Łukasz Samolczyk

Specjalista IT, Grupa Eurocash
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Computer Hardware Assembly Computer Hardware Installation Dell Computers Microsoft Office OTRS Zarządzanie IT Zarządzanie zespołem przywództwo w zespole Obsługa klienta System Windows Urządzenia mobilne Negocjacje z dostawcami Obsługa komputera i urządzeń biurowych Serwis i diagnostyka sprzętu informatycznego Computer Hardware Troubleshooting HP Computers

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Eurocash
Specjalista IT
Kompleksowe zarządzanie sprzętem komputerowym PC, PoS i urządzeniami mobilnymi(stacje robocze, drukarki, terminale radiowe, tablety itp.) we wszystkich spółkach grupy Eurocash:
- konfiguracja początkowa, instalacja, deinstalacja, złomowanie sprzętu, koordynacja montażu i demontażu, utrzymanie zapasu serwisowego,
- zarządzanie obrazami stacji roboczych, repozytorium oprogramowania (wprowadzanie nowych wersji, dokumentacja, wersjonowanie), bieżące utrzymanie rejestru sprzętu i licencji, wdrożenie zasad zarządzania,
- koordynacja zamówień i usług zewnętrznych - negocjowanie i nadzór nad umowami serwisowymi, prowadzenie przetargów, pełna odpowiedzialność za proces zakupu sprzętu i licencji,
- koordynacja prac związanych z wyposażeniem i konfiguracją sprzętu IT w nowo uruchamianych obiektach,
- koordynacja pracy 3 osobowego zespołu.
Grupa Eurocash
Kierownik ds. Koordynacji Usług IT
Koordynacja i przejęcie usług IT spółki Tradis od spółki Emperia Info (w ramach przyłączenia spółki Tradis w struktury Grupy Eurocash), współtworzenie modelu zarządzania IT w przejętej spółce - ujednolicenie standardów:
- wypracowanie zasad współpracy i komunikacji pomiędzy działami Helpdesk Eurocash S.A. i Servicedesk Emperia Info (w tym także dot. sprzętu i zewnętrznych usługodawców), przejęcie realizacji usług,
- przejęcie zarządzania sprzętem i oprogramowaniem (opracowanie standardów, inwentaryzacja sprzętu, serwisy zewnętrzne),
- modyfikacja istniejącego wsparcia terenowego - przejęcie w całości świadczonych usług od Emperia Info, wsparcie w opracowaniu modelu docelowego.
- wsparcie przy przejęciu Spółki Nasza do Spółki Tradis
Grupa Eurocash
Młodszy Kierownik IT - Sekcja Helpdesk
Zarządzanie zespołem Centralnego Helpdesku IT w Grupie Eurocash S.A. – 6 osób
- negocjowanie kontraktów na zakup i obsługę sprzętu komputerowego (zapytania ofertowe, przetargi),
- zarządzanie inwentarzem IT i stockiem sprzętu,
- zarządzanie zamówieniami i dokumentami,
- zarządzanie kontraktami serwisowymi,
- standaryzacja PC dla całej grupy Eurocash S.A. – wybór i utrzymanie standardu urządzeń i konfiguracji,
- zarządzanie budżetem i optymalizacja kosztów, wsparcie przy tworzeniu budżetu na kolejne lata,
- wsparcie przy centralizacji i unifikacji infrastruktury w grupie,
- migracja z Novell do Active Directory,
- wsparcie przy wdrożeniu MS Exchange,
- przejęcie do obsługi przez Helpdesk Centralny spółek KDWT i Premium Distributors,
- zarządzanie systemem wspomagającym wsparcie - OTRS,
- mierzenie i raportowanie SLA.
Grupa Eurocash
Specjalista ds. IT - Sekcja Helpdesk
- bieżąca obsługa, nadzór i wsparcie informatyczne dla użytkowników systemu informatycznego i aplikacji biznesowych (SAP, IBM Lotus Notes, Active Directory, MS Office 2003 / 2007 / 2010, Ferrodo, Blackberry i inne),
- obsługa stacji roboczych, instalacja i reinstalacja oprogramowania, diagnostyka i obsługa serwisowa,
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa,
- kontrola bezpieczeństwa systemów informatycznych, licencji oprogramowania, stanów magazynowych sprzętu, podzespołów i materiałów eksploatacyjnych,
- wsparcie przy budowie centralnego działu wsparcia dla użytkowników końcowych,
- szkolenia pracowników w zakresie wsparcia komputerów stacjonarnych i laptopów,
- indywidualna obsługa Członków Zarządu.
Top Farms Wielkopolska
Samodzielny Specjalista ds. IT
Kompleksowa obsługa informatyczna firmy:
- wsparcie dla użytkowników urządzeń i systemów teleinformatycznych,
- kontakt z dostawcami usług i sprzętu teleinformatycznego, oraz przedstawicielami takich firm jak ERA GSM, TPSA i ORLEN.
- wprowadzanie nowych projektów takich jak:
- elektroniczny obieg dokumentów,
- informatyzacja magazynów,
- program kadrowo płacowy,
- zmniejszenie kosztów teleinformatycznych,
- wprowadzenie telewizji przemysłowej CCTV
Envelo - Poczta Polska Usługi Cyfrowe
Specjalista ds. IT
Kompleksowa obsługa informatyczna firmy:
- instalacja, naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,
- administracja systemu Windows XP,
- wsparcie telefoniczne dla użytkowników urządzeń i systemów teleinformatycznych,
- audyt stacji roboczych i systemów na stacjach u użytkowników końcowych
Auchan Swadzim
Specjalista ds. IT
Kompleksowa obsługa informatyczna sklepu:
- instalacja, naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,
- administracja systemem Windows NT 4.0, systemem AS 400, serwerami kasowymi,
- obsługa i tworzenie sieci logicznej sklepu,
- obsługa, administracja i naprawa sieci wag Bizerba,
- wsparcie telefoniczne dla użytkowników urządzeń i systemów teleinformatycznych,
- podstawowa obsługa centrali telefonicznej Alcatel

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing - Informatyka i Komunikacja w Biznesie, inżynierskie
Wyższa Szkoła Komunikacji i Zarządzania

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk