Krystyna Vasiutina

Pracownik biurowy
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Microsoft Word Merlin X

Języki

rosyjski
ojczysty
ukraiński
ojczysty
polski
biegły
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Recepcjonistka
Salon urody ZEBRA
- Przyjmowanie rezerwacji,
- Obsługa Klienta,
- Kontakt z klientami i umawianie wizyt,
- Sprzedaż usług i produktów oferowanych w salonie,
- Wsparcie dla zespołu i dbanie o wizerunek salonu,
- Realizacja zamówień.
- zakup i gospodarowanie materiałami biurowymi
- współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług
Logo
Specjalista ds. turystyki
Hottours
- pisania i kalkulowania programów wycieczek;
- realizacji tych programów: rezerwacja hoteli, przewoźników, posiłków, biletów, pilotów, przewodników, itd.;
- kontaktu z lokalnymi touroperatorami;
- odprawy pilota i nadzoru nad przebiegiem wycieczki;
- dokładna, praktyczna znajomość uwarunkowań prawnych organizatora turystyki, regulacji najnowszej ustawy, zezwoleń, ubezpieczeń i gwarancje bankowych.
- destynacji turystycznych: kraje, kurorty, hotele, wycieczki fakultatywne, inne atrakcje turystyczne; musimy wiedzieć jaki hotel polecić i jak pomóc klientowi wybrać najkorzystniejszą dla niego ofertę.
Umieć powinniśmy także:
- przygotować ofertę dla klienta i ją zaprezentować: telefonicznie, drogą mailową i w kontakcie osobistym;
- Kontrola pracy biura i kierowników, rozwiązywanie problemów,
Logo
Specjalista ds. turystyki
Joinup
- destynacji turystycznych: kraje, kurorty, hotele, wycieczki fakultatywne, inne atrakcje turystyczne; musimy wiedzieć jaki hotel polecić i jak pomóc klientowi wybrać najkorzystniejszą dla niego ofertę.
Umieć powinniśmy także:
- przygotować ofertę dla klienta i ją zaprezentować: telefonicznie, drogą mailową i w kontakcie osobistym;
- współpracować z centrami rezerwacji i działami współpracy agencyjnej touroperatorów;
- anulować umowy, przyjmować skargi i reklamacje.
- pisania i kalkulowania programów wycieczek;
- realizacji tych programów: rezerwacja hoteli, przewoźników, posiłków, biletów, pilotów, przewodników, itd.;
- kontaktu z lokalnymi touroperatorami;
- odprawy pilota i nadzoru nad przebiegiem wycieczki;
- dokładna, praktyczna znajomość uwarunkowań prawnych organizatora turystyki, regulacji najnowszej ustawy, zezwoleń, ubezpieczeń i gwarancje bankowych.
Logo
Sprzedawca
YoMoyo
– Obsługuje klientów.
– Nadzoruje zamówienia towaru.
– Dba o odpowiednią ekspozycję w sklepie. Zarówno na półkach jak i wystawach. – Udziela informacji o towarach w sklepie. Na prośbę klienta prezentuje je.
– Pomaga rozwiać klientom wątpliwości co do zakupów.

Szkolenia i kursy

Study tour - Turcja 01/2014
Study tour - Andorra 11/2016
Study Tour - Egipt 04/2017

Edukacja

Logo
Technologia żywności, licencjackie
Akademia Technologia Spożywczych

Zainteresowania

Jestem pozytywną, celową, aktywną, towarzyską, uważną, odpowiedzialnà, pracowitą, punktualną, przyjazną. Mam doświadczenie pracy w brązy turystycznej , uwielbiam taką prace.
Hobby: podróże, fotografia, kino europejskie, historia, aktywny wypoczynek, pilates, języki obce.