Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierujący placówką detaliczną
Organizowanie pracy placówki bankowej
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
Rozwijanie kompetencji pracowników oraz nadzorowanie i ocena ich pracy
Szkolenie pracowników w zakresie rozpoznawania i realizowania potrzeb Klientów
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, dbanie o rozwój placówki i pozyskiwanie nowych Klientów
Nadzór nad przestrzeganiem procedur i polityki Banku Millennium
Przygotowanie bazy danych uwzględniającej historię kredytową klientów, oświadczenia podatkowe firm i inne informacje finansowe.
Analizowanie stanu finansów oraz ocenianie zdolności kredytowej i nieruchomości osób starających się o kredyt w celu ustalenia, czy można im go udzielić.
Zwiększenie ogólnych, rocznych wyników sprzedaży produktów inwestycyjnych o 150% poprzez wprowadzenie usprawnień jakości procesów w ramach oddziału.
Opracowanie strategii analizy i zwiększenia sprzedaży kredytów wśród istniejących klientów, która zaowocowała znacznym wzrostem sprzedaży w skali rocznej.
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
Rozwijanie kompetencji pracowników oraz nadzorowanie i ocena ich pracy
Szkolenie pracowników w zakresie rozpoznawania i realizowania potrzeb Klientów
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, dbanie o rozwój placówki i pozyskiwanie nowych Klientów
Nadzór nad przestrzeganiem procedur i polityki Banku Millennium
Przygotowanie bazy danych uwzględniającej historię kredytową klientów, oświadczenia podatkowe firm i inne informacje finansowe.
Analizowanie stanu finansów oraz ocenianie zdolności kredytowej i nieruchomości osób starających się o kredyt w celu ustalenia, czy można im go udzielić.
Zwiększenie ogólnych, rocznych wyników sprzedaży produktów inwestycyjnych o 150% poprzez wprowadzenie usprawnień jakości procesów w ramach oddziału.
Opracowanie strategii analizy i zwiększenia sprzedaży kredytów wśród istniejących klientów, która zaowocowała znacznym wzrostem sprzedaży w skali rocznej.
Opiekun Klienta / Trener Regionalny
Pozyskiwanie nowych Klientów tradycyjnie i przez kanały zdalne.
Przygotowywanie, sprawdzanie, przetwarzanie, finalizowanie i przekazywanie klientom wnioskowanych pożyczek.
Analiza potrzeb Klientów oraz dopasowanie oferty
Regularne wysokie wyniki w Regionalnym Rankingu Opiekunów, dzięki przekraczaniu celów sprzedażowych.
Przygotowanie baz danych uwzględniającej historię kredytową klientów, oświadczenia podatkowe firm i inne informacje finansowe.
Sprawdzanie i edytowanie umów pożyczkowych w ramach dbania o ich dokładność.
Od 04 2019 - Funkcja Trenera Regionalnego w zakresie: Produkty Kredytowe (opracowywanie zakresu i tematyki szkoleń dla pracowników 15 oddziałów Banku).
Przygotowywanie, sprawdzanie, przetwarzanie, finalizowanie i przekazywanie klientom wnioskowanych pożyczek.
Analiza potrzeb Klientów oraz dopasowanie oferty
Regularne wysokie wyniki w Regionalnym Rankingu Opiekunów, dzięki przekraczaniu celów sprzedażowych.
Przygotowanie baz danych uwzględniającej historię kredytową klientów, oświadczenia podatkowe firm i inne informacje finansowe.
Sprawdzanie i edytowanie umów pożyczkowych w ramach dbania o ich dokładność.
Od 04 2019 - Funkcja Trenera Regionalnego w zakresie: Produkty Kredytowe (opracowywanie zakresu i tematyki szkoleń dla pracowników 15 oddziałów Banku).
Specjalista ds. sprzedaży ubezpieczeń
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów – budowanie portfela od podstaw (telemarketing, spotkania poza oddziałem), realizacja celów sprzedażowych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami (dosprzedaż oraz obsługa posprzedażowa)
Profesjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych (oferta 40 Towarzystw Ubezpieczeniowych: ubezpieczenia na życie, „pod kredyt”, majątkowe, IKZE)
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami (dosprzedaż oraz obsługa posprzedażowa)
Profesjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych (oferta 40 Towarzystw Ubezpieczeniowych: ubezpieczenia na życie, „pod kredyt”, majątkowe, IKZE)
Specjalista ds. Sprzedaży Odnowieniowej
Aviva Sp. z o.o.
▪ negocjowanie warunków cenowych polis w celu utrzymania Klientów z segmentu MSP oraz detalicznego
▪ realizowanie celów sprzedażowych i przychodowych na wyznaczonym poziomie
▪ analiza potrzeb Klienta oraz dostosowanie do nich oferty z zakresu produktów ubezpieczeniowych
▪ realizowanie celów sprzedażowych i przychodowych na wyznaczonym poziomie
▪ analiza potrzeb Klienta oraz dostosowanie do nich oferty z zakresu produktów ubezpieczeniowych
Doradca Stałego Klienta w Zespole Stałego Klienta
▪ aktywna sprzedaż polis ubezpieczeniowych w zespole Utrzymania Klienta
▪ kompleksowa obsługa Klientów segmentu SOHO: floty, klienci zamożni, MSP
▪ negocjowanie warunków cenowych oraz dobór zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb klienta ▪ realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych i przychodowych (cross selling i up selling)
▪ kompleksowa obsługa Klientów segmentu SOHO: floty, klienci zamożni, MSP
▪ negocjowanie warunków cenowych oraz dobór zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb klienta ▪ realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych i przychodowych (cross selling i up selling)
Referent ds. dokumentów
obsługa wszelkiego rodzaju dokumentów związanych z działalnością ubezpieczeniową
Doradca Klienta, Konsultant w Dziale Sprzedaży Aktywnej
▪ aktywne pozyskiwanie nowych klientów (telemarketing, wyłącznie rozmowy wychodzące)
▪ cross selling i up selling, realizowanie indywidualnych i zespołowych planów sprzedażowych
▪ prowadzenie szkoleń wewnętrznych nowych pracowników
▪ aktywny udział w zewnętrznych akcjach marketingowych
▪ prowadzanie marketingowych badań rynku
▪ cross selling i up selling, realizowanie indywidualnych i zespołowych planów sprzedażowych
▪ prowadzenie szkoleń wewnętrznych nowych pracowników
▪ aktywny udział w zewnętrznych akcjach marketingowych
▪ prowadzanie marketingowych badań rynku
Referent ds. Sprawozdawczości Finansowej w Dziale Księgowości
▪ sporządzanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych sprawozdań obligatoryjnych przy pomocy systemu WEBIS oraz przekazywanie sprawozdań do Banku Zrzeszającego
▪ testowanie oprogramowania do sprawozdawczości zewnętrznej Banku (FINREP/COREP)
▪ przeprowadzanie kontroli kasjerskich, rozliczanie stanu kas oraz skarbca
▪ planowanie zapotrzebowania dziennego stanu gotówki w centrali Banku oraz jego oddziałach
▪ współpraca z GIIF w zakresie przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy
▪ przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dla księgowych poszczególnych oddziałów Banku
▪ testowanie oprogramowania do sprawozdawczości zewnętrznej Banku (FINREP/COREP)
▪ przeprowadzanie kontroli kasjerskich, rozliczanie stanu kas oraz skarbca
▪ planowanie zapotrzebowania dziennego stanu gotówki w centrali Banku oraz jego oddziałach
▪ współpraca z GIIF w zakresie przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy
▪ przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dla księgowych poszczególnych oddziałów Banku
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy KAT. B
"Prowadzenie handlowych rozmów przez telefon", Bigram S.A.
"Prowadzenie efektywnych telefonicznych rozmów handlowych", FPL Ekspert w Zarządzaniu Personelem sp. z o.o.
"Sztuka utrzymania klienta", FPL Ekspert w Zarządzaniu Personelem sp. z o.o.
Szkolenie z zakresu: „Obowiązki sprawozdawcze w świetle nowych regulacji nadzorczych”, VIP Education Center
Szkolenie z zakresu: „Zarys sprawozdawczości ostrożnościowej COREP i monetarnej FINREP”, Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej
Kurs z zakresu: „Kasjer walutowy”, Ośrodek Kształcenia i Promocji TELEGPOL
Szkolenie z zakresu: „Sztuka Obsługi Klienta”, Robert Myszkowski szkolenia, konsulting
Szkolenie z zakresu: „Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy” Etap II, Ośrodek Szkoleniowy PRYMUS
Szkolenie z zakresu: „Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy”, Ośrodek Szkoleniowy PRYMUS
"Prowadzenie handlowych rozmów przez telefon", Bigram S.A.
"Prowadzenie efektywnych telefonicznych rozmów handlowych", FPL Ekspert w Zarządzaniu Personelem sp. z o.o.
"Sztuka utrzymania klienta", FPL Ekspert w Zarządzaniu Personelem sp. z o.o.
Szkolenie z zakresu: „Obowiązki sprawozdawcze w świetle nowych regulacji nadzorczych”, VIP Education Center
Szkolenie z zakresu: „Zarys sprawozdawczości ostrożnościowej COREP i monetarnej FINREP”, Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej
Kurs z zakresu: „Kasjer walutowy”, Ośrodek Kształcenia i Promocji TELEGPOL
Szkolenie z zakresu: „Sztuka Obsługi Klienta”, Robert Myszkowski szkolenia, konsulting
Szkolenie z zakresu: „Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy” Etap II, Ośrodek Szkoleniowy PRYMUS
Szkolenie z zakresu: „Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy”, Ośrodek Szkoleniowy PRYMUS
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Inne
Inne
Myślenie analityczne, zaangażowanie, zdolności organizacyjne oraz kreatywność są moimi najcenniejszymi kompetencjami.
Specjalizacja w dziedzinie analizy zdolności kredytowej Klientów oraz ryzyka związanego z transakcją.
Rozległe doświadczenie w zakresie pozyskiwania Klientów, analizy ich potrzeb oraz utrzymywania z nimi długofalowych relacji biznesowych.
Umiejętności interpersonalne: zdolności przywódcze, umiejętność pracy zespołowej, motywacji innych współpracowników.
Specjalizacja w dziedzinie analizy zdolności kredytowej Klientów oraz ryzyka związanego z transakcją.
Rozległe doświadczenie w zakresie pozyskiwania Klientów, analizy ich potrzeb oraz utrzymywania z nimi długofalowych relacji biznesowych.
Umiejętności interpersonalne: zdolności przywódcze, umiejętność pracy zespołowej, motywacji innych współpracowników.
Grupy
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing - najlepsza, najwygodniejsza forma finansowania inwestycji
Porady, opinie, współpraca, oferty itp.