Katarzyna Kruszewska

Kierujący Placówką Bankową
Płock, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Kierujący placówką detaliczną
Organizowanie pracy placówki bankowej
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
Rozwijanie kompetencji pracowników oraz nadzorowanie i ocena ich pracy
Szkolenie pracowników w zakresie rozpoznawania i realizowania potrzeb Klientów
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, dbanie o rozwój placówki i pozyskiwanie nowych Klientów
Nadzór nad przestrzeganiem procedur i polityki Banku Millennium
Przygotowanie bazy danych uwzględniającej historię kredytową klientów, oświadczenia podatkowe firm i inne informacje finansowe.
Analizowanie stanu finansów oraz ocenianie zdolności kredytowej i nieruchomości osób starających się o kredyt w celu ustalenia, czy można im go udzielić.
Zwiększenie ogólnych, rocznych wyników sprzedaży produktów inwestycyjnych o 150% poprzez wprowadzenie usprawnień jakości procesów w ramach oddziału.
Opracowanie strategii analizy i zwiększenia sprzedaży kredytów wśród istniejących klientów, która zaowocowała znacznym wzrostem sprzedaży w skali rocznej.
Bank Millennium S.A.
Opiekun Klienta / Trener Regionalny
Pozyskiwanie nowych Klientów tradycyjnie i przez kanały zdalne.
Przygotowywanie, sprawdzanie, przetwarzanie, finalizowanie i przekazywanie klientom wnioskowanych pożyczek.
Analiza potrzeb Klientów oraz dopasowanie oferty
Regularne wysokie wyniki w Regionalnym Rankingu Opiekunów, dzięki przekraczaniu celów sprzedażowych.
Przygotowanie baz danych uwzględniającej historię kredytową klientów, oświadczenia podatkowe firm i inne informacje finansowe.
Sprawdzanie i edytowanie umów pożyczkowych w ramach dbania o ich dokładność.
Od 04 2019 - Funkcja Trenera Regionalnego w zakresie: Produkty Kredytowe (opracowywanie zakresu i tematyki szkoleń dla pracowników 15 oddziałów Banku).
UNILINK S.A.
Specjalista ds. sprzedaży ubezpieczeń
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów – budowanie portfela od podstaw (telemarketing, spotkania poza oddziałem), realizacja celów sprzedażowych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami (dosprzedaż oraz obsługa posprzedażowa)
Profesjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych (oferta 40 Towarzystw Ubezpieczeniowych: ubezpieczenia na życie, „pod kredyt”, majątkowe, IKZE)
Bank BPH
Doradca Klienta z funkcją Kasjera
Aktywna i profesjonalna sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych klientów; budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży Odnowieniowej
Aviva Sp. z o.o.
▪ negocjowanie warunków cenowych polis w celu utrzymania Klientów z segmentu MSP oraz detalicznego
▪ realizowanie celów sprzedażowych i przychodowych na wyznaczonym poziomie
▪ analiza potrzeb Klienta oraz dostosowanie do nich oferty z zakresu produktów ubezpieczeniowych
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Doradca Stałego Klienta w Zespole Stałego Klienta
▪ aktywna sprzedaż polis ubezpieczeniowych w zespole Utrzymania Klienta
▪ kompleksowa obsługa Klientów segmentu SOHO: floty, klienci zamożni, MSP
▪ negocjowanie warunków cenowych oraz dobór zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb klienta ▪ realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych i przychodowych (cross selling i up selling)
Link4 Life TU na Życie SA
Referent ds. dokumentów
obsługa wszelkiego rodzaju dokumentów związanych z działalnością ubezpieczeniową
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Doradca Klienta, Konsultant w Dziale Sprzedaży Aktywnej
▪ aktywne pozyskiwanie nowych klientów (telemarketing, wyłącznie rozmowy wychodzące)
▪ cross selling i up selling, realizowanie indywidualnych i zespołowych planów sprzedażowych
▪ prowadzenie szkoleń wewnętrznych nowych pracowników
▪ aktywny udział w zewnętrznych akcjach marketingowych
▪ prowadzanie marketingowych badań rynku
Bank Spółdzielczy
Referent ds. Sprawozdawczości Finansowej w Dziale Księgowości
▪ sporządzanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych sprawozdań obligatoryjnych przy pomocy systemu WEBIS oraz przekazywanie sprawozdań do Banku Zrzeszającego
▪ testowanie oprogramowania do sprawozdawczości zewnętrznej Banku (FINREP/COREP)
▪ przeprowadzanie kontroli kasjerskich, rozliczanie stanu kas oraz skarbca
▪ planowanie zapotrzebowania dziennego stanu gotówki w centrali Banku oraz jego oddziałach
▪ współpraca z GIIF w zakresie przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy
▪ przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń dla księgowych poszczególnych oddziałów Banku
Bank Spółdzielczy
Doradca Klienta
▪ aktywna sprzedaż produktów bankowych
▪ pełna obsługa rachunków bankowych klientów indywidualnych oraz biznesowych
▪ organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników banku z zakresu: sztuka obsługi klienta oraz przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy
Bank Spółdzielczy
Staż Zawodowy w Działach: Rachunki Bieżące, Księgowość
▪ weryfikacja poprawności dokumentów księgowych Banku, ich katalogowanie oraz archiwizacja
▪ sporządzanie wyciągów bankowych

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy KAT. B

"Prowadzenie handlowych rozmów przez telefon", Bigram S.A.

"Prowadzenie efektywnych telefonicznych rozmów handlowych", FPL Ekspert w Zarządzaniu Personelem sp. z o.o.

"Sztuka utrzymania klienta", FPL Ekspert w Zarządzaniu Personelem sp. z o.o.

Szkolenie z zakresu: „Obowiązki sprawozdawcze w świetle nowych regulacji nadzorczych”, VIP Education Center

Szkolenie z zakresu: „Zarys sprawozdawczości ostrożnościowej COREP i monetarnej FINREP”, Fundacja Rozwoju Bankowości Spółdzielczej

Kurs z zakresu: „Kasjer walutowy”, Ośrodek Kształcenia i Promocji TELEGPOL

Szkolenie z zakresu: „Sztuka Obsługi Klienta”, Robert Myszkowski szkolenia, konsulting

Szkolenie z zakresu: „Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy” Etap II, Ośrodek Szkoleniowy PRYMUS

Szkolenie z zakresu: „Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy”, Ośrodek Szkoleniowy PRYMUS

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing specj. Zarządzanie Organizacjami, magisterskie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Logo
Ekonomia, specjalność: Finanse, Rachunkowość, Doradztwo Podatkowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Ubezpieczenia
Inne

Inne

Myślenie analityczne, zaangażowanie, zdolności organizacyjne oraz kreatywność są moimi najcenniejszymi kompetencjami.

Specjalizacja w dziedzinie analizy zdolności kredytowej Klientów oraz ryzyka związanego z transakcją.

Rozległe doświadczenie w zakresie pozyskiwania Klientów, analizy ich potrzeb oraz utrzymywania z nimi długofalowych relacji biznesowych.

Umiejętności interpersonalne: zdolności przywódcze, umiejętność pracy zespołowej, motywacji innych współpracowników.

Grupy

Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing - najlepsza, najwygodniejsza forma finansowania inwestycji Porady, opinie, współpraca, oferty itp.