Maciej Ossowski

Director of GetResponse Enterprise
Gdańsk, pomorskie

Join GoldenLine and view full profile of this user

View full profile

Skills

B2B Blogging Content Marketing Digital Marketing Direct Marketing Direct Sales Electronic commerce Lead Generation Marketing Automation New Business Development Online Advertising Online Lead Generation Online Marketing SaaS Sales Management Sales E-mail marketing b2b sales

Languages

Polish
native
English
advanced
French
beginner
German
beginner
Russian
beginner

Experience

GetResponse Sp. z o.o.
Director of GetResponse Enterprise
GetResponse Sp. z o.o.
Director of Enterprise Sales
GetResponse Sp. z o.o.
Director of Market Expansion
GetResponse jest globalnym dostawcą platformy email marketingowej z oddziałami w USA, Polsce, Kanadzie oraz Rosji. Oferuje szerokie możliwości prowadzenia kampanii newsletterowych, budowania baz mailingowych oraz tworzenia landing pages.

GetResponse dostępny jest w 17 językach i wykorzystywany jest w 195 krajach przez grupę 350.000 użytkowników.

Moje obowiązki w GetResponse to:

• Budowa i zarządanie programem sprzedaży wielokanałowej (channel sales) aplikacji GetResponse.com oraz identyfikacja potencjalnych resellerów i partnerów na światowych rynkach

• Identyfikacja kluczowych rynków dla rozwoju GetResponse

• Opracowywanie strategii rozwoju produktu na rynkach wschodzących

• Zarządzanie zespołami w oddziałach: warszawskim oraz moskiewskim.
GetResponse Sp. z o.o.
Director of Education & CEE Business Development
• Developing market strategy for GetResponse on the Polish and Russian market and building the company's clients portfolio
• Managing teams located both in Warsaw and Moscow
• Developing channel sales program for GetResponse app
• Focusing on global growth by identifying key markets for expansion
• Running the Education Dept focused both on: direct sales on the Polish Market and education projects
• Keynotes and webinars at industry's top websites and events: MarketingProfs.com, MediaPost.com, EmailExpert.org, Ad:Tech New York, IAB Showcase Warsaw, Interactive Marketing Meeting Warsaw, etc
GetResponse Sp. z o.o.
Director of Education
*kierowanie projektami sprzedażowymi na polskim rynku i rozbudowa obecnego portfolio klientów,
*obsługa kluczowych klientów GetResponse w modelu 360: opracowanie strategii email marketingowej, audyt obecnych działań, consulting i analiza
*kierowanie Działem Edukacji zorientowanym na sprzedaż oraz edukację obecnych / potencjalnych klientów (whitepapers, webinary, konferencje).

Moje publikacje dla MarketingProfs.com: http://www.marketingprofs.com/authors/1216/maciej-ossowski
Moje wybrane prezentacje (Ad:Tech New York, IAB Showcase, IMM, Uniwersytet CENEO, Kongres Marketingu Online): http://www.slideshare.net/maciejossowski

Moje publikacje ukazały się również m.in. Dzienniku Rzeczpospolita, magazynie Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska, etc.
Ewa P.
Ewa P. · cooperator
added
Maciek jest profesjonalistą w 100%. Ma rozległą wiedzę, nie ogranicza się jedynie do e-mail marketingu, a co ważniejsze - dzięki znakomitym zdolnościom komunikacyjnym, potrafi tę wiedzę przekazać w niebanalny i przystępny sposób. Jest też rzeczowy, konkretny i nastawiony na osiąganie konkretnych celów - jego pomoc sprawiła, że wiadomości followup JustProto spotkały się ze zdecydowanie lepszym odbiorem, a ilość osób klikających "unsubscribe" spadła niemal do zera. Polecam współpracę z Maćkiem każdemu, kto szuka eksperta w dziedzinie e-mail marketingu.
GetResponse Sp. z o.o.
Education Manager
GetResponse Sp. z o.o.
Senior Email Marketing Expert
*consulting oraz account management dla Klientów dedykowanej platformy GetResponse360,
*przygotowywanie audytów oraz sporządzanie strategii email marketingowych,
*optymalizacja kampanii email marketingowych Klientów w zakresie maksymalizacji konwersji i zgodności z najlepszymi praktykami,
*bliska współpraca z największymi dostawcami skrzynek pocztowych na rynku międzynarodowym (Yahoo!, AOL, Windows Live Hotmail) oraz polskim,
*optymalizacja dostarczalności wiadomości email, monitorowanie reputacji serwerów wysyłających (whitelisting, feedback loops, rozwiązywanie problemów dostarczalnościowych),
*współpraca z działem Compliance w zakresie analizy wyników kampanii Klientów (anti-spam),
*reprezentowanie GetResponse na największych eventach branżowych na międzynarodowym rynku,
*prowadzenie bloga EmailMarketing.pl oraz publikacje na portalach branżowych.
GetResponse Sp. z o.o.
Email Solutions Specialist
*consulting oraz account management dla Klientów dedykowanej platformy GetResponse360,
*optymalizacja kampanii email marketingowych Klientów w zakresie maksymalizacji konwersji i zgodności z najlepszymi praktykami,
*bliska współpraca z największymi dostawcami skrzynek pocztowych na rynku międzynarodowym (Yahoo!, AOL, Windows Live Hotmail) oraz polskim,
*optymalizacja dostarczalności wiadomości email, monitorowanie reputacji serwerów wysyłających (whitelisting, feedback loops, rozwiązywanie problemów dostarczalnościowych),
*współpraca z działem Compliance w zakresie analizy wyników kampanii Klientów (anti-spam),
*reprezentowanie GetResponse na największych eventach branżowych na międzynarodowym rynku,
*prowadzenie bloga EmailMarketing.pl oraz publikacje na portalach branżowych.
GetResponse Sp. z o.o.
Junior Email Solutions Specialist
*consulting oraz account management dla Klientów dedykowanej platformy GetResponse360,
*optymalizacja kampanii email marketingowych Klientów w zakresie maksymalizacji konwersji i zgodności z najlepszymi praktykami,
*bliska współpraca z największymi dostawcami skrzynek pocztowych na rynku międzynarodowym (Yahoo!, AOL, Windows Live Hotmail) oraz polskim,
*optymalizacja dostarczalności wiadomości email, monitorowanie reputacji serwerów wysyłających (whitelisting, feedback loops, rozwiązywanie problemów dostarczalnościowych),
*współpraca z działem Compliance w zakresie analizy wyników kampanii Klientów (anti-spam),
GetResponse Sp. z o.o.
Customer Support Specialist
*support flagowego produktu Implix, platformy GetResponse.com, dla Klientów na międzynarodowym rynku (USA, Kanada, Europa Zachodnia),
*bezpośrednie wsparcie Klienta poprzez email oraz social media,
*analiza wyników kampanii email marketingowych Klientów, współpraca z działami: Compliance oraz Marketingu,
*edukacja Klientów w zakresie dobrych praktyk email marketingowych, rozwiązywanie problemów, oferowanie rekomendacji zorientowanych na generowanie lepszych wyników z mailingów.
VTS
Sales Support Specialist
*poszukiwanie nowych inwestycji oraz nowych Klientów na terenie woj. mazowieckiego, Emiratów Arabskich oraz Indii,
*bezpośrednie wspieranie pracy Account Managerów (pozyskiwanie informacji o przetargach, weryfikacja bazy klientów oraz projektów sprzedażowych, pomoc w relizacji celów sprzedażowych),
*współpraca z działem marketingu w zakresie analizy kondycji rynku oraz raportowanie,
*współpraca z wykonawcami oraz projektantami systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
*tłumaczenia materiałów marketingowych spółki VTS na język angielski.

Education

Logo
Marketing internetowy, studia podyplomowe
Warsaw School of Economics
Logo
Filologia angielska, magisterskie
University of Gdansk

Specialities

Education/Training
Education management

Hobby

Email, email, email!

Organizations

IAB Polska, MAAWG, EEC, ESPC

Groups

122 posts
39 appreciations
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
B2B lead generation
B2B lead generation
Grupa dla wszystkich zainteresowanych tematyką generowania leadów handlowych i marketingowych w sektorze B2B.
Barcamp Trójmiasto 3camp
Barcamp Trójmiasto 3camp
Miejsce do dyskusji dla uczestników trójmiejskiego barcampu - www.3camp.pl
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Data Mining w biznesie
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?