Justyna Adamczyk
Inspektor ds CRM, Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja
Warka,
mazowieckie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
PowerPoint
SAP CRM
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Inspektor ds CRM
• wprowadzanie i zarządzanie bazą danych klientów w systemie SAP CRM, kontrola i weryfikacja dokumentów
• raportowanie danych z bazy CRM, Hurtowni Danych BW, przygotowanie raportów w Microsoft Excel
• aktualizacja struktury firmy w bazie CRM, zakładanie nowych i aktualizacja kartotek pracowników na potrzeby funkcjonalności innych systemów (PDA, MSA, Documentum)
• bieżące wsparcie użytkowników w zakresie dostępności danych w systemach CRM, Dynamics, HeiCore, MSA. Rozwiązywanie problemów związanych z przechodzeniem i integracją danych
• weryfikacja i nadawanie uprawnień użytkownikom w BAUM Documentum
• przygotowanie instrukcji i udział w szkoleniu pracowników COK z zakresu zakładania i modyfikacji kartoteki klientów krajowych i eksportowych, pracowników
• udział w projekcie „Star Track” – nowy system SAP HCE Enerprise:
+ wsparcie BPO MDM, przygotowanie danych do migracji do nowego systemu, zestawienie, analiza i dostosowanie danych do nowych standardów w zakresie CRM (Dane Podstawowe) oraz HCE (Indeks Materiałowy)
+ przygotowanie instrukcji i udział w szkoleniu użytkowników z zakresu Danych Podstawowych Klienta w nowym systemie wg nowych standardów.
+ wsparcie BPO MTO TPM, udział w testach i wdrożeniu funkcjonalności dotyczących kampanii ATL/BTL oraz upustowych i planów funduszy
+ tworzenie struktury Rocznego Planu Komercyjnego, kampanii promocyjnych ATL/BTL,
+ wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów z bieżącą obsługą kampanii promocyjnych i funduszy – rozwiązywanie problemów, wsparcie merytoryczne.
• raportowanie danych z bazy CRM, Hurtowni Danych BW, przygotowanie raportów w Microsoft Excel
• aktualizacja struktury firmy w bazie CRM, zakładanie nowych i aktualizacja kartotek pracowników na potrzeby funkcjonalności innych systemów (PDA, MSA, Documentum)
• bieżące wsparcie użytkowników w zakresie dostępności danych w systemach CRM, Dynamics, HeiCore, MSA. Rozwiązywanie problemów związanych z przechodzeniem i integracją danych
• weryfikacja i nadawanie uprawnień użytkownikom w BAUM Documentum
• przygotowanie instrukcji i udział w szkoleniu pracowników COK z zakresu zakładania i modyfikacji kartoteki klientów krajowych i eksportowych, pracowników
• udział w projekcie „Star Track” – nowy system SAP HCE Enerprise:
+ wsparcie BPO MDM, przygotowanie danych do migracji do nowego systemu, zestawienie, analiza i dostosowanie danych do nowych standardów w zakresie CRM (Dane Podstawowe) oraz HCE (Indeks Materiałowy)
+ przygotowanie instrukcji i udział w szkoleniu użytkowników z zakresu Danych Podstawowych Klienta w nowym systemie wg nowych standardów.
+ wsparcie BPO MTO TPM, udział w testach i wdrożeniu funkcjonalności dotyczących kampanii ATL/BTL oraz upustowych i planów funduszy
+ tworzenie struktury Rocznego Planu Komercyjnego, kampanii promocyjnych ATL/BTL,
+ wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów z bieżącą obsługą kampanii promocyjnych i funduszy – rozwiązywanie problemów, wsparcie merytoryczne.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych