Krystian Pluciak

♛CO MOGĘ DLA CIEBIE UDOSKONALIĆ?☛JAKIE BARIERY, BŁĘDY I PROBLEMY PRZESZKADZAJĄ TWOJEJ ORGANIZACJI?
Polska, Cała Polska

Umiejętności

zarządzanie marką Konsulting Podatki Psychologia biznesu prawo spółek Strategia ✔Innowacje (przewagi konkurencyjne) ✔Opowiadanie historii (reklama wirusowa) jakość obsługi klienta Zarządzanie jakością (TQM) ♛Venture Capital (przygotowanie pomysłów i ludzi, kontakt z inwestorami, inkubacja, akceleracja) ♛StartUp (weryfikacja dla anioła biznesu: modelu biznesowego, ludzi, marketingu, skalowalności, inkubacja przed inwestycją) ✔Potrafię nie spać 4 doby z rzędu żeby realizować cele Sukcesja Mówca publiczny ♛Zarządzanie poprzez JAKOŚĆ ♛Antykruchość Czarodziej marki - PR

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy
chiński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
Organizacje: Toasmasters (współtwórca, wiceprezes), kontestacja.com (lider), Business Link, Baśnie W
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Człowiek na miarę swoich czasów i nie tylko. Niejednokrotnie podkreśla „ jeśli mógłbym wybrać, to chciałbym żyć w przyszłości”. Pewnie pociąga go wizja dynamicznego samorozwoju. Witek jest wszechstronnie uzdolniony i posiada imponującą tak zwaną wiedzę ogólną. Przekłada się to bezpośrednio na jego pracę. Niezwykle interesująco prowadzi zajęcia, wplata ciekawe historyjki, które pobudzają do myślenia. Szanuje swoich Klientów i stara się z nimi zaprzyjaźnić. Jest typem gawędziarza, miło się go słucha i zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego. Ma świetny kontakt z młodzieżą , potrafi dać pozytywnego kopa. Witek jest osobą inspirująca, kreatywną, elastyczną. Bez problemu odnajduje się w ekstremalnych warunkach. Angażuje się społecznie, stara się być bliżej ludzi i ich trosk. Polecam doskonałego i twórczego trenera oraz nietuzinkowego człowieka.
Logo
Teoria Ograniczeń, Kultura Organizacyjna
Flow Up Group
Najlepszy przyjaciel to ten, który wydobywa z Ciebie to, co najlepsze. To właśnie cel mojej pracy.
Logo
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
★Zadania:
Wspieranie klientów i odczuwanie przyjemności kiedy rosną ;)

Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Krystian Piotr Pluciak jest świetny w tym co robi. Sposób prowadzenia zajęć jest "komfortowy" nawet dla najbardziej sceptycznych słuchaczy:). Pomimo, że niezupełnie trafiłam z oczekiwaniami w tematykę szkolenia udało mi się zdobyć niejako "przy okazji" cenne dla mnie informacje oraz nabyć nowe umiejętności. Na warsztatach czułam, że prowadzący dzieli się nie tylko swoją wiedzą ale też doświadczeniem. W swobodny i naturalny sposób mobilizuje i zachęca grupę do współpracy. Polecam wszystkim!:)
Zbyszek Moskal
Zbyszek Moskal · klient
wystawiono
Gorąco polecam. Otrzymałem na spotkaniu zupełnie inne nowe spojrzenie (w moim odczuciu prawdziwsze) na sytuację na rynku.
Marta Wójcik
Marta Wójcik · klient
wystawiono
Zupełnie inne podejście od bandy naciągaczy (nieustanne telefony wciskające usługi itp). W dodatku nawet jak mieliśmy z małżonkiem (razem prowadzimy interesy) pomysły które odbiegały od realiów. Natychmiast zostały "ucinane" i objaśniane przez Pana Krystiana, jeśli tylko nie były nierealne. Wielu wcześniejszych wykonawców brałoby je "byle zarobić". Więc największy szacunek, za szczerości, odwagę i profesjonalizm!
Marcin Kamiński
Marcin Kamiński · klient
wystawiono
Rewelacja. Funkcjonowaliśmy bez konkretnego logotypu i strategii, opierając się na intuicji. Po tym co zaoferował i objaśnił nam Pan Krystian "wyszliśmy ze starej epoki kamienia łupanego".

Otrzymaliśmy:
Logo, wizytówki, broszurę sprzedażową i przede wszystkim ustalono strategię, taktykę i cele firmy. Wstępny Projekt strony.

Teraz wiemy „dokąd idziemy”. I dział handlowy sobie znacznie lepiej radzi. Jedynym minusem było bardzo dużo czasu (2-3 tygodnie) potrzebnego na oswojenie i wprowadzenie całości. Zdecydowanie było warto dla wyników finansowych i organizacji pracy.
Natalia Rybka
Natalia Rybka · klient
wystawiono
Co za Entuzjazm!

Szokująco zmotywowane podejście do swojej pracy. Widać ,że jest to hobby Krystiana. Jego graficzki nie poznałam osobiście jednak prace też są ponad przeciętne.

Krystian:
Wypunktował mi co trzeba poprawić na stronie.
Wyjaśnił czym jest marketing (teraz wiem, że to nie tylko męczącereklamy na stronie).
Uzgodniliśmy strategię marketingowa dla mojej firmy.

Jeśli czegoś będę potrzebować to wracam do tej oferty. Cena wydaje się bardzo atrakcyjna jak na poziom wykonanych, logotypów czy konsultacji. Bardzo partnerskie podejście i świetne metody tłumaczenia "na chłopski rozum" bez dziwnych zwrotów.

Powodzenia!
Natalia
Anna Majchrzak
Anna Majchrzak · klient
wystawiono
Pan Krystian Pluciak wykonał Projekt strony dla mojej firmy. Wydaje się bardzo przekonujący.
Jednak to co było najmilsze to przyjazna atmosfera i bardzo jasne objaśnienie jak z niej korzystać i jakie daje szanse. Jest terminowy i sumienny. Niczego nie trzeba wyduszać na silę. Umawiam się, dostaję to czego oczekiwałam i konsultację.

To co odróżniło bardzo wyraźnie Pana Krystiana to podejście do klienta. Trudno dziś o takich specjalistów.
Warto polecać!

Pozdrawiam,
Anna M.
Karolina Klupa
Karolina Klupa · klient
wystawiono
> Chciałam: uratować lokal
> Otrzymałam: rentowność z drobnymi gadżetami i pomysłem jak rozwijać mój mały biznes

Trudno mi ocenić fachowo pracę. Nie mam pojęcia o marketingu itp...

Mogę jednak na podstawie wyników oddać się fascynacji.

Dlaczego?
Moja do niedawna "pusta" restauracja rozkwitnęła. Zorganizowałam (pomysłodawca to Krystian) tu pękające w szwach spotkania i musiałam zatrudnić jeszcze jedną Panią do obsługi. Bo zwyczajnie nie dawaliśmy rady w weekendy.

Dodatkowo przy negocjacjach ceny dopasowaliśmy ja do tego ile zarobie na tych działaniach. A nie sumie z kosmosu.
Marcin Kuś
Marcin Kuś · klient
wystawiono
Panie Krystianie,

Trafiam po około 2,5 roku. Widzę, że teraz działamy obaj samodzielnie.

Swoje referencje (treściwe) umieszczam bo dziękuję za konsultację dla Nas. Niestety prezesi nie zrozumieli Pana wizji. A firma upadła w Grudniu/styczniu. Tak jak Pan przewidział.
Kiedy spojrzę z perspektywy widzę jak cenne były propozycje rozwiązań i wyjścia na prostą. Jakie otrzymaliśmy. Chyba również niezwykle innowacyjne jak na tamten rok! Przepraszam, że nie zdołałem przekonać właścicieli. Zresztą sam musiałem odejść bo Ci Panowie (z całym szacunkiem) niszczyli firmę. co im się udało.

Odezwę się w przyszłości odnośnie mojej firmy i polecam Pana Krystiana Serdecznie!
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Wysoce samozmotywowany. Bardzo szeroka wiedza marketingowa. Świetne wyczucie subtelnego marketingu. Mistrzowskie umiejętności miękkie. Bardzo ambitny. Bez dysonansu przyjmuje krytykę. Pracocholik. Można swobodnie przekazać mu prowadzenie (i spać spokojnie) działu marketingu, obsługi klienta, analiz, copyrightingu. Jak na relatywnie młody wiek - pełne zaskoczenie i jak najlepsze referencje. Krystian musi jedynie jeszcze powalczyć z trudnymi klientami aby zaprawić się w bojach w mocno niekomfortowych sytuacjach.
Logo
Marketingowiec B2B (tworzenie identyfikacji wizualnej/wizerunku, zwiększanie rozpoznawalności, droga
Trans-Tok logistic.
(średniej wielkości firma logistyczna) - wykonałem analizę stanu aktualnego firmy, przekazując natychmiast wszystkie uchybienia (niespójna identyfikacja wizualna, brak świadomości potencjalnych klientów, brak pracownika marketingu, systemu zarządzania klientami, nie istnieje forma reklamy, niewykorzystana powierzchnia na tirach, brak informacji o zjeździe do firmy z głównej trasy, nienajlepsza relacja pracowników niskiego szczebla z kierownictwem, pracownicy są niezorganizowani...). Bardzo dobrą obsługę samego klienta,
obniżały powyższe czynniki. Następnie, doradziłem przejście na formę prawną sp. z o. o. (aby zmniejszyć ryzyko), stworzyłem propozycję nowego logo zachowującego nowoczesne standardy, dostrzegając wysoka konkurencyjność, doradziłem właścicielowi firmy (Pan Dariusz Toczek) wykorzystanie ogromnej przewagi jaka dają im licencje i dostosowanie magazynu do towarów niebezpiecznych. A przede wszystkim stworzenia marki i z czasem lidera w kraju, odnośnie specjalizacji tego typu zleceń. Poza tym przedstawiłem około 350 innych rozwiązań.
Logo
Kierownik Ds. Rozwoju Usług
www.homer.pl
http://1.bp.blogspot.com/-p5U92nTP9hU/T58XgH9bCjI/AAAAAAAAABY/tD71ItTZD5A/s640/takie+kropki.bmp
- audyt obszarów strategicznych i punktów styczności z klientem
- zaprojektowanie ponad 200 rozwiązań udrażniających obszary audytowane
- zaprojektowanie i nadzorowanie budowy oraz wdrożenia nowego serwisu
internetowego
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Wysoce samozmotywowany. Bardzo szeroka wiedza marketingowa. Świetne wyczucie subtelnego marketingu. Mistrzowskie umiejętności miękkie. Bardzo ambitny. Bez dysonansu przyjmuje krytykę. Pracocholik. Można swobodnie przekazać mu prowadzenie (i spać spokojnie) działu marketingu, obsługi klienta, analiz, copyrightingu. Jak na relatywnie młody wiek - pełne zaskoczenie i jak najlepsze referencje.
Logo
Stażysta w agencji reklamowej. Głównie Copywriter (referencje od pracodawcy).
Clear & Simple
- przygotowanie projektów serwisów internetowych
- pisanie i redakcja tekstów sprzedażowych
- udział w budowaniu kampanii reklamowych
Logo
Tworzę dział firm z własnej inicjatywy/Doradca Ds. Bankowych (referencje od pracodawcy).
Rigall Distribution Sp. z o.o. Autoryzowana Agencja Citibanku Handlowego S.A.
Obowiązki Doradcy Ds. Bankowych;
- stałe aktualizowanie i pogłębianie wiedzy z dziedziny finansów i bankowości,
- sprzedaż produktów bankowych międzynarodowej instytucji finansowej,
- bieżąca obsługa i aktywne pozyskiwanie Klientów w Mini Oddziale Bankowym,
- zapewnienie Klientom indywidualnym kompleksowej i profesjonalnej obsługi,
- organizowanie akcji sprzedażowych,
- Raportowanie.
Obowiązki Działu handlowego;
- kreowanie funkcjonalności działu,
- tworzenie ofert i prezentacji produktów bankowych,
- ścisła współpraca z siedzibą Citi Handlowy,
- umawianie prezentacji dla firm i przeprowadzanie ich ze zgodnością standardów banku,
- dobór sieci klientów,
- działania marketingowe,
- dbanie o rentowność działu i realizację celów,
- reprezentowanie banku.
Logo
Strategia, kreacja
Solutio Sp. z o.o. – agencja interaktywna
- projekt identyfikacji wizualnej, promocji
- zaprojektowanie rozwiązań udrażniających organizację wewnętrzną
- budowanie sieci sprzedaży
Nicholas Macaluso
Nicholas Macaluso · usługodawca
wystawiono
Gorąco polecam Krystiana, który jest bardzo kompetentny w swojej specjalności. On będzie cenny dla każdego, kto chce korzystać z jego usług.

Nicholas Macaluso
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Bardzo dobrze mi się współpracuje z Panem Krystianem, dobrze rozpoznał rynek i określił projekt dostosowany do obecnych potrzeb klientów
Logo
Dorabiałem na studiach...
Inne firmy (na umowy "praca" i "zlecenie")
Vecror, Selgros, Edica...
Mariusz Margas
Mariusz Margas · współpracownik
wystawiono
Rzetelność, komunikacja, profesjonalizm, takimi słowami mogę opisać współpracę z Krystianem.

Projekty

Akcja charytatwna
Najważniejszy projekt jaki realizowałem był charytatywny ;)
Zbiórka ekspresowa na operację serca 150 000 zł.
Zapraszam do obejrzenia wideo: https://www.youtube.com/watch?v=Cuxr8J0NJT4

Szkolenia i kursy

Udział w szkoleniach to chęć rozwoju swojej osoby i w tym celu je odbywam.

Kursy/seminaria/szkolenia/konferencje:

1. Organizowałem
- Niejednokrotnie „Zapobieganie zatrą płatniczym B2B”, Szkolenie przeprowadzone wielokrotnie dla właścicieli i działów finansowych
- Niejednokrotnie „Strategie wojen biznesowych”, Odbiorcy (np. menadżerowie średnich firm)
- 09.2013 „Zasada pisania w sieci”, personel odpowiedzialny za Kontakt z klientem, TSL
- Niejednokrotnie „Kim jest lider?”, menadżerowie młodych firm,
- Niejednokrotnie „Organizacja projektów kreatywnych”, organizatorzy projektów społecznych,
menadżerowie kreatywnych projektów
- Niejednokrotnie „Innowacje - przewagi konkurencyjne”, działy handlowe i zarządy
- Niejednokrotnie „Wyróżnij się albo zgiń!”, działy handlowe i właściciele firm

2. Uczestniczyłem
Obecność na ponad 150 wydarzeniach, oto przykłady:
06.2013 „Sprzedaż B2B”, Grzegorz Urban (wicedyrektor PwC)
06.2013 „Skuteczne strategie marketingowe z ograniczonym budżetem”, James Tipple (twórca marketingowych sukcesów światowych potęg Vodafone i Yahoo)
06.2013 „Podstawy efektywnego biznesu”, Bob Dorf (król Amerykańskiej doliny krzemowej)
06.2013 „Mój sukces”, Morten Lund (milioner, współtwórca firmy Skype)
06.0013 „Inwestycje”, Klaus Hommels (uznany za najlepszego europejskiego inwestora)
06.2013 „Jak rozkręcić markę blogera?”, Paweł Tkaczyk (autor „Zakamarki marki” i
„Grywalizacja”, właściciel Midea)
06.2013 „O biznesie i motywacji", Marco Kozlowski (multimilioner, mówca perswazyjny)
05.2013 „Wstęp do strategii", Michał Majewski
04.2013 „Lean Canvas, nowoczesny model biznesowy”, Michała Olszewski (LMS Invest)
04.2012 „Zarządzanie i planowanie marketingowe”, dr. Hubert Paluc
04.2012 „Zarządzanie strategiczne", dr Katarzyna Czainsk
03.2012 „Sztuka autoprezentacji, poprzez zrozumienie siebie i swoich emocji”, Grzegorz Chołuj
03.2012 „Strategie motywacyjne przyszłości”, Grzegorz Turniak (Prezes BNI Polska)
03.2012 „Planowanie strategiczne - korzyści i cele”, prof. dr hab. Krzysztofa Opolskiego
02.2012 „Zarządzanie i jego funkcje. Teoria i praktyka”, dr. Marcin Gołembski (współzałożyciel
Wsparciedecyzji.pl)
11.2011 „Ekspert Perswazji”, Instytut perswazji
11.2011 „Motywacja”, dr Gołębski (współzałożyciel Wsparciedecyzji.pl)
10.2011 „Budowanie wizerunku”, Paweł Tkaczyk (Autor „Zakamarki marki”, właściciel Midea)
09.2011 „Akademia skutecznego e-biznesu”, Adam Pioch, Kamil Cebulski, Tomasz Frontczak
Tematy przykładowych dni szkoleniowych: „Co musi mieć dobra strona WWW?”, „Strategie ebiznesu”, „Proces budowania strony www”, „Fundamenty marketingu internetowego”,
Copywriting - zasady sztuki pisania”, „Zasady obsługi klienta w Internecie”
08.2011 „Z pomysłu do wielkiego biznesu”, Tad Witkowicz (pierwszy Polak który stworzył i
wprowadził na giełdę firmę w USA)
07.2011 „Jak napisać dobrą mowę i jak przygotować się do wystąpienia publicznego”, Adam
Pioch
05.2011 „Grywalizacja – wplątywanie mechanizmów z gier i frajdy dla wzrostu wydajności
kadry, marketingu
”, Paweł Tkaczyk (Autor „Zakamarki marki”, właściciel Midea)
04.2011 „Jak zjednać sobie ludzi?”, Lab
03.2011 „Sukces czy klęska? Mierzenie efektywności działań marketingowych w mediach
społecznościowych
”, dr Jan Zając (Sotrender)
06.2010 „Kreatywna reklama”, EdukacjaAP
04.2010 „Strategia komunikacji marki - budowanie silnej marki”, Paweł Tkaczyk (Autor
Zakamarki marki”, właściciel Midea)
04.2010 „Social media - jak w nich przeżyć?”, Artur Kurasiński
03.2010 „Umysł lidera, zarządzanie i kierowanie ludźmi w praktyce”, Iwona MajewskaOpiełka
01.2010 „Psychologia zachowań konsumenckich”, Centrum szkoleń CCP
08.2009 „Skuteczna sprzedaż - techniki najlepszych handlowców”, Andrzej Wiglusz (Citi
Handlowy)


Moje pierwsze szkolenie (nie wiedziałem, że to tak wkręca;-) )
http://4.bp.blogspot.com/-p-YHStIqYtQ/UDjBQf7zluI/AAAAAAAAAFM/lDsfrRRh0ik/s1600/Certyfikat.JPG

Proszę zgłaszać się ze wszystkimi bezpłatnymi szkoleniami (już dość wydałem na płatne)/ oferty organizacji spotkań.

Edukacja

Logo
Zarządzanie - Psychologia biznesu i Restrukturyzacje, licencjackie
PWSB
Logo
Psychologia społeczna/Biznesu, licencjackie
WSPiA

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
Inne

Zainteresowania

Psychologia/Kognitywistyka
Muzyka
Marketing
Piłka nożna (taktyki)
Zarządzanie i organizowanie

Organizacje

.
→→"Filharmonia Biznesu". Spotkania i konferencje biznesowe

→→"International Instytutu Krav Maga". (samoobrona, „walki uliczne”)

→→ Klubu „International Toastmasters” (przemawianie)

→→Stowarzyszenie Republikanie


Zapraszam do moich forów na GL:

[url=http://www.goldenline.pl/forum/flowup]Flow-Up marketing, zarządzanie, umiejętności miękkie[/url]

[url=http://www.goldenline.pl/forum/bni-poznan]BNI Poznań kontakty biznesowe[/url]

Inne

.
Referencje:
Citi Handlowy: http://1.bp.blogspot.com/-cdnqY36Xaug/UCqXkC1kT0I/AAAAAAAAABw/A3CbRaF9L5Q/s1600/340314_284156578273830_100000384700714_961034_138674478_o.jpg
Simple: [url]http://4.bp.blogspot.com/-A_TxSvfHu04/UCqXyHENkJI/AAAAAAAAAB4/TKV3bpzJSmI/s1600/379702_284157658273722_100000384700714_961038_1588250510_n.jpg[/url]
[img]http://1.bp.blogspot.com/-xZh9aIXPkWc/UDi-sXSUCKI/AAAAAAAAAE8/tvHLnXPZXRA/s1600/Slajd1.JPG[/img]


---Tagi---
Marketing, B2B, B2C, e-biznes, zarządzanie, social shopping, social media, kreatywność, reklama, strony www, rozwój osobisty, psychologia, socjologia, ekonomia, pasja, rozwój, „flow-up”, konsultacje.

timing, mem internetowy, Content manager, szeptany marketing, Account Executive, Analityk Rynku, Sprzedaży, Coolhunter, testymoniale, public relations / PR, społeczny marketing, target, squeeze page, ścieżka klienta, POS / point of sale i POSM / point of sales materials, buzzmarketing, synergia, komunikacji, Kierownik projektu, mainstream, 4P, AIDA, FMCG, ATL/above the line, product placement, Kierownik ds. Badań i Rozwoju, content, outdoor, Kierownik ds. Badań Rynku , NLP, rich media, Kierownik ds. Marketingu, marki, Dekorator marketu, Infobroker, advergames, UX, advergaming, case / casem study, sampling, trendsetter, coolhunting, ambient marketing, teaserm ,masa krytyczna, c2c, optymalizacja strony, insight, social commerce, BTL/below the line, branding, brief, brand health, brand dynamics, pozycjonowanie marki, SEO, SEM, pozycjonowanie, briefowanie, media, media plan, Trendsetter, reklama, partycypacja, merchandising, copywriting, Marketing Manager, Trade Marketing Specialist, Wsparcia Sprzedaży, marketingu sieciowego, Produktu, usługi, promocji, lajk, MAC, mobile marketing, CSR, CTR, Kierownik ds. Produktu, Kierownik ds. promocji, dywersyfikacja, fanpage / tablica FB / fanpejdż, marketing.

Grupy

4264 wszystkich wypowiedzi
1569 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Aktywni Przedsiębiorcy
Aktywni Przedsiębiorcy
Grupa zajmująca się problematyką małych i średnich przedsiębiorstw - warunkami ich działania, bublami prawnymi, pomocą wzajemną.
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Aniołowie Biznesu
Aniołowie Biznesu
Szukasz pieniędzy na swój wymarzony biznes? A może szukasz biznesu, w który warto zainwestować? Jeśli tak, to zapraszam.
ANTYKRUCHOŚĆ. Zarządzanie poprzez jakość
ANTYKRUCHOŚĆ. Zarządzanie poprzez jakość
♛psychologii biznesu, ♛antykruchości, ♛zarządzaniu poprzez jakość ♛ innowacje ♛budowaniu silnych marek
Arena Biznesu
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
audyt
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Automatyzacja marketingu i generowanie popytu
Automatyzacja marketingu i generowanie popytu
Grupa na temat rozwiązań generowania popytu. Tak można określić całą gamę działań jakie za pomocą technologii automatyzacji marketingu tworzą nową przewagę konkurencyjną w firmach.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BNI Poznań
BNI Poznań
Grupa zrzesza osoby szczerze zaangażowane w to, aby w Poznaniu powstała społeczność przedsiębiorców zainteresowana tym, aby budować strategię zdobywania klientów przez [b]rekomendacje i polecenia[/b]