Karolina Paradowska

Pracownik biurowy
Rumia, pomorskie

Umiejętności

Norma Pro Prawo jazdy kat B Pakiet MS Offiece Subiekt GT, Kosztorysowanie Norma Pro CERTYFIKAT RODO WERBIS REMARK

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Organizacji Procesu Dydaktycznego
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
Organizacja biura i prac administracyjno - biurowych. Gromadzenie, rejestracja i przetwarzanie informacji. Gromadzenie i rejestracja dokumentacji wraz z archiwizacją. Sporządzenie sprawozdań, protokołów i notatek służbowych. Użytkowanie i obsługa sprzętu biurowego. Redagowanie i prowadzenie korespondencji. Współpraca z zespołem pracowników. Obsługa bieżących spraw związanych z procesem dydaktycznym. Przygotowywanie optymalnych planów zajęć oraz ich aktualizacja w oparciu o dostępną infrastrukturę, programy studiów i obsady. Obsługa rezerwacji sal na potrzeby badań naukowych, spotkań, konsultacji oraz eventów. Układanie i bieżąca obsługa planów zajęć. Planowanie harmonogramu sesji egzaminacyjnej - terminów zaliczeń i egzaminów przeprowadzanych na terenie uczelni. Wprowadzanie planów zajęć oraz sesji egzaminacyjnych do systemu informatycznego. Obsługa pracowników dydaktycznych. Sporządzanie umów dydaktycznych na potrzeby uczelni. Rozliczanie usług dydaktycznych - wprowadzanie faktu oraz wystawianie rachunków. Współpraca międzywydziałowa. Współpraca z wykładowcami i studentami w sprawach mających wpływ na przebieg procesu dydaktycznego.
Logo
Trener, egzaminator
eOFWCA szkolenia licencyjne i produktowe JakUbez Jakuczek Agnieszka
Jasne i przejrzyste przedstawienie zasad i wymagań pozwalających na przystąpienie do egzaminu. Weryfikacja egzaminowanych kandydatów oraz porządkowanie dokumentacji od uczestników zgodnej z wytycznymi Administratora w myśl zasad Rozporządzenia RODO. Rzetelne i bezstronne przeprowadzanie egzaminów dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych zgodnie z Rozporządzeniem. Sprawdzenie poprawności odpowiedzi osób egzaminowanych. Sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń komisji egzaminacyjnych. Zachowanie w tajemnicy informacji niejawnych, poufnych oraz danych osobowych podległych pracowników i osób egzaminowanych.
Logo
Właściciel
KKT Karolina Paradowska
Współpraca z firmami budowlanymi, deweloperami w zakresie prowadzenia i organizacji biura budowy. Sporządzanie wewnętrznych instrukcji. Prowadzenie dokumentacji budowy. Weryfikacja zamówień. Kontakt z dostawcami. Nadzór nad terminowością dostaw dostaw oraz nad sprawdzeniem zgodności zamawianego materiału. Współpraca z wypożyczalniami sprzętu budowlanego. Wprowadzanie faktur do systemu informatycznego. Współpraca z podwykonawcami. Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej. Sporządzanie sprawozdań, protokołów, raportów i notatek służbowych. Sporządzanie ofert handlowych. Udział w negocjacjach. Tworzenie ofert i zapytań handlowych. Współpraca z urzędami i instytucjami publicznymi także z projektantami i architektami w zakresie dokumentacji i pozwoleń. Precyzyjne i terminowe wykonywanie powierzanych zadań.
Logo
technik prac biurowych
Z.U.H. CHŁODNICTWO KLIMATYZACJA Tomasz Nowak
Organizacja biura i prac administracyjno - biurowych. Nadzór nad przepływem informacji i dokumentów. Ewidencjonowanie dokumentacji oraz redagowanie i prowadzenie korespondencji firmowej. Zakup materiałów biurowych. Przyjmowanie zleceń serwisowych. Sporządzanie harmonogramu oraz organizacja prac i tras serwisu mobilnego. Ścisły nadzór obserwacyjny i kontrola floty samochodowej w ternie. Rozliczanie kierowców serwisowych. Współpraca z magazynem oraz działem sprzedaży. Kompletowanie dokumentów gwarancyjnych i sprzedażowych. Prowadzenie spraw oraz dokumentacji związanych z przygotowaniem procedur Zamówień Publicznych. Sporządzanie sprawozdań, protokołów, raportów i notatek służbowych. Sporządzanie ofert handlowych. Dbanie o terminowe i regularne przeglądy urządzeń. Fakturowanie sprzedaży oraz dokumentacji magazynowej. Współpraca z biurem księgowym. Ścisła współpraca z urzędami i instytucjami publicznymi także z projektantami i architektami.
P.U.H. Wiwra W. Pilawa
specjalista ds. zamówień publicznych
Prowadzenie spraw oraz dokumentacji związanych z przygotowaniem, przeprowadzeniem, a także z wykonaniem prac wynikających z procedur Zamówień Publicznych w tym: sporządzanie kosztorysów, kierowanie zapytań i uczestniczenie w wizjach lokalnych. Zbieranie wycen oraz negocjacje z podwykonawcami, a także dostawcami materiałów. Sporządzanie sprawozdań, protokołów, raportów i notatek służbowych. Sporządzanie ofert handlowych. Dbanie o terminowe i regularne przeglądy urządzeń. Planowanie harmonogramu montażu i udział w kontrolach montowanych urządzeń przeprowadzanych pod nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego. Przygotowywanie dokumentów odbiorowych zgodnie z obowiązującymi normami. Prowadzenie prac administracyjno - biurowych zarówno w biurze stacjonarnym jak i w terenie. Gromadzenie, rejestracja, przetwarzanie informacji i dokumentacji. Biegła obsługa sprzętu biurowego. Redagowanie i prowadzenie korespondencji. Współpraca z zespołem pracowników. Ścisła współpraca z urzędami i instytucjami publicznymi także z projektantami i architektami.
Logo
p.o Kierownika Biura
Przedsiębiorstwo Budowlane "KANBUD" mgr inż. Jarosław Kaniszewski
Organizacja biura i prac administracyjno - biurowych. Gromadzenie, rejestracja i przetwarzanie informacji. Rejestracja i archiwizacja dokumentacji firmowej oraz akt osobowych. Sporządzanie sprawozdań, protokołów i notatek służbowych. Użytkowanie i obsługa urządzeń biurowych. Redagowanie i prowadzenie korespondencji. Współpraca z zespołem pracowników. Sporządzanie ofert handlowych i umów. Wyszukiwanie ofert przetargowych. Prowadzenie dokumentacji związanych z przygotowaniem prac wynikających z procedur Zamówień Publicznych. Udział w negocjacjach z firmami współpracującymi z przedsiębiorstwem. Współpraca z innymi komórkami w zakresie wycen robót budowlanych oraz sporządzania kosztorysów budowlanych i usług związanych z realizacją inwestycji. Sporządzanie harmonogramu budowy, regulaminów i instrukcji na potrzeby budowy oraz biura budowy. Zbieranie dokumentacji w terenie. Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów wynikających ze stosunku pracy. Dbanie o regularne i terminowe przeprowadzanie badań oraz szkoleń pracowniczych, a także urządzeń wymagających certyfikacji. Fakturowanie sprzedaży oraz dokumentacji magazynowej. Współpraca z biurem księgowym. Ścisła współpraca z urzędami i instytucjami publicznymi także z projektantami i architektami.
KOM-EKO Sp. z o.o.
Pracownik biurowy
Organizacja prac administracyjno - biurowych w tym telefoniczna i osobista obsługa klienta. Planowanie tras transportu ciężkiego. Dbanie o terminy dostaw i zamówień. Sprawdzanie i bieżące uzupełnianie stanów magazynowych. Fakturowanie sprzedaży oraz dokumentacji magazynowej. Obsługa kasy fiskalnej. Współpraca z biurem księgowym. Sporządzanie dokumentacji handlowej. Planowanie tras transportu ciężkiego. Dbanie o terminy dostaw i zamówień. Sprzedaż bezpośrednia oferowanych usług spółki.
Logo
Pracownik biurowy / Kierownik hurtowni budowlanej
EMABUD Sp. z o.o.
Organizacja biura i prac administracyjno - biurowych. Gromadzenie, rejestracja i przetwarzanie informacji oraz archiwizacja dokumentacji. Obsługa zamówień i wystawianie dokumentacji związanej z wysyłką towarów do klienta. Obsługa reklamacji w zakresie wystawiania faktur korygujących. Dystrybucja faktur – wysyłanie faktur elektronicznych
wprowadzanie danych do systemu magazynowego ( kart kontrahentów, zamówień) oraz ich weryfikacja. Dbałość o poprawność wprowadzanych danych. Współpraca z handlowcami pracującymi w terenie. Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Redagowanie i prowadzenie korespondencji firmowej. Współpraca z zespołem pracowników. Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów wynikających ze stosunku pracy. Dbanie o regularne i terminowe przeprowadzanie badań oraz szkoleń pracowniczych, a także urządzeń wymagających certyfikacji. Planowanie czasu pracy podległych pracowników. Realizacja planu sprzedażowego. Sporządzanie dokumentacji handlowej. Planowanie tras transportu ciężkiego. Dbanie o terminy dostaw i zamówień. Opieka nad flotą aut. Sprawdzanie i bieżące uzupełnianie stanów magazynowych. Fakturowanie sprzedaży oraz dokumentacji magazynowej. Obsługa kasy fiskalnej. Współpraca z biurem księgowym.

Edukacja

Logo
Marketing i zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni