Umiejętności
Active Directory
CentOS
Cisco Certified
Hyper-V
Microsoft Certified IT Professional
MCSA
Service Desk
pomoc techniczna
Windows Server
Help Desk IT / Support IT
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik serwisu
RATIO Andrzej Pstrusiński
Kontakty z klientami kluczowymi w zakresie realizacji umów serwisowych.
Opracowywanie rozwiązań spełniających potrzeby klientów w zakresie systemów sieciowych oraz serwerowych.
Wsparcie Help Desk z zakresu Windows Server i systemów klienckich Windows XP/Vista/7 oraz Apple OS X.
Konfiguracja sprzętu sieciowego Cisco.
Opracowywanie rozwiązań spełniających potrzeby klientów w zakresie systemów sieciowych oraz serwerowych.
Wsparcie Help Desk z zakresu Windows Server i systemów klienckich Windows XP/Vista/7 oraz Apple OS X.
Konfiguracja sprzętu sieciowego Cisco.
Szkolenia i kursy
Cisco Networking Academy - Accessing the WAN (CCNA4)
Cisco Networking Academy - LAN Switching and Wireless (CCNA3)
Cisco Networking Academy - Routing protocols and the Concepts (CCNA2)
Cisco Networking Academy - Network Fundametals (CCNA1)
Microsoft IT Academy: 2273: Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment.
Cisco Networking Academy - LAN Switching and Wireless (CCNA3)
Cisco Networking Academy - Routing protocols and the Concepts (CCNA2)
Cisco Networking Academy - Network Fundametals (CCNA1)
Microsoft IT Academy: 2273: Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment.
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Inne
Microsoft® Certified Solutions Associate: Windows Server® 2008
Microsoft® Certified IT Professional: Database Administrator 2008
Microsoft® Certified IT Professional: Server Administrator on Windows Server® 2008.
Cisco Certified Entry Networking Technician
Microsoft® Certified IT Professional: Database Administrator 2008
Microsoft® Certified IT Professional: Server Administrator on Windows Server® 2008.
Cisco Certified Entry Networking Technician