Katarzyna Wnuk

Kierownik kategorii
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Lotte Wedel Sp.z o.o
Kierownik Koprodukcji
RUCH S.A.
Kierownik kategorii
1. zarządzanie podległą grupą asortymentową – chemia, kosmetyki, OTC – produkty marek narodowych i marki własnej
2. tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu danej kategorii (sprzedaż, marża)
3. opracowanie, wdrożenie i optymalizacja strategii asortymentowej i cenowej dla poszczególnych segmentów sieci
4. negocjowanie warunków kontraktów długoterminowych oraz nadzór nad ich realizacją
5. inicjowanie i nadzór nad realizacją akcji promocyjnych i marketingowych oraz badanie ich efektywności
6. bieżąca analiza wyników podległej kategorii i podejmowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników
7. monitoring działań konkurencji, bieżąca analiza danych i trendów rynkowych
8. zarządzanie pracą asystenta kategorii
carrefour polska sp. z o.o.
Manager ds. Zakupu Sektora PDK – Produktów Dużej Konsumpcji – Kupiec w Carrefour Polska
1. zarządzanie podległą grupą asortymentową – słodycze i baby food – produkty marek narodowych
2. optymalizacja efektywności listingu półki
3. negocjowanie warunków kontraktów długoterminowych
4. monitoring działań konkurencji
5. przygotowywanie i raportowanie bieżących zestawień i rozliczeń
6. sporządzanie estymacji sprzedażowych i współpraca z działem marketingu, zamówień i logistyki
7. nadzór i kontrola nad promocjami i akcjami produktowymi, komunikacja wybranych ofert do klienta
8. badanie efektywności przeprowadzanych promocji
9. wyszukiwanie i selekcja dostawców i ich ofert
10. udział w projektach dot. wprowadzania nowości na rynek
11. przygotowanie projektu budżetu zakupowego oraz nadzór nad jego realizacją
12. podejmowanie inicjatyw w celu obniżenia kosztów zakupowych
carrefour polska sp. z o.o.
Manager ds. Zakupu Marki Własnej
1. zarządzanie podległymi grupami asortymentowymi – część food’owa (spożywka sucha słodka i słona oraz świeża – nabiał i mrożonki)
2. wprowadzanie nowych produktów do gamy kategorii – nadzór nad procesem od momentu zdiagnozowania potrzeby do momentu wprowadzenia gotowego produktu do oferty
3. organizacja, kontrola i przeprowadzanie przetargów ofertowych
4. negocjowanie kontraktów długoterminowych
5. monitoring działań konkurencji
6. przygotowywanie i raportowanie bieżących zestawień i rozliczeń
7. nadzór i koordynacja działu jakości i opakowań
8. sporządzanie estymacji sprzedażowych i współpraca z działem zamówień i logistyki
Logo
Specjalista ds. zakupu marki własnej
Scamark Sp. z o.o. (sieć E.Leclerc)
1. zarządzanie podległymi grupami asortymentowymi – chemia i napoje
2. wprowadzanie nowych produktów do gamy kategorii – nadzór nad procesem od momentu zdiagnozowania potrzeby do momentu wprowadzenia gotowego produktu do oferty
3. negocjowanie kontraktów długoterminowych
4. nadzór i kontrola nad promocjami i akcjami produktowymi
5. badanie efektywności przeprowadzanych promocji
6. monitoring działań konkurencji
7. przygotowywanie i raportowanie bieżących zestawień i rozliczeń
Logo
Specjalista ds. Zakupu Marki Własnej
Scamark Sp. z o.o. (sieć E.Leclerc)
1. zarządzanie podległymi grupami asortymentowymi – chemia i napoje
2. wprowadzanie nowych produktów do gamy kategorii – nadzór nad procesem od momentu zdiagnozowania potrzeby do momentu wprowadzenia gotowego produktu do oferty
3. negocjowanie kontraktów długoterminowych
4. nadzór i kontrola nad promocjami i akcjami produktowymi
5. badanie efektywności przeprowadzanych promocji
6. monitoring działań konkurencji
7. przygotowywanie i raportowanie bieżących zestawień i rozliczeń
TEZET S.A.
PH
1. prowadzenie negocjacji handlowych i przygotowywanie ofert
2. budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami
3. analiza potencjału rynku i konkurencji
4. przygotowywanie i raportowanie bieżących zestawień i rozliczeń
5. monitoring należności
Stokrotka
Kupiec kategorii w dziale chemia/ non food w GH Emperia w Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka Sp. z o.o.
1. zarządzanie podległą grupą asortymentową w obszarze:
a). zakupowym - w relacji producent – Stokrotka
b). sprzedażowym - w relacji Stokrotka – klient detaliczny
2. negocjowanie kontraktów długoterminowych
3. nadzór i kontrola nad promocjami i akcjami produktowymi
4. badanie efektywności przeprowadzanych promocji
5. monitoring działań konkurencji
Stokrotka
Kupiec kategorii w dziale chemia/non food
Stokrotka Sp. z o.o.
1. zarządzanie podległą grupą asortymentową w obszarze:
a). zakupowym - w relacji producent – Stokrotka
b). sprzedażowym - w relacji Stokrotka – klient detaliczny
2. negocjowanie kontraktów długoterminowych
3. nadzór i kontrola nad promocjami i akcjami produktowymi
4. badanie efektywności przeprowadzanych promocji
5. monitoring działań konkurencji
Stokrotka
Specjalista ds. Zakupu w GH Emperia w Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka
Specjalista ds. Zakupu
Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka
Asystent ds. Zakupu w GH Emperia w Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka
Asystent ds. Zakupu
Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka
Asystent ds. Rozliczania Towaru w GH Emperia w Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka
Asystent ds. Rozliczania Towaru
Stokrotka Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Psychologia Komunikacji Społecznej, studia podyplomowe
UMCS Lublin
Logo
Ekonomia specjalność - informatyka w ekonomii, magisterskie
UMCS

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką