Joanna Wojciechowska

Animator i menedżer kultury
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Employer Branding Event Marketing Strategy Microsoft Office Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing Reklama Strategia marketingowa Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Reklama Online CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Eventy - planowanie i organizacja

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
właściciel agencji
„more than PR”
Głównie zajmuję się i pomagam w:

■ tworzeniu wizerunku na zewnątrz i wewnątrz
■ komunikacji za pomocą mediów społecznościowych
■ budowaniu stałych i trwałych relacji z odbiorcami / klientami
■ produkcji wydarzeń wizerunkowych, artystycznych i firmowych
■ łączeniu biznesu z sektorem kultury
■ tworzeniu i promowaniu silnych marek
■ prowadzeniu zintegrowanych działań PR oraz w przygotowywaniu multimedialnych newsletterów i komunikatów prasowych
■ planowaniu i realizowaniu kampanii społecznych
■ aranżacji przestrzeni przyjaznej dla odwiedzających / klientów
■ obsłudze promocyjnej festiwali, premier teatralnych, wydawnictw muzycznych, koncertów, konferencji, kongresów, szkoleń oraz we wprowadzaniu na rynek nowych produktów.

PR / MARKETING / EVENT PRODUCTION / EMPLOYER BRANDING / CSR / SOCIAL MEDIA

//
Klienci to m.in:
Ikea & Skende (Lublin),
Centrum Spotkania Kultur (Lublin)
Teatr Ochoty (Warszawa)
Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" (Lublin/Gardzienice)
OSK Szybcy i świetni (Lublin)
Agencja yMusic (Łódź) i artyści będący w niej: Natalia Przybysz, Tymon Tymański, Wojtek Mazolewski, Marek Dyjak, Wojtek Grabek; Zespoły: Mikromusic, Tymon & The Transistors, Kury, Pink Freud, Wojtek Mazolewski Quintet, Brygada Kryzys, Shy Albatross;
Projekty muzyczne: "Yugopolis II", trasa koncertowa upamiętniająca 10-tą rocznicę śmierci G. Harrisona, trasa koncertowa połączona ze zdjęciami do musicalu „Polskie gówno”, promocja soundtracka do filmu,
Projekt: Wino-Granie
Logo
Starszy specjalista ds. produkcji i koordynacji
Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
Produkcja takich wydarzeń jak:
Spektakl muzyczny pt.: "Jak się kochamy w domu?"
"XIV Koncert Noworoczny" - Artyści: Ildebrando D’Arcangelo, Leonardo Capalbo, Joanna Moskowicz, Polska Orkiestra Radiowa, Sebastian Perłowski (dyrygent) / Miejsce: Filharmonia Narodowa
"III Królewski Koncert w Dniu Kobiet", Artyści: Daniel Mirosław, Sławomir Naborczyk, Jakub Wocial, Krzesimir Dębski, Orkiestra Płocka / Miejsce: Zamek Królewski w Warszawie.
„Musical Melodies” w wykonaniu Edyty Krzemień i Damiana Aleksandra
„Brunetki, Blondynki. Najpiękniejsze utwory męskiej literatury wokalnej” – w wykonaniu: Sławomira Naborczyka (tenor), Jakuba Milewskiego (baryton), Piotra Lempy (bas) oraz wirtuoza skrzypiec - Bogdana Kierejszy i pianisty Krzysztofa Trzaskowskiego.
Spektakle dla dzieci w ramach cyklu: Mazowiecki Teatr Dzieciom
Teatr Ochoty
Specjalistka ds. Public Relations (współpraca)
- promocja otwarcia Teatru (po kilkuletniej przerwie remontowej), inauguracja nowego sezonu teatralnego, promocja 3 premier, casting obsadowy na kolejne dwa sezony.
Logo
Koordynator ds. promocji spektaklu "Dekalog/Aporia 43/47"
Scena Prapremier InVitro (Lublin; Polska), Teatr Arabesky (Charków; Ukraina)
Logo
Specjalistka ds. Public Relations (współpraca)
Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice"
- promocja sezonu teatralnego
Logo
Dyrektor ds. Marketingu i PR
Agencja koncertowa „yMusic”
Stanowisko: Dyrektor ds. marketingu i promocji oraz specjalista ds. produkcji wydarzeń artystycznych

Zakres obowiązków i nadzór nad aspektami:
- Promocja i produkcja tras koncertowych, wydawnictw płytowych;
- PR manager artystów i zespołów takich jak: Tymon Tymański, Tymon & The Transitors, Natalia Przybysz, Shy Albatross, Natalia Grosiak, Mikromusic, Maja Koman;
- social media takich artystów i zespołów takich jak: Tymon Tymański, Tymon & The Transitors, Natalia Przybysz, Shy Albatross, Natalia Grosiak, Mikromusic, Maja Koman a także filmu i albumu "Polskie gówno"
- produkcja koncertów;
- rozliczenia finansowe
- produkcja ogólnopolskiego cyklu wydarzeń muzycznych „Wino-Granie” - obecnie pełnomocny właściciel marki
Teatr im. H. Ch. Andersena w Lublinie
specjalista ds. promocji i marketingu
-PR, prowadzenie polityki promocyjnej, reklamowej i wizerunkowej Teatru, kontakty z mediami, organizacja konferencji prasowych, tworzenie bazy kontaktów, przygotowanie materiałów prasowych, przygotowanie i rozsyłanie newslettera, pozyskiwanie patronatów medialnych, przygotowywanie druków reklamowych,
promocja i reklama spektakli premierowych oraz innych wydarzeń mających miejsce w Teatrze.

-Marketing; przygotowywanie ofert sponsoringowych i planów komunikacji marketingowej, pozyskiwanie partnerów i sponsorów oraz przygotowywanie i wdrażanie planów współpracy; negocjacje; marketing internetowy

-koordynacja Muzycznej Sceny Andersena

- pomoc przy produkcji i realizacji spektakli i wydarzeń
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
POZDROWIONKA!!!
Jest możliwość szerszej współpracy, proszę o kontakt.
Mój mail:puchal.ys@gmail.com
Logo
redaktor naczelna, marketing portalu, administrator
Projekt Lublin
* red.naczelna
- stworzenie zespołu redakcyjnego
- nauka obsługi portalu
- koordynacja pracy poszczególnych działów,
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- tworzenie strategii funkcjonowania portalu
- przygotowanie, opracowywanie, redagowanie zapowiedzi kulturalnych i informacji dotyczących Lublina
- korekta
- aktywne uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych
- uczestnictwo w konferencjach prasowych
- relacjonowanie lokalnych wydarzeń kulturalnych
- stały kontakt z ośrodkami kulturalnymi i organizatorami wydarzeń
- współpraca z fotografami
- fotorelacja wydarzeń

* marketing i PR portalu:
- przyznawanie i relizowanie patronatów medialnych
- planowanie akcji marketingowych;
- realizacja kampanii reklamowych;
- kontrola efektów akcji marketingowych
- tworzenie bazy kontaktów
- odpowiedzialność za PR wewnętrzny i zewnętrzny (nawiązywanie współpracy z instytucjami kultury, media relations, utrzymywanie kontaktów z "klientami", zarządzanie pocztą mailową)
- organizacja konkursów dla internautów
- wydanie newslettera
Logo
Redaktor działu Teatr
Newsletter kulturalny potencjometr.pl
Logo
menedżer Zbyszka Kowalczyka
Zbyszek Kowalczyk
zespoły: Starcy, Zbycho i towarzycho, Blueski, Zbishek-solo
- organizacja koncertów
- promocja, PR
- tworzenie i aktualizacja strony internetowej
- tworzenie informacji prasowych
- kontakt z mediami
- fotorelacja i dokumentacja
Logo
praktykant
Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice"
Logo
barman/ kelner / asystent ds. promocji koncertów i wydarzeń kulturalnych
Restauracja Brama
Logo
koordynator
Studencki Impresariat Artystyczny
m.in. organizacja imprez i wydarzeń kulturalnych, kontakt z mediami, pozyskiwanie sponsorów, prowadzenie imprez, organizacja szkoleń
Logo
praktykant, wolontariusz
Akademickie Centrum Kultury "Chatka Żaka"
praktykantka i wolontariuszka podczas Międzynarodowych Dni Filmu Dokumentalnego "Rozstaje Europy"
Centrum Kultury w Lublinie
wolontariusz
Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca,Forum Tańca Współczesnego, Noc Kultury, Jarmark Jagielloński
UMCS
członek
m.in.:
- współorganizator ogólnopolskiego projektu „Inwazja Kiczu. Krzywe zwierciadło sztuki czy kultura XXI wieku?”

Szkolenia i kursy

* w ramach Inkubatora Animacji Kultury (cz. II)
• Organizacja i zarządzanie w instytucji kultury
- Podstawy kierowania organizacją
- Analiza strategiczna
- Metody badania rynku kultury (m.in. analiza SWOT i PEST)
- Planowanie strategiczne
- Organizacja działań kulturalnych o charakterze lokalnym
- Wypracowanie pomysłów, planów działania oraz sposobów realizacji przykładowych przedsięwzięć kulturalnych
• Finansowanie kultury
- Zasady gospodarki finansowej instytucji kultury
- Ustawa o finansach publicznych
- Działalność gospodarcza instytucji kultury/pomoc publiczna
• Zamówienia publiczne
• Źródła finansowania projektów społecznych i kulturalnych
• Tworzenie i zarządzanie projektami społecznymi i kulturalnymi
• Sponsoring kultury i sztuki w praktyce
• Zarządzanie zasobami osobowymi
• Główne założenia marketingu w działalności kulturalnej
- Komunikacja marketingowa
- Przygotowanie planu marketingowego
- Public relations
- Skuteczna promocja - sposoby dotarcia do odbiorców oferty instytucji kultury
- E-marketing, e-PR
• Identyfikacja wizualna instytucji kultury
• Współczesny design – inspiracje dla sektora kultury
• Sztuka wystąpień publicznych
• Polityka kulturalna na poziomie europejskim, krajowym i lokalnym
• Przemysły kreatywne
• Prawo w kulturze
- Prawo autorskie
- Organizacja imprez masowych
• Praca z wolontariuszami oraz metody aktywizacji i motywacji wolontariuszy

* Zarządzanie projektami kulturalnymi

* szkolenia "Kadra kultury" organizowane przez Narodowe Centrum Kultury:
-Prawo autorskie i Creative Cammons
-Źródła finansowania projektów kulturalnych

* Kreowanie silnej marki - Katedra Marketingu UMCS w Lublinie/Instytut Zarządzania/Wydział Ekonomiczny


* w ramach Programu "Kierunek: Sukces"
- Porozumiewanie się i asertywność
- Metody rekrutacji i selekcji
- Negocjacje
- Zarządzanie czasem
- Wybrane aspekty prawne pomocne w pracy

* Praca w grupie
* Wychowawca kolonijny

Edukacja

Logo
Inkubator Animacji Kultury - cz.II dla menedżerów kultury, studia podyplomowe
Warsztaty Kultury
Logo
Psychologia Komunikacji Społecznej, studia podyplomowe
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Animator i menedżer kultury, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Inkubator Animacji Kultury, studia podyplomowe
Ośrodek Animacji Kultury-Warsztaty kultury
Logo
"Media Plus - szkolenia dla branży medialnej i reklamowej"., studia podyplomowe
Stowarzyszenie B4
Logo
spec.Animator i menedżer kultury;teatr.Temat pracy:Promocja w działalności wybranych teatrów(Wa-wa,Kraków,Lbn), licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

wspinaczka wysokogórska, dekoracja wnętrz, design, street art, film, teatr (szczególnie teatr tańca i teatr uliczny)

Inne

Działalność podczas studiów:
-współorganizator trzydniowych Dni Teatru (m.in. występ Teatru Klinika Lalek), miejsce "Chatka Żaka"
- organizator "Wieczoru hinduskiego" w tym m.in. koncert zespołu "Ramy Dade"
-organizator spektaklu i koncertu jazzowego w ramach projektu: "Wieczór w Urojonej Kantynie"; organizator wydarzeń: "Masakra na Dzień Kobiet" (występ kabaretu "Masakra") i "Sztuka relaksu"
- reaktywacja Studenckiego Klubu Kultury "Piwnica". Główne zadanie: kontakt z artystami (w tym: organizacja koncertów i promocja młodych artystów), marketing i promocja wydarzenia
-spektakl dyplomowy "Maraton okazji"- własna reżyseria, scenografia i choreografia. Scenariusz oparty na tekście Jerzego Pilcha.(spektakl zakończony obroną tytułu instruktora teatru)
-Dni Animacji 2008- stanowisko: media i public relations, oraz reżyseria i występ w performance "Oni zawsze są na czas"
- Główny Koordynator ds. promocji projektu Animator i menedżer kultury wspiera Noc Kultury 2008
- członkini Studenckiego Koła Naukowo-Artystycznego Pedagogów UMCS (organizacja wydarzeń/imprez, konferencji i szkoleń skierowanych do studentów)

Grupy

6 wszystkich wypowiedzi
1 plus
A kiedy wszyscy śpią...
A kiedy wszyscy śpią...
Śpisz ? Wstawaj ! szkoda nocy !
ARCHITEKTURA WNęTRZ
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
ARTYŚCI i miłośnicy sztuki!
::: ars longa, vita brevis :::
CCR czyli kulturalny biznes
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Design
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Management zespołu
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
marketing 360 stopni
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.