Maciej Szeffer

Digital Marketing Lead @ Socjomania
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Content Marketing Content Strategy Customer Marketing Digital Marketing Google Adwords Google Analytics Internet Business Strategy LinkedIn Management Consulting Social Marketing Social Media Marketing Transformacje zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem doradztwo strategiczne Badania marketingowe Badania Rynku Google Tag Manager E-marketing Strategy Warsztaty i szkolenia Inbound & Content Marketing doradztwo biznesowe Market Research and Analyses Kursy z zakresu technik sprzedaży, prezentacji produktów oraz negocjacji handlow Google Marketing Platform Data Driven Marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Company Owner
SZEFFER.EXPERT
Całą moją wiedzę, know-how i doświadczenie przekładam na praktykę, oferując audyty marketingowe, szkolenia z zakresu planowania i realizacji kampanii online oraz szkolenia menedżerskie z zakresu marketingu.

Oferuję Ci kompleksową wiedzę z Marketingu Online. Po prostu.
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wykładowca
Wykładowca - Współpracownik w zakresie materiału dotyczącego narzędzi Mar-Tech, Digital Marketingu i strategicznych procesów związanych z działaniami sprzedażowymi i marketingowymi w przedsiębiorstwach.
Socjomania Sp. z o.o.
Digital Marketing Lead
Specjalista od e-commerce, strategicznego Content Marketingu, Social Sellingu i wykorzystania kanałów digitalowych w działaniach efektywnościowych oraz pozyskiwania, podgrzewania i konwersji leadów. Budując swoje doświadczenie na e-commercach, potrafi dobrać, zaimplementować, skonfigurować, a następnie kontrolować najważniejsze narzędzia Mar-Tech, wspierające działania digitalowe na każdym ich etapie. Od ponad 10 lat praktyk realizacji projektów digital marketingowych, prowadzonych w międzynarodowych zespołach. Trener Digital Marketing Institute, konsultant z zakresu strategii marketingowej w digitalu, ekspert ds. e-commerce, Google Ads and Google Analytics.

Specjalizacja: e-commerce, narzędzia mar-tech, LinkedIn, social selling, audyt www, atrybucja, customer journey, Google Ads, strategie content-marketingowe
Logo
Partner Zarządzający
GREENFIRE Agencja Reklamy i Marketingu 360
GREENFIRE to świeże spojrzenie na reklamę. To moc wynikająca z naszego 12-letniego doświadczenia w branży reklamowej i marketingowej. To działanie organiczne, spójne z Twoją Firmą i zawsze ukierunkowane na Twój cel. To ożywcze podejście nie tylko do wizualnej identyfikacji wartości Twojego biznesu, ale także strategia, która pomoże Twojej Firmie rozkwitnąć. To naturalne dbanie o Twój interes i najkorzystniejszy stosunek kosztu do jakości. To Twój wewnętrzny spokój o to, że Twoja inwestycja w reklamę przyniesie oczekiwany efekt. To zdrowa energia, która zasili Twoją markę i zapał, który wesprze Cię w działaniu. To GREENFIRE. Inna niż wszystkie.
Covebo Work Office
Senior Marketing Manager
Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy, obejmującej działania online oraz direct. Planowanie, projektowanie i wdrażanie działań marketingowych oraz przeprowadzanie firmy przez proces transformacji cyfrowej. Jako Senior Marketing Manager w branży HR / Outsourcing byłem odpowiedzialny za efektywne wdrażanie strategii komunikacyjnej oraz skutecznych kampanii reklamowych, w wyniku czego przedsiębiorstwo było w stanie przekroczyć zakładane cele, uzyskując ponad 5% wzrost r/r na rynku cechującym się spadkami o średnio 6%. Jednocześnie przewodziłem projektowi wdrożenia nowej globalnej platformy WWW dla całego koncernu, począwszy od ustalenia specyfikacji i wymagań, poprzez cały proces realizacji i wdrożenia.
Logo
Interim Manager
Własna działalność projektowa
W czasie realizacji projektów dla kilku klientów, zajmowałem się doradztwem, planowaniem i realizacją procesów organizacyjnych w sklepach internetowych (m.in. w Neonet.pl), działaniach w digital marketingu oraz retail marketingu (szkolenia oraz doradztwo w zakresie organizacji działu marketingu), organizacją oraz prowadzeniem działań marketingowych B2B w branży budowlanej oraz realizacją projektów szkoleniowych.
FOTOJOKER Sp. z o.o.
Marketing Manager
Websmart - Sprytne rozwiązania internetowe
Owner
Sklepy internetowe - projekt, wykonanie, wdrożanie i wypromowanie.
Konsulting - czyli doradztwo jak się pojawić w sieci, aby zrobić to dobrze.
Promocja w sieci, Search Engine Marketing - planowanie, uruchamianie, konfiguracja i prowadzenie kampanii reklamowych on-line.
SEO - czyli co zrobić, aby być jak najwyżej pozycjonowanym w wyszukiwarkach. Analiza, doradztwo oraz wykonanie optymalizacji systemu.
Prezentacja Twojej Firmy w mediach elektronicznych - od prostych wizytówek po rozbudowane systemy prezentacji e-biznesu.
Projektowanie i wdrażanie systemów opartych na Magento, Joomla, Wordpress, eXtreme Fusion.
Promocja na Facebooku (fanpage) - projektowanie, analiza potrzeb, wykonanie i prowadzenie.
E NET PRODUCTION
Account Manager
Będąc odpowiedzialnym za wdrażanie nowych projektów, opartych na technologiach i rozwiązaniach internetowych w branży e-commerce, realizuję się w profesjonalnym i elastycznym zespole, poprzez budowanie tożsamości biznesu w nowych mediach. Jako część jednej z najbardziej znaczących Marek w Polsce, blisko współpracuję z Klientem dynamicznie dopasowuję działania i rezultaty do jego oczekiwań oraz nadaję kierunek prac sztabu grafików, programistów i webcoderów, dążąc do realizacji założonych celów.
FOTOJOKER Sp. z o.o.
Specjalista/Analityk Systemów Sprzedaży Internetowej
Dbałem o utrzymanie płynności funkcjonowania sklepów internetowych Sieci, z naciskiem na optymalizację narzędzi; koordynowałem działania polsko-niemiecko-duńskiego zespołu w zakresie rozwoju i wdrażania nowych narzędzi sprzedaży internetowej, optymalizacji rozwiązań oraz kontroli ich działania; brałem aktywny udział w projektowaniu rozwiązań, systemów i procesów sprzedażowych w zakresie e-commerce'u, z uwzględnieniem specyfiki branży oraz profilu Firmy; byłem współodpowiedzialny za nadawanie kierunku rozwoju internetowemu kanałowi sprzedaży oraz za komercyjną tożsamość Marki w nowych mediach.
FOTOJOKER Sp. z o.o.
Specjalista d/s Sprzedaży Internetowej
Dbałem o utrzymanie płynności sprzedaży internetowej Sieci; koordynowałem działania polsko-niemiecko-duńskiego zespołu w zakresie rozwoju i wdrażania nowych narzędzi sprzedaży internetowej; byłem współodpowiedzialny za nadawanie kierunku rozwoju internetowemu kanałowi sprzedaży oraz za komercyjną tożsamość Marki w nowych mediach.
FOTOJOKER Sp. z o.o.
Kierownik Salonu Sprzedaży
Samodzielnie prowadziłem w pełnym zakresie jednoosobowy salon firmowy; dbałem o sprzedaż, zaopatrzenie, księgowość oraz administrację sklepu;
FOTOJOKER Sp. z o.o.
Kierownik Salonu Sprzedaży
Koordynowałem pracę zespołu sprzedawców w salonie firmowym w Opolu; dbałem o płynność i wysokie wyniki sprzedaży, odpowiadałem za zaopatrzenie, organizację czasu pracy oraz wdrażałem narzędzia wspomagające sprzedaż; prowadziłem księgowość i administrację salonu; cały czas utrzymując pełny zakres obowiązków sprzedawcy;
FOTOJOKER Sp. z o.o.
Sprzedawca
Dbałem o sprzedaż sprzętu i usług fotograficznych, kontakty z klientami i doradztwo handlowe i specjalistyczne, stale podnosząc swoje kompetencje poprzez odbywanie licznych szkoleń ze sprzętu fotograficznego oraz technik sprzedaży; dbałem o wizerunek sklepu oraz prestiż marki Fotojoker;
Logo
Pracownik leasingowy, sprzedawca
WORKER Sp. z o.o
Pełniłem funkcje zlecone w formie leasingu pracowników, głównie w charakterze sprzedawcy w kilku różnych firmach.
Logo
Praktyka / Wolontariat
Wydział ds. Integracji Europejskiej i Planowania Rozwoju, Urząd Miasta Opola
Pomagałem przy prowadzeniu bieżących projektów Wydziału, w szczególności pozyskiwałem dane i odpowiadałem za kontakt z podmiotami uczestniczącymi. Wiosną 2004 roku uczestniczyłem w organizacji uroczystości związanych z akcesem do struktur UE.
Logo
Sprzedawca
Chemia Wrocław S.A., Centrum Handlowe Jelenia Góra
Detaliczna sprzedaż w centrum chemii budowlanej w okresie wakacji.

Szkolenia i kursy

- szkolenia w zakresie obsługi klientów i technik sprzedaży;
- wielokrotne szkolenia w zakresie systemów obrazowania wszystkich wiodących producentów na świecie;
- kursy językowe: angielski, niemiecki, hiszpański;

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Dwuletnie Studium Informatyczne, licencjackie
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK"
Logo
Animacja Społeczno-Kulturalna i Zarządzanie Kulturą, magisterskie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

gadżety elektroniczne, podróże, film, sport motorowy, aktywne formy spędzania wolnego czasu;

Organizacje

- Model United Nations (2000-2001) - młodzieżowy program ONZ dla młodych dyplomatów z zakresem działania dot. spraw dzieci i młodzieży oraz propagowania pokoju;

Inne

- umiejętność zaawansowanego wykorzystywania aplikacji biurowych, graficznych oraz narzędzi internetowych w zakresie E-Commerce;
- podstawy programowania aplikacji internetowych (PHP);
- prawo jazdy kat. B (od 1999 roku) + uprawnienia kierowcy zawodowego, własny samochód;
- wyjątkowa elastyczność i łatwość dostosowania do nowych wymagań i warunków pracy;
- szczególna łatwość nawiązywania kontaktu i komunikatywność, odporność na stres, zdolność analizowania i rozwiązywania problemów, swoboda wystąpień publicznych - prowadzenia prezentacji i szkoleń, łatwość zarządzania zespołem;

Grupy

1551 wszystkich wypowiedzi
265 plusów
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Android
Android
Grupa zrzeszająca polską społeczność Androida.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CMS
CMS
Grupa zrzeszająca związanych z CMSami
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Creative NLP
Creative NLP
Tworzymy nowe NLP, stawiamy autentyczność, na kreatywne i pełne pasji życie. Wejdź, poznaj nas i przyłącz się jeśli tego pragniesz. www.creativenlp.pl
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dobre szkolenia
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
Dr. House
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?