Katarzyna Regulska

specjalista ds. personalnych, Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Wynagrodzenia i benefity Tworzenie polityk HR Human Resources Prawo pracy Microsoft Office Płatnik Rekrutacja SAP HR Dobra organizacja pracy hr Samodzielność Kadry i płace MS Excel szkolenia Umiejętność pracy pod presją czasu umiejętność pracy w zespole Prowadzenie procesów rekrutacyjnych zdolności komunikacyjne Selekcja aplikacji

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. personalnych
Transgourmet Polska Sp. z.o.o.
Prowadzenie wszelkiej administracji kadrowej zgodnie z obowiązującym prawem i wewnętrznymi procedurami.

1. Administracja kadrowa
Prowadzenie administracji kadrowej zgodnie z przepisami prawa pracy, ochrony danych osobowych oraz obowiązującymi w Spółce wewnętrznymi procedurami:
- Wprowadzanie i aktualizacja danych wprowadzanych do systemu rozliczającego czas pracy oraz kadrowo-płacowego zapewniając terminowość, poprawność i kompletność informacji w bazie danych
- Kontrola poprawności planowania grafików z przepisami prawa oraz wewnętrznymi wytycznymi
- Nadzorowanie prawidłowości rejestracji czasu pracy pracowników
- Wprowadzanie do systemu czasu pracy nieobecności pracowników na podstawie otrzymanej dokumentacji
- Sprawdzanie poprawności otrzymywanych informacji dotyczących czasu pracy z przepisami prawa pracy, zgodnie z instrukcjami stosowanymi w Spółce i podejmowanie działań mających na celu usunięcie ewentualnych rozbieżności
- Regularne i systematyczne rozliczanie czasu pracy pracowników
- Co miesięczne rozliczenie czasu pracy w zakresie składników rozliczanych miesięcznie – przesłanie rozliczenia do systemu kadrowo-płacowego – dbałość o poprawność rozliczenia w celu zapewnienia poprawnego naliczenia wynagrodzeń.
- Sporządzenie rozliczenia czasu pracy w zakresie składników należnych po upływie okresu rozliczeniowego - dbałość o poprawność rozliczenia w celu zapewnienia poprawnego naliczenia wynagrodzeń
- Zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Wprowadzanie danych osobowych pracowników, stawek wynagrodzeń i innych składników płacowych do systemu kadrowo-płacowego
- Terminowe i poprawne wprowadzanie danych dotyczących ubezpieczenia społecznego do systemu Płatnik
- Wystawianie wszelkich dokumentów związanych ze stosunkiem pracy (np. umowy, wypowiedzenia umów, świadectwa pracy, legitymacje ubezpieczeniowe, skierowania na badania lekarskie, zaświadczenia o wynagrodzeniu, itp.)
- Przekazywanie terminowo dokumentacji niezbędnej do kontroli i przygotowania list płac
2. Raporty/ Analizy
- Sporządzanie analiz, statystyk, raportów, itp dotyczących spraw personalnych w danej hali sprzedaży oraz własnych rekomendacji w kwestii wprowadzania ulepszeń
- Prowadzenie ewidencji i statystyk wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury
- Przygotowanie raportów dotyczących wynagrodzeń i czasu pracy.
- Przygotowanie analiz dotyczących stanu i struktury zatrudnienia, wskaźników absencji, rotacji pracowników, itp.
- Sporządzanie okresowych wykazów wykorzystania urlopów, godzin nadliczbowych, dni wolnych za nadgodziny, absencji chorobowej, rotacji pracowników, itp.

3. Analiza rynku pracy, przepisów prawnych
- Identyfikowanie charakterystycznych cech zatrudnienia w firmie, sytuacji na lokalnym rynku pracy i ich skutków dla systemu wynagrodzeń oraz pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników
- Śledzenie zmian systemu i poziomu wynagrodzeń oraz ich skutków w innych przedsiębiorstwach i instytucjach oraz sytuację na rynku pracy
- Aktualizowanie wiedzy na temat czasu pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych
4. Budżet wynagrodzeń/ stany zatrudnienia
- Planowanie wielkości środków na wynagrodzenia
- Kontrola zgodności wydatkowanych środków na wynagrodzenia z przyjętym budżetem
- Planowanie i kontrola stanu zatrudnienia.

5. Wspomaganie kierowników działów
- Współpraca z osobami zarządzającymi pracownikami w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących zatrudniania i zwalniania pracowników oraz czasu pracy
- Doradzanie i szkolenie pracowników w zakresie przepisów prawa
- Proponowanie wprowadzenia ulepszeń do organizacji pracy, itp. w celu zwiększenia efektywności pracy.

6. Rekrutacja
- Organizowanie i wspieranie przeprowadzania rekrutacji
- Wspomaganie pozyskiwania nowych pracowników – umieszczanie ogłoszeń przeprowadzanie selekcji ofert, organizowanie i przeprowadzanie rozmów z kandydatami, itp
- Koordynacja lub wspomaganie procesu wdrożenia nowego pracownika do pracy.

7. Organizacja pracy biura
- Wykonywanie różnych prac merytorycznych i wspomagających pracę biura
- Wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych
- Organizacja zadań związanych z realizacją świadczeń z ZFŚS, itp.
- Przygotowanie korespondencji, dokumentacji administracyjnej, itp.
- Przyjmowanie i rozdział korespondencji, przygotowywanie pism, przetwarzanie tekstów, utrzymywanie w porządku korespondencji zgodnie ze standardami biura.
PRAKTIKER POLSKA SP Z O.O.
specjalista ds. personalnych, trener wewnętrzny
1. Administracja kadrowa
Prowadzenie administracji kadrowej zgodnie z przepisami prawa pracy, ochrony danych osobowych

2. Wprowadzanie i rozliczanie operacji kadrowych w kartotekach i programach informatycznych
•Obsługa programu kadrowego oraz płacowego i Płatnik.
•Wprowadzanie i aktualizacja danych wprowadzanych do systemu rozliczającego czas pracy i kadrowo-płacowego zapewniając terminowość, poprawność i kompletność informacji w bazie danych.
•Weryfikacja danych w celu zapewnienia całkowitej zgodności ze stanem faktycznym oraz przepisami prawa.
•Kontrola poprawności planowania grafików z przepisami prawa oraz wewnętrznymi wytycznymi
•Nadzorowanie prawidłowości rejestracji czasu pracy pracowników
•Wprowadzanie do systemu czasu pracy nieobecności pracowników na podstawie otrzymanej dokumentacji
•Sprawdzanie poprawności otrzymywanych informacji dotyczących czasu pracy z przepisami prawa pracy i podejmowanie działań mających na celu usunięcie ewentualnych rozbieżności
•Regularne i systematyczne rozliczanie czasu pracy pracowników
•Co miesięczne rozliczenie czasu pracy w zakresie składników rozliczanych miesięcznie – przesłanie rozliczenia do systemu kadrowo-płacowego – dbałość o poprawność rozliczenia w celu zapewnienia poprawnego naliczenia wynagrodzeń
•Sporządzenie rozliczenia czasu pracy w zakresie składników należnych po upływie okresu rozliczeniowego - dbałość o poprawność rozliczenia w celu zapewnienia poprawnego naliczenia wynagrodzeń.
•Zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi wytycznymi
•Wprowadzanie danych osobowych pracowników, stawek wynagrodzeń i innych składników płacowych do systemu kadrowo-płacowego
•Terminowe i poprawne wprowadzanie danych dotyczących ubezpieczenia społecznego do systemu Płatnik
•Wystawianie wszelkich dokumentów związane ze stosunkiem pracy (np. umowy, wypowiedzenia umów, świadectwa pracy, legitymacje ubezpieczeniowe, skierowania na badania lekarskie, zaświadczenia o wynagrodzeniu, itp.)
•Przekazywanie terminowo dokumentacji niezbędnej do kontroli i przygotowania list płac

3. Organizacja pracy biura/ dokumentacja
•Wdrażanie przyjętych sposobów sporządzania oraz przechowywania informacji i dokumentacji.
•Przygotowanie korespondencji, dokumentacji administracyjnej, itp.
•Przyjmowanie i rozdział korespondencji, przygotowywanie pism, przetwarzanie tekstów, utrzymywanie w porządku korespondencji zgodnie ze standardami biura.
•Wykonywanie różnych prac merytorycznych i wspomagających pracę biura
•Wykonywanie innych czynności administracyjno-biurowych
•Realizacja zadań związanych z realizacją świadczeń z ZFŚS, itp.
•Przygotowywanie zestawień, raportów z zakresu pracy.

4. Raporty/ Analizy
•Sporządzanie analiz, statystyk, raportów, itp dotyczących spraw personalnych w danej hali sprzedaży
•Prowadzenie ewidencji i statystyk wynagrodzeń oraz kontrola ich poziomu i struktury.
•Przygotowanie raportów dotyczących wynagrodzeń i / lub czasu pracy
•Przygotowanie analiz dotyczących stanu i struktury zatrudnienia, wskaźników absencji, rotacji pracowników, itp.
•Sporządzanie okresowych wykazów wykorzystania urlopów, godzin nadliczbowych, dni wolnych za nadgodziny, absencji chorobowej, rotacji pracowników, itp.

5. Budżet wynagrodzeń/ stany zatrudnienia
•Planowanie wielkości środków na wynagrodzenia
•Kontrola zgodności wydatkowanych środków na wynagrodzenia z przyjętym budżetem
•Planowanie i kontrola stanu zatrudnienia.

6. Szkolenia wewnętrzne
* systematyczne podnoszenie kwalifikacji i uczestnictwo w szkoleniach dla trenerów wewnętrznych organizowanych przez Pracodawcę
* opracowanie potrzeb szkoleniowych w firmie we współpracy z kadrą zarządzającą oraz profilem firmy
* opracowanie i przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń
* opracowanie i organizacja planu szkoleń dla hali sprzedaży
* opracowywanie okresowych analiz i ststystyk dotyczących wdrożenia i przebiegu realizacji planu szkoleniowego.
Logo
asystentka dyrektora personalnego
BMS Polska Sp. z o.o.
Logo
księgowa, specjalista ds.kadr i płac
M.Bień&P.Skalski s.c.

Szkolenia i kursy

- kursy i szkolenia z zakresu bieżących zmian prawa pracy, ZUS, BHP
- szkolenie trenerskie - nabycie uprawnień do wykonywania zadań na stanowisku trenera wewnętrznego z zakresu technik sprzedaży i psychologii biznesu
- kurs ksiegowości
- kurs dla organizatorów i opiekunów wypoczynku dzieci i młodzieży
- kurs dla opiekunów praktyk (pracownicy młodociani)
- szkolenie dotyczące zmian KP w 2016

Edukacja

Logo
OCHRONA ŚRODOWISKA, średnie
Akademia Rolnicza im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Logo
pedagogiczny, średnie
XX Liceum Ogólnokształcące w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Inne

Obsługa komputera:
•MS Office, obsługa Excela
•Payroll i Płatnik
•X-time
*Symfonia
* SAP HR
* HSK Data
* PiK

Cechy osobowościowe:
•Rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, dyskrecja
•Terminowość
•Sumienność, dociekliwość, dokładność, skrupulatność
•Komunikatywność – umiejętności interpersonalne, nastawienie na klienta
•Umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
•Organizacja pracy

Wiedza
•Znajomość przepisów prawa pracy (w zakresie wykonywanej pracy)
•Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
•Znajomość ogólnych przepisów i procedur dotyczących ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń
•Ogólna znajomość przepisów związanych z ZFŚS

Umiejętności:
•Umiejętność prowadzenia kompleksowej dokumentacji pracowniczej (w obszarze odpowiedzialności)
•Umiejętność rozliczania i analizy czasu pracy
•Umiejętność efektywnego segregowania i przechowywania dokumentów
•Podstawowe umiejętności analityczne
•Umiejętność tworzenia podstawowych statystyk, analiz, raportów
•Umiejętność obsługi klienta
*Umiejętność organizacji i prowadzenia szkoleń z zakresu technik sprzedaży i podstaw psychologii biznesu

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Kadrowi i Płacowcy
Kadrowi i Płacowcy
Dla kadrowców i płacowców-praktyków, wszystkich zainteresowanych "twardym HR"
Kadry i płace
Kadry i płace
Grupa przeznaczona do ogólnych dyskusji na temat zagadnienia kadr i płac - nie tylko dla kadrowców.
Klub Menedżerów HR
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
Podatki i Prawo Podatkowe
Podatki i Prawo Podatkowe
Tematyka podatkowa - VAT, podatki dochodowe, majątkowe i lokalne.
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
zapraszam wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz zainteresowanych tematyką HR
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.