Karol Szczeponik

Manager, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Czerwionka-Leszczyny, śląskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Johnson & Johnson
Field Key Account Manager , Key Account Manager (Intermarche, Żabka)
Field Key Account Manager

Zarządzanie zespołem terenowym Przedstawicieli Handlowych (1/2 Polski część południowa)
Realizacja terenowych celów sprzedażowych, merchandisingowych, minimalizacja "oos", implementacja nowości.
Egzekucja w terenie ustaleń centralnych (asortyment, merchandising, promocje).
Egzekucja w terenie ustaleń lokalnych (dodatkowe ekspozycje, półka, merchandising)

Key Account Manager (Intermarche, Żabka)

Realizacja centralnych celów sprzedażowych
Realizacja centralnych celów asortymentowych
Opracowanie oraz realizacja planu promocji centralnych
Opracowanie oraz realizacja planu promocji lokalnych
Negocjacje handlowe
Bieżąca współpraca z klientem
Johnson & Johnson
Regional Sales Manager TT, KAC
Regional Sales Manager TT, KAC

Region South (województwa : śląskie, opolskie, dolnośląskie).
Całościowa odpowiedzialność za wyniki regionu w kanale Traditional Trade oraz w kanale KAC.

TT
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych w tym Specjalistą ds. Kluczowych Klientów.
Do moich obowiązków należało min. zatrudnianie Przedstawicieli, szkolenie, motywowanie, rozliczanie, wspólna praca podczas wizyt w sklepach.
Jednym z moich głównych celów poza sprzedażowych było rozwijanie umiejętności Przedstawicieli Handlowych w zakresie sprzedaży oraz obsługi klientów rynku Tradycyjnego min. metodą Coachingu Narzędziowego (posiadam certyfikat Coacha Narzędziowego „KONTRAKT OSH” Jerzy Gut, Wojciech Haman, Robert Zych)
Do moich kluczowych zadań należało również planowanie oraz realizacja sprzedaży regionu po dystrybutorach-przedstawicielach, współpraca z dystrybutorami, współpraca z lokalnymi sieciami handlowymi (m.in. EKO, Koliber, Eurosklep, Lewiatan, Społem), administracja regionu, prowadzenie szkoleń wprowadzających z technik sprzedaży (AIDA) dla wszystkich nowozatrudnionych PH w J&J.

KAC
Zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych
Realizacja regionalnych celów sprzedażowych, merchandisingowych, minimalizacja "oos", szybka i skuteczna implementacja nowości.
Egzekucja ustaleń centralnych (asortyment, merchandising, promocje).
Planowanie oraz wdrażanie i egzekucja akcji lokalnych (dodatkowe ekspozycje, półka, merchandising)
Jednocześnie od 01/2010 praca w ramach High PerformanceTeam (zespół odpowiedzialny za strategie i rozwój kategorii Adult Skin Care – Neutrogena, Clean&Clear, Bebe)
Johnson & Johnson
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Kompleksowa obsługa dystrybutorów rynku TT w woj. śląskim, opolskim, dolnośląskim (Błysk, Elitex, Mini Maxi, Tarkon Gradi, Brzdąc)
Johnson & Johnson
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
Kompleksowa obsługa klientów rynku tradycyjnego na terenie woj. śląskiego, woj. małopolskiego.
NOWI-POL Sp. z o.o.
przedstawiciel handlowy
Obsługa klientów TT (sprzedaż i merchandising), obsługa klientów KAC (współpraca z centralami zakupów HIT, TESCO, LECLERC, GEANT)

Szkolenia i kursy

Szkoła Coachingu „Kontrakt OSH” - certyfikat Coacha Narzędziowego
Door: lider i menadżer
Door coaching
Door team building
Door negocjacje zaawansowane (problemowe)
Door zaawansowane techniki prezentacji
Door rozwiązywanie konfliktów
Door praktyka motywacji
Door trudne rozmowy
Door zespół wysokiej jakości
Door komunikacja interpersonalna
Door ocena pracownika
Franklin Covey 7 nawyków skutecznego działania
Neurolingwistyczne programowanie (NLP)

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe