Jozef Szymon Mazur

• Bardzo dobra znajomość rynku floty samochodowej; • Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne – umiejętność budowania relacji z osobami na różnych szczeblach struktury organizacyjnej; • Umiejętność dobrej organizacji pracy oraz wykonywa
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

pakiet MS Office • Lotus Notes 6,1;, • AP Workflow;

Języki

niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Starszy Referent ds. administracyjno - technicznych
2013 Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. Starszy Referent ds. administracyjno - technicznych
• Zarządzanie flotą pojazdów – zakupy i sprzedaż samochodów;
• Opieka nad ubezpieczeniami (administracja polisami, kontakty z firmami ubezpieczeniowymi w zakresie likwidacji szkód, badania techniczne);
• Obsługa administracyjna floty (m.in.: rejestracja pojazdów w Wydziale komunikacji, zamawianie kart paliwowych);
• Współpraca z serwisami samochodowymi, weryfikacja napraw i kosztów oraz nadzór nad stanem technicznym pojazdów, negocjacje stawek;
• Nadzór nad przeglądami, naprawami mechanicznymi i blacharskimi;
• Współpraca z serwisami oponiarskimi, koordynacja sezonowej wymiany opon;
• Nawiązywanie nowych kontaktów z salonami i serwisami samochodowymi;
• Rozliczanie kosztów serwisowych wraz z przygotowywaniem cyklicznych raportów;
• Nadzór nad procesami tankowań pojazdów, raportowanie, analizy;
• Wsparcie techniczne użytkowników pojazdów, koordynacja miejsc parkingowych;
• Nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminu użytkowania samochodów służbowych;
• Sporządzanie raportów okresowych (szkody, przebiegi pojazdów, naprawy);
• Zestawienia i sprawozdania do Urzędu Marszałkowskiego – rozliczenie zużycia paliwa do Departamentu Ochrony Środowiska;
• Organizowanie przetargów poleasingowych parku samochodowego;
• Organizowanie przetargów dla dostawców i usługodawców w zakresie obsługi floty;
• Likwidacja szkód komunikacyjnych;
• Prowadzenie szczegółowej dokumentacji aut wykorzystywanych w firmie;
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego firmy
i biura – koordynowanie spraw związanych z funkcjonowaniem biura i jego wydatków;
• Zakup niezbędnych rzeczy do biura;
• Inwentaryzacja sprzętu;
• Organizacja napraw uszkodzeń powstałych w firmie;
• Bezpośredni kontakt z zarządcą budynku, odpowiedzialność za należyte utrzymanie i stan techniczny biura;
• Ewidencja środków trwałych;
• Nadzór nad monitoringiem;
• Nadzór nad rozliczeniem rocznym za abonament R
Logo
Referent ds. administracyjnych w dziale promocji
TC Dędica S.A
• Odpowiedzialność za promocję i reklamę aktualnych ofert firmy;
• Nadzór nad realizacją akcji promocyjnych;
• Opieka logistyczna nad projektami;
• Ocena zapotrzebowania rynku;
• Kalkulacja kosztów

Edukacja

Logo
Eksploatacja i naprawa pojazdów mechanicznych, średnie
Technikum Samochodowe przy Zespole Szkół im. ks. dra Jana Zwierza w Ropczycach