Umiejętności
Copywriting
Corel Draw
E-commerce
Ekonomika
Facebook
GIMP
Internet
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Word
Marketing internetowy
PowerPoint
Public Relations
Praca w zespole
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu Marketingu i PR
Elsat Sp. z o. o. | Sileman Sp. z o. o.
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w celu maksymalizacji sprzedaży B2C oraz B2B, monitorowanie wyników,
- bezpośrednia współpraca z agencjami reklamowymi oraz partnerami zewnętrznymi przy realizacji kampanii,
- poszukiwanie i tworzenie nowych narzędzi komunikacji z klientami,
- działania external oraz internal PR,
- zarządzanie i pozyskiwanie budżetu reklamowego,
- organizowanie eventów (dla Pracowników oraz dla Klientów),
- zarządzenie podległym zespołem.
- bezpośrednia współpraca z agencjami reklamowymi oraz partnerami zewnętrznymi przy realizacji kampanii,
- poszukiwanie i tworzenie nowych narzędzi komunikacji z klientami,
- działania external oraz internal PR,
- zarządzanie i pozyskiwanie budżetu reklamowego,
- organizowanie eventów (dla Pracowników oraz dla Klientów),
- zarządzenie podległym zespołem.
specjalista ds. marketingu i PR
Sileman Sp z o. o., Elsat Sp z o. o.
- udział w planowaniu rozwoju i sprzedaży usług (obszar marketingu),
- udział w planowaniu kampanii promocyjnych (obszar marketingu),
- redakcja biuletynu firmowego,
- opracowanie i udział w nagraniach spotów reklamowych i audycjach promujących firmę,
- opracowanie i realizacja koncepcji materiałów reklamowych,
- strona internetowa – opracowanie, zamieszczenie i aktualizacja treści,
- kreowanie budżetu marketingu i nadzór nad jego prawidłowym wykonaniem,
- pozyskiwanie zewnętrznych źródeł wspierających budżet marketingowy,
- organizacja eventów,
- współpraca z agencjami reklamowymi.
- udział w planowaniu kampanii promocyjnych (obszar marketingu),
- redakcja biuletynu firmowego,
- opracowanie i udział w nagraniach spotów reklamowych i audycjach promujących firmę,
- opracowanie i realizacja koncepcji materiałów reklamowych,
- strona internetowa – opracowanie, zamieszczenie i aktualizacja treści,
- kreowanie budżetu marketingu i nadzór nad jego prawidłowym wykonaniem,
- pozyskiwanie zewnętrznych źródeł wspierających budżet marketingowy,
- organizacja eventów,
- współpraca z agencjami reklamowymi.
specjalista ds. marketingu
- udział w planowaniu rozwoju i sprzedaży usług (obszar marketingu),
- udział w planowaniu kampanii promocyjnych (obszar marketingu),
- redakcja biuletynu firmowego,
- opracowanie i udział w nagraniach spotów reklamowych i audycjach promujących firmę,
- opracowanie i realizacja koncepcji materiałów reklamowych,
- strona internetowa – opracowanie, zamieszczenie i aktualizacja treści,
- kreowanie budżetu marketingu i nadzór nad jego prawidłowym wykonaniem,
- pozyskiwanie zewnętrznych źródeł wspierających budżet marketingowy,
- organizacja eventów,
- współpraca z agencjami reklamowymi.
- udział w planowaniu kampanii promocyjnych (obszar marketingu),
- redakcja biuletynu firmowego,
- opracowanie i udział w nagraniach spotów reklamowych i audycjach promujących firmę,
- opracowanie i realizacja koncepcji materiałów reklamowych,
- strona internetowa – opracowanie, zamieszczenie i aktualizacja treści,
- kreowanie budżetu marketingu i nadzór nad jego prawidłowym wykonaniem,
- pozyskiwanie zewnętrznych źródeł wspierających budżet marketingowy,
- organizacja eventów,
- współpraca z agencjami reklamowymi.
Szkolenia i kursy
- Dyplom zawodowego muzyka - pianisty (VI.2007)
_________________________________________
- kurs coachingu zakończony certyfikatem profesjonalnego coacha (2017)
- zaawansowany kurs menadżerski (VIII.2016-II.2017)
- Profesjonalne przygotowanie do pełnienia funkcji kierowniczej (24.II.2016); ABC Managera (15-16.XII.2016)
-Google AdWords (14.IV.2015)
- Wystąpienia publiczne (12.II.2015)
- Google Analitycs (5.II.2015)
- Warsztaty „Komunikacja i warsztat sprzedażowy podczas II Forum Technik Telekomunikacyjnych organizowane przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej (29.XI - 1.XII.2011)
- Marketing partyzancki (X.2011)
- Zarządzanie projektem (IV.2011)
- Budowanie wizerunku pracodawcy w social media (IV.2011)
- Marketing internetowy (II.2011)
- Akademia Lidera Kultury (IV.2010 - XI.2011). Zagadnienia zw. z zarządzaniem w sektorze kultury, pozyskiwaniem środków na realizację projektów, technikami wypełniania wniosków, marketingu, public relations, komunikacji interpersonalnej, tworzeniem budżetu
_________________________________________
- kurs coachingu zakończony certyfikatem profesjonalnego coacha (2017)
- zaawansowany kurs menadżerski (VIII.2016-II.2017)
- Profesjonalne przygotowanie do pełnienia funkcji kierowniczej (24.II.2016); ABC Managera (15-16.XII.2016)
-Google AdWords (14.IV.2015)
- Wystąpienia publiczne (12.II.2015)
- Google Analitycs (5.II.2015)
- Warsztaty „Komunikacja i warsztat sprzedażowy podczas II Forum Technik Telekomunikacyjnych organizowane przez Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej (29.XI - 1.XII.2011)
- Marketing partyzancki (X.2011)
- Zarządzanie projektem (IV.2011)
- Budowanie wizerunku pracodawcy w social media (IV.2011)
- Marketing internetowy (II.2011)
- Akademia Lidera Kultury (IV.2010 - XI.2011). Zagadnienia zw. z zarządzaniem w sektorze kultury, pozyskiwaniem środków na realizację projektów, technikami wypełniania wniosków, marketingu, public relations, komunikacji interpersonalnej, tworzeniem budżetu
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Organizacje
redaktorka gazetki "Magazyn WSB" (Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie)
Inne
Prawo jazdy kat.B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Filmy grozy
Grupa stworzona przez miłośników filmów grozy w celu wymiany informacji oraz nawiązywania znajomości z innymi podzielającymi ta pasję.
KnowBOX
KnowBOX™ jest biletem wstępu na szkolenie otwarte w jednym z oferowanych tematów, które odbędzie się w wybranym przez Ciebie miejscu i terminie.
Od kuchni
Gotowanie dla amatorów i pasjonatów. Kuchnia dla początkujących i poszukujących. Jedzenie dla fanu i dla fanów :)
PERU
Dla tych, którzy nie zamierzają poprzestać na marzeniach i wybierają się do Peru, dla tych co już tam byli, dla tych co jeszcze by tam powrócili i dla tych co nie mogą o Peru zapomnieć :)
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Pomoc Prawna W 48h
Grupa dla użytkowników, którzy zajmują się prawem i nie tylko, udzielamy tu pomocy i odpowiedzi w jak najkrótszym czasie!
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.