeniem działań marketingowych B2B w branży budowlanej oraz realizacją projektów szkoleniowych.
Owner
Sklepy internetowe - projekt, wykonanie, wdrożanie i wypromowanie.
Konsulting - czyli doradztwo jak się pojawić w sieci, aby zrobić to dobrze.
Promocja w sieci, Search Engine Marketing - planowanie, uruchamianie, konfiguracja i prowadzenie kampanii reklamowych on-line.
SEO - czyli co zrobić, aby być jak najwyżej pozycjonowanym w wyszukiwarkach. Analiza, doradztwo oraz wykonanie optymalizacji systemu.
Prezentacja Twojej Firmy w mediach elektronicznych - od prostych wizytówek po rozbudowane systemy prezentacji e-biznesu.
Projektowanie i wdrażanie systemów opartych na Magento, Joomla, Wordpress, eXtreme Fusion.
Promocja na Facebooku (fanpage) - projektowanie, analiza potrzeb, wykonanie i prowadzenie.
Konsulting - czyli doradztwo jak się pojawić w sieci, aby zrobić to dobrze.
Promocja w sieci, Search Engine Marketing - planowanie, uruchamianie, konfiguracja i prowadzenie kampanii reklamowych on-line.
SEO - czyli co zrobić, aby być jak najwyżej pozycjonowanym w wyszukiwarkach. Analiza, doradztwo oraz wykonanie optymalizacji systemu.
Prezentacja Twojej Firmy w mediach elektronicznych - od prostych wizytówek po rozbudowane systemy prezentacji e-biznesu.
Projektowanie i wdrażanie systemów opartych na Magento, Joomla, Wordpress, eXtreme Fusion.
Promocja na Facebooku (fanpage) - projektowanie, analiza potrzeb, wykonanie i prowadzenie.
Account Manager
Będąc odpowiedzialnym za wdrażanie nowych projektów, opartych na technologiach i rozwiązaniach internetowych w branży e-commerce, realizuję się w profesjonalnym i elastycznym zespole, poprzez budowanie tożsamości biznesu w nowych mediach. Jako część jednej z najbardziej znaczących Marek w Polsce, blisko współpracuję z Klientem dynamicznie dopasowuję działania i rezultaty do jego oczekiwań oraz nadaję kierunek prac sztabu grafików, programistów i webcoderów, dążąc do realizacji założonych celów.
Specjalista/Analityk Systemów Sprzedaży Internetowej
Dbałem o utrzymanie płynności funkcjonowania sklepów internetowych Sieci, z naciskiem na optymalizację narzędzi; koordynowałem działania polsko-niemiecko-duńskiego zespołu w zakresie rozwoju i wdrażania nowych narzędzi sprzedaży internetowej, optymalizacji rozwiązań oraz kontroli ich działania; brałem aktywny udział w projektowaniu rozwiązań, systemów i procesów sprzedażowych w zakresie e-commerce'u, z uwzględnieniem specyfiki branży oraz profilu Firmy; byłem współodpowiedzialny za nadawanie kierunku rozwoju internetowemu kanałowi sprzedaży oraz za komercyjną tożsamość Marki w nowych mediach.
Specjalista d/s Sprzedaży Internetowej
Dbałem o utrzymanie płynności sprzedaży internetowej Sieci; koordynowałem działania polsko-niemiecko-duńskiego zespołu w zakresie rozwoju i wdrażania nowych narzędzi sprzedaży internetowej; byłem współodpowiedzialny za nadawanie kierunku rozwoju internetowemu kanałowi sprzedaży oraz za komercyjną tożsamość Marki w nowych mediach.
Kierownik Salonu Sprzedaży
Koordynowałem pracę zespołu sprzedawców w salonie firmowym w Opolu; dbałem o płynność i wysokie wyniki sprzedaży, odpowiadałem za zaopatrzenie, organizację czasu pracy oraz wdrażałem narzędzia wspomagające sprzedaż; prowadziłem księgowość i administrację salonu; cały czas utrzymując pełny zakres obowiązków sprzedawcy;
Praktyka / Wolontariat
Wydział ds. Integracji Europejskiej i Planowania Rozwoju, Urząd Miasta Opola
Pomagałem przy prowadzeniu bieżących projektów Wydziału, w szczególności pozyskiwałem dane i odpowiadałem za kontakt z podmiotami uczestniczącymi. Wiosną 2004 roku uczestniczyłem w organizacji uroczystości związanych z akcesem do struktur UE.
Szkolenia i kursy
- szkolenia w zakresie obsługi klientów i technik sprzedaży;
- wielokrotne szkolenia w zakresie systemów obrazowania wszystkich wiodących producentów na świecie;
- kursy językowe: angielski, niemiecki, hiszpański;
- wielokrotne szkolenia w zakresie systemów obrazowania wszystkich wiodących producentów na świecie;
- kursy językowe: angielski, niemiecki, hiszpański;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
gadżety elektroniczne, podróże, film, sport motorowy, aktywne formy spędzania wolnego czasu;
Organizacje
- Model United Nations (2000-2001) - młodzieżowy program ONZ dla młodych dyplomatów z zakresem działania dot. spraw dzieci i młodzieży oraz propagowania pokoju;
Inne
- umiejętność zaawansowanego wykorzystywania aplikacji biurowych, graficznych oraz narzędzi internetowych w zakresie E-Commerce;
- podstawy programowania aplikacji internetowych (PHP);
- prawo jazdy kat. B (od 1999 roku) + uprawnienia kierowcy zawodowego, własny samochód;
- wyjątkowa elastyczność i łatwość dostosowania do nowych wymagań i warunków pracy;
- szczególna łatwość nawiązywania kontaktu i komunikatywność, odporność na stres, zdolność analizowania i rozwiązywania problemów, swoboda wystąpień publicznych - prowadzenia prezentacji i szkoleń, łatwość zarządzania zespołem;
- podstawy programowania aplikacji internetowych (PHP);
- prawo jazdy kat. B (od 1999 roku) + uprawnienia kierowcy zawodowego, własny samochód;
- wyjątkowa elastyczność i łatwość dostosowania do nowych wymagań i warunków pracy;
- szczególna łatwość nawiązywania kontaktu i komunikatywność, odporność na stres, zdolność analizowania i rozwiązywania problemów, swoboda wystąpień publicznych - prowadzenia prezentacji i szkoleń, łatwość zarządzania zespołem;
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Creative NLP
Tworzymy nowe NLP, stawiamy autentyczność, na kreatywne i pełne pasji życie. Wejdź, poznaj nas i przyłącz się jeśli tego pragniesz.
www.creativenlp.pl
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?