Lidia Joanna Kutela

Specjalista ds. Rozliczeń
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Główny Specjalista ds. Rozliczeń
Departament Zabezpieczenia Przychodów Windykacji i Rozliczeń
- tworzenie rezerw kosztowych wynikających z rozliczeń usług hurtowych (BSA, WLR, LLU)
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji
Logo
p.o. Kierownika Zespołu ds. Realizacji Rozliczeń IC i Usług Hurtowych
Departament Zabezpieczenia Przychodów Windykacji i Rozliczeń
Zarządzaniem zespołem na czas nieobecności kierownik
Logo
Starszy Specjalista ds. Rozliczeń
Departament Zabezpieczenia Przychodów Kontroli Należności i Windykacji
- tworzenie rezerw kosztowych wynikających z rozliczeń usług hurtowych (BSA, WLR, LLU)
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji
- prawidłowe i terminowe przygotowywanie narzędzi informatycznych dla rozliczania premii oraz prowizji ze sprzedaży nowych usług
- we współpracy z działem Controllingu i działem Sprzedaży zapewnienie prawidłowego i terminowego rozliczenia wykonania celów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za powstanie kompletnych dokumentów do naliczenia premii sprzedażowych.
- kształtowanie rozwiązań prawnych i finansowych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń
Logo
Specjalista ds. rozliczeń
Departament Zabezpieczenia Przychodów Kontroli Należności i Windykacji
- przygotowanie wyliczeń premii i prowizji oraz rozliczeń finansowych;
- analiza i optymalizacja procesów wypłat prowizji i premii sprzedażowych;
- współtworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników Departamentu Sprzedaży;
- raportowanie bieżących wyników poszczególnych segmentów i jednostek biznesowych;
- przygotowanie rezerw oraz prognoz premii i prowizji sprzedażowych;
- analiza i optymalizacja procesu segmentacji

Od listopada 2009 (również) :
- tworzenie rezerw kosztowych wynikających z rozliczanych usług hurtowych zgodnie z umowami i decyzjami;
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych;
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości;
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji;
Logo
Specjalista ds. Rozliczeń
Dział Marketingu Handlowego i Wsparcia Sporzedaży
Michał Maliszewski
Michał Maliszewski · podwładny
wystawiono
Lidka jest pracownikiem o dużym potencjale rozwoju. Dokładna, obowiązkowa, bardzo szybko uczy się nowych rzeczy. nie boi się wyzwań. Duże zdolności interpersonalne i analityczne to jej atuty.
Logo
Specjalista ds. Preselekcji
Centrum Zarządzania Danymi
- kontakt z innymi Operatorami w celu usuwania awarii
- aktywacja usługi preselekcji
- sporządzanie raportów
- kontakt telefoniczny z Klientem
Logo
Konsultant ds. Reklamacji
Departament Obsługi Klienta, Dział Reklamacji, Monitorowania Płatności i Windykacji
- rozpatrywanie reklamacji Klientów indywidualnych oraz z segmentu B2;
- przygotowywanie pism do odwołań i reklamacji;
- sprawdzanie poprawności wystawionych billingów;
- uzgadnianie płatności, kontakt z Klientem (telefony ponaglające do Klientów);
- prowadzenie procesów zwrotów faktur;
- bezpośredni kontakt z Klientem
Logo
Konsultant Centrum Wprowadzania Danych
Departament Obsługi Klienta, Dział Centrum Wprowadzania Danych
- aktywacja / dezaktywacja usług
- wprowadzanie umów
- sporządzanie dziennych raportów oraz ich analiza
- kontakt telefoniczny z Klientem

Szkolenia i kursy

Profesjonalna Obsługa Klienta przez Telefon

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Logo
socjologia, specjalizacja : komunikacja społeczna, licencjackie
Szkoła Wyższa Warszawska

Specjalizacje

Obsługa klienta
Energia

Inne

- praca z komputerem, (znajomość: pakietu MS Office, programów CRM) ;
- prawo jazdy kat.B;

Grupy

Warszawa
Warszawa
Grupa dla osob mieszkajacych / studiujacych / pracujacych w Warszawie