Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Rozliczeń
Departament Zabezpieczenia Przychodów Windykacji i Rozliczeń
- tworzenie rezerw kosztowych wynikających z rozliczeń usług hurtowych (BSA, WLR, LLU)
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji
Starszy Specjalista ds. Rozliczeń
Departament Zabezpieczenia Przychodów Kontroli Należności i Windykacji
- tworzenie rezerw kosztowych wynikających z rozliczeń usług hurtowych (BSA, WLR, LLU)
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji
- prawidłowe i terminowe przygotowywanie narzędzi informatycznych dla rozliczania premii oraz prowizji ze sprzedaży nowych usług
- we współpracy z działem Controllingu i działem Sprzedaży zapewnienie prawidłowego i terminowego rozliczenia wykonania celów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za powstanie kompletnych dokumentów do naliczenia premii sprzedażowych.
- kształtowanie rozwiązań prawnych i finansowych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji
- prawidłowe i terminowe przygotowywanie narzędzi informatycznych dla rozliczania premii oraz prowizji ze sprzedaży nowych usług
- we współpracy z działem Controllingu i działem Sprzedaży zapewnienie prawidłowego i terminowego rozliczenia wykonania celów sprzedażowych oraz odpowiedzialność za powstanie kompletnych dokumentów do naliczenia premii sprzedażowych.
- kształtowanie rozwiązań prawnych i finansowych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń
Specjalista ds. rozliczeń
Departament Zabezpieczenia Przychodów Kontroli Należności i Windykacji
- przygotowanie wyliczeń premii i prowizji oraz rozliczeń finansowych;
- analiza i optymalizacja procesów wypłat prowizji i premii sprzedażowych;
- współtworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników Departamentu Sprzedaży;
- raportowanie bieżących wyników poszczególnych segmentów i jednostek biznesowych;
- przygotowanie rezerw oraz prognoz premii i prowizji sprzedażowych;
- analiza i optymalizacja procesu segmentacji
Od listopada 2009 (również) :
- tworzenie rezerw kosztowych wynikających z rozliczanych usług hurtowych zgodnie z umowami i decyzjami;
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych;
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości;
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji;
- analiza i optymalizacja procesów wypłat prowizji i premii sprzedażowych;
- współtworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników Departamentu Sprzedaży;
- raportowanie bieżących wyników poszczególnych segmentów i jednostek biznesowych;
- przygotowanie rezerw oraz prognoz premii i prowizji sprzedażowych;
- analiza i optymalizacja procesu segmentacji
Od listopada 2009 (również) :
- tworzenie rezerw kosztowych wynikających z rozliczanych usług hurtowych zgodnie z umowami i decyzjami;
- raportowanie wyników rozliczeń usług hurtowych
- kształtowanie rozwiązań informatycznych wspierających proces rozliczeń i uczestnictwo w opiniowaniu dokumentów prawnych z zakresu rozliczeń usług hurtowych;
- rozliczenie infrastruktury zgodnie z umową o połączeniu Sieci pomiędzy Netią a innymi Operatorami
- weryfikacja poprawności opłat naliczonych przez Telekomunikację Polską zgodnie z umowami oraz decyzjami – zgłasza nieprawidłowości;
- weryfikacja poprawności naliczonych opłat z tytułu świadczenia usługi preselekcji;
Konsultant ds. Reklamacji
Departament Obsługi Klienta, Dział Reklamacji, Monitorowania Płatności i Windykacji
- rozpatrywanie reklamacji Klientów indywidualnych oraz z segmentu B2;
- przygotowywanie pism do odwołań i reklamacji;
- sprawdzanie poprawności wystawionych billingów;
- uzgadnianie płatności, kontakt z Klientem (telefony ponaglające do Klientów);
- prowadzenie procesów zwrotów faktur;
- bezpośredni kontakt z Klientem
- przygotowywanie pism do odwołań i reklamacji;
- sprawdzanie poprawności wystawionych billingów;
- uzgadnianie płatności, kontakt z Klientem (telefony ponaglające do Klientów);
- prowadzenie procesów zwrotów faktur;
- bezpośredni kontakt z Klientem
Szkolenia i kursy
Profesjonalna Obsługa Klienta przez Telefon
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Energia
Inne
- praca z komputerem, (znajomość: pakietu MS Office, programów CRM) ;
- prawo jazdy kat.B;
- prawo jazdy kat.B;