Kinga Magdalena Sosnowska

Regionalny Kierownik Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Obsługa klienta Zarządzanie Sprzedażą Umiejętności analityczne komunikatywność Planowanie Realizacja planów sprzedażowych Znajomość technik sprzedaży i obsługi Klienta. Umiejętność budowania relacji z ludźmi Rozliczanie kosztów

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Regionalny kierownik sprzedaży
ICE MASTRY Spółka Jawna
budowanie rynku dystrybucji hurtowej i detalicznej, negocjacje umów
realizacja założonego planu i budżetu sprzedaży
rozwój sprzedaży poprzez współpracę z dystrybutorami, hurtowniami i sieciami lokalnymi
realizacja działań marketingowych; działania promocyjne i wizerunkowe
przeprowadzanie szkoleń produktowych dla klientów
monitoring i egzekucja płatności
Logo
Key Account Manager
Bracia Urbanek (Pan Pomidor&Company)
sprzedaż marki Pan Pomidor w sieciach: Auchan, Simply, Carrefour, Piotr i Paweł
wprowadzanie na rynek nowych smaków
realizacja działań marketingowych (m.in. gazetki i ich rozliczania)
Logo
przedstawiciel handlowy
REN spółka z o.o.
współpraca z sieciami warszawskimi: MARCPOL, SUPERSAM, Hala Wola, Hala Kopińska, PGS
kompleksowa opieka nad klientem, od zamówienia do jego realizacji
realizacja działań marketingowych
Logo
regionalny przedstawiciel handlowy
MC CAIN Poland Sp. z o.o.
- kreacja polityki strategii i rozwoju sprzedaży i marketingu w punktach sprzedaży hurtowej i detalicznej z uwzględnieniem specjalizacji związanej ze sprzedażą detaliczną, dystrybucyjną i sieciową produktów firmy MC Cain Poland Spółka z o.o.,
- pełna obsługa klientów i zwiększanie sprzedaży w podległym regionie,
- realizacja założonych planów sprzedaży - raportowanie sprzedaży,
- obsługa klientów strategicznych – dystrybutorzy artykułów mrożonych na terenie województw: mazowieckie, łódzkie, lubelskie i wsparcie na pozostałe województwa,
- pozyskiwanie nowych odbiorców – dystrybutorzy, sieci handlowe,
- kontrola wydatków budżetowych,
- przygotowywanie ofert handlowych i umów, negocjacje umów współpracy,
- budowanie oraz utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami,
- organizacja własnego czasu pracy, prowadzenie samochodu służbowego,
- negocjacje handlowe, nadzór i realizacja działań promocyjnych.
- współpraca z sieciami lokalnymi: Lewiatan, Topaz, Mokpol, PGS, MAH – realizacja umów,
- egzekucja realizacji KAM w sieciach handlu nowoczesnego – Aucha, Elea, Real, Tesco, Makro, Selgros, E.Leclerc oraz kontrola serwisu merchandsingowego,
Hortex Holding SA
przedstawiciel handlowy
Od 2003 roku pracuję jako przedstawiciel handlowy w branży FMCG, (od października 2007 sieci zachodnie – kluczowi klienci). Na zajmowanym stanowisku odpowiedzialna jestem za: realizację planów polityki sprzedaży i marketingu, optymalizacja i zwiększenie sprzedaży produktów, rozwój sprzedaży poprzez współpracę z dystrybutorami, hurtowniami, sieciami zachodnimi, sieciami lokalnym, planowanie i ustalanie celów sprzedaży, utrzymywanie standardów merchandisingowych zgodnych z wymogami firmy, kontrola stanu ilościowego i jakościowego produktów, raportowanie danych dotyczących sprzedaży, prowadzenie korespondencji oraz archiwizacja dokumentów związanych z klientami, aktualizację baz danych klientów, danych logistycznych, archiwizacja cenników, audyty cenowe – produkty własne oraz konkurencji, współpraca
z innymi działami wewnątrz firmy. Skuteczne działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami w punktach sprzedaży. Szkolenia produktowe dla klientów, kontrola i nadzór nad prowadzonymi akcjami promocyjnymi organizowanymi osobiście lub przez Pracodawcę.
Logo
specjalista ds. marketingu
Zakład Przetwórstwa Owoców i Warzyw Powiśle Dąbrowa Tarnowska
prowadzenie analizy zapotrzebowania i chłonności rynku na produkty, zdobywanie rynków zbytu, planowanie sprzedaży oraz sprzedaż produktów, terminowa realizacja przyjętych zamówień, promowanie produktów i pozytywnego wizerunku firmy, kontrola obrotów i płatności /windykacja/, badanie efektywności sprzedaży, kontrola kosztów sprzedaży, statystyka odbiorców.

Szkolenia i kursy

teoretyczne i praktyczne szkolenie: nadzorowanie bezpiecznego korzystania
z dróg w rejonach szkół zgodnie z programem Bezpieczna Droga.

szkolenie: technik sprzedaży na rynku FMCG – niezniszczalny handlowiec

czerwiec 2006: kurs: język angielski jako narzędzie pracy.

szkolenie: język perswazji, wywieranie wpływu

kurs doskonalenia techniki i taktyki jazdy samochodem w warunkach i sytuacjach o najwyższym stopniu trudności.

Prawo jazdy kat. „B” od 1994 roku.

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Literatura polska, amerykańska, motoryzacja, film, narciarstwo.