Umiejętności
Employer Branding
Event Marketing Strategy
Microsoft Office
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Reklama
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Reklama Online
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Eventy - planowanie i organizacja
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
właściciel agencji
„more than PR”
Głównie zajmuję się i pomagam w:
■ tworzeniu wizerunku na zewnątrz i wewnątrz
■ komunikacji za pomocą mediów społecznościowych
■ budowaniu stałych i trwałych relacji z odbiorcami / klientami
■ produkcji wydarzeń wizerunkowych, artystycznych i firmowych
■ łączeniu biznesu z sektorem kultury
■ tworzeniu i promowaniu silnych marek
■ prowadzeniu zintegrowanych działań PR oraz w przygotowywaniu multimedialnych newsletterów i komunikatów prasowych
■ planowaniu i realizowaniu kampanii społecznych
■ aranżacji przestrzeni przyjaznej dla odwiedzających / klientów
■ obsłudze promocyjnej festiwali, premier teatralnych, wydawnictw muzycznych, koncertów, konferencji, kongresów, szkoleń oraz we wprowadzaniu na rynek nowych produktów.
PR / MARKETING / EVENT PRODUCTION / EMPLOYER BRANDING / CSR / SOCIAL MEDIA
//
Klienci to m.in:
Ikea & Skende (Lublin),
Centrum Spotkania Kultur (Lublin)
Teatr Ochoty (Warszawa)
Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" (Lublin/Gardzienice)
OSK Szybcy i świetni (Lublin)
Agencja yMusic (Łódź) i artyści będący w niej: Natalia Przybysz, Tymon Tymański, Wojtek Mazolewski, Marek Dyjak, Wojtek Grabek; Zespoły: Mikromusic, Tymon & The Transistors, Kury, Pink Freud, Wojtek Mazolewski Quintet, Brygada Kryzys, Shy Albatross;
Projekty muzyczne: "Yugopolis II", trasa koncertowa upamiętniająca 10-tą rocznicę śmierci G. Harrisona, trasa koncertowa połączona ze zdjęciami do musicalu „Polskie gówno”, promocja soundtracka do filmu,
Projekt: Wino-Granie
■ tworzeniu wizerunku na zewnątrz i wewnątrz
■ komunikacji za pomocą mediów społecznościowych
■ budowaniu stałych i trwałych relacji z odbiorcami / klientami
■ produkcji wydarzeń wizerunkowych, artystycznych i firmowych
■ łączeniu biznesu z sektorem kultury
■ tworzeniu i promowaniu silnych marek
■ prowadzeniu zintegrowanych działań PR oraz w przygotowywaniu multimedialnych newsletterów i komunikatów prasowych
■ planowaniu i realizowaniu kampanii społecznych
■ aranżacji przestrzeni przyjaznej dla odwiedzających / klientów
■ obsłudze promocyjnej festiwali, premier teatralnych, wydawnictw muzycznych, koncertów, konferencji, kongresów, szkoleń oraz we wprowadzaniu na rynek nowych produktów.
PR / MARKETING / EVENT PRODUCTION / EMPLOYER BRANDING / CSR / SOCIAL MEDIA
//
Klienci to m.in:
Ikea & Skende (Lublin),
Centrum Spotkania Kultur (Lublin)
Teatr Ochoty (Warszawa)
Ośrodek Praktyk Teatralnych "Gardzienice" (Lublin/Gardzienice)
OSK Szybcy i świetni (Lublin)
Agencja yMusic (Łódź) i artyści będący w niej: Natalia Przybysz, Tymon Tymański, Wojtek Mazolewski, Marek Dyjak, Wojtek Grabek; Zespoły: Mikromusic, Tymon & The Transistors, Kury, Pink Freud, Wojtek Mazolewski Quintet, Brygada Kryzys, Shy Albatross;
Projekty muzyczne: "Yugopolis II", trasa koncertowa upamiętniająca 10-tą rocznicę śmierci G. Harrisona, trasa koncertowa połączona ze zdjęciami do musicalu „Polskie gówno”, promocja soundtracka do filmu,
Projekt: Wino-Granie
Starszy specjalista ds. produkcji i koordynacji
Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury
Produkcja takich wydarzeń jak:
Spektakl muzyczny pt.: "Jak się kochamy w domu?"
"XIV Koncert Noworoczny" - Artyści: Ildebrando D’Arcangelo, Leonardo Capalbo, Joanna Moskowicz, Polska Orkiestra Radiowa, Sebastian Perłowski (dyrygent) / Miejsce: Filharmonia Narodowa
"III Królewski Koncert w Dniu Kobiet", Artyści: Daniel Mirosław, Sławomir Naborczyk, Jakub Wocial, Krzesimir Dębski, Orkiestra Płocka / Miejsce: Zamek Królewski w Warszawie.
„Musical Melodies” w wykonaniu Edyty Krzemień i Damiana Aleksandra
„Brunetki, Blondynki. Najpiękniejsze utwory męskiej literatury wokalnej” – w wykonaniu: Sławomira Naborczyka (tenor), Jakuba Milewskiego (baryton), Piotra Lempy (bas) oraz wirtuoza skrzypiec - Bogdana Kierejszy i pianisty Krzysztofa Trzaskowskiego.
Spektakle dla dzieci w ramach cyklu: Mazowiecki Teatr Dzieciom
Spektakl muzyczny pt.: "Jak się kochamy w domu?"
"XIV Koncert Noworoczny" - Artyści: Ildebrando D’Arcangelo, Leonardo Capalbo, Joanna Moskowicz, Polska Orkiestra Radiowa, Sebastian Perłowski (dyrygent) / Miejsce: Filharmonia Narodowa
"III Królewski Koncert w Dniu Kobiet", Artyści: Daniel Mirosław, Sławomir Naborczyk, Jakub Wocial, Krzesimir Dębski, Orkiestra Płocka / Miejsce: Zamek Królewski w Warszawie.
„Musical Melodies” w wykonaniu Edyty Krzemień i Damiana Aleksandra
„Brunetki, Blondynki. Najpiękniejsze utwory męskiej literatury wokalnej” – w wykonaniu: Sławomira Naborczyka (tenor), Jakuba Milewskiego (baryton), Piotra Lempy (bas) oraz wirtuoza skrzypiec - Bogdana Kierejszy i pianisty Krzysztofa Trzaskowskiego.
Spektakle dla dzieci w ramach cyklu: Mazowiecki Teatr Dzieciom
Specjalistka ds. Public Relations (współpraca)
- promocja otwarcia Teatru (po kilkuletniej przerwie remontowej), inauguracja nowego sezonu teatralnego, promocja 3 premier, casting obsadowy na kolejne dwa sezony.
Dyrektor ds. Marketingu i PR
Agencja koncertowa „yMusic”
Stanowisko: Dyrektor ds. marketingu i promocji oraz specjalista ds. produkcji wydarzeń artystycznych
Zakres obowiązków i nadzór nad aspektami:
- Promocja i produkcja tras koncertowych, wydawnictw płytowych;
- PR manager artystów i zespołów takich jak: Tymon Tymański, Tymon & The Transitors, Natalia Przybysz, Shy Albatross, Natalia Grosiak, Mikromusic, Maja Koman;
- social media takich artystów i zespołów takich jak: Tymon Tymański, Tymon & The Transitors, Natalia Przybysz, Shy Albatross, Natalia Grosiak, Mikromusic, Maja Koman a także filmu i albumu "Polskie gówno"
- produkcja koncertów;
- rozliczenia finansowe
- produkcja ogólnopolskiego cyklu wydarzeń muzycznych „Wino-Granie” - obecnie pełnomocny właściciel marki
Zakres obowiązków i nadzór nad aspektami:
- Promocja i produkcja tras koncertowych, wydawnictw płytowych;
- PR manager artystów i zespołów takich jak: Tymon Tymański, Tymon & The Transitors, Natalia Przybysz, Shy Albatross, Natalia Grosiak, Mikromusic, Maja Koman;
- social media takich artystów i zespołów takich jak: Tymon Tymański, Tymon & The Transitors, Natalia Przybysz, Shy Albatross, Natalia Grosiak, Mikromusic, Maja Koman a także filmu i albumu "Polskie gówno"
- produkcja koncertów;
- rozliczenia finansowe
- produkcja ogólnopolskiego cyklu wydarzeń muzycznych „Wino-Granie” - obecnie pełnomocny właściciel marki
specjalista ds. promocji i marketingu
-PR, prowadzenie polityki promocyjnej, reklamowej i wizerunkowej Teatru, kontakty z mediami, organizacja konferencji prasowych, tworzenie bazy kontaktów, przygotowanie materiałów prasowych, przygotowanie i rozsyłanie newslettera, pozyskiwanie patronatów medialnych, przygotowywanie druków reklamowych,
promocja i reklama spektakli premierowych oraz innych wydarzeń mających miejsce w Teatrze.
-Marketing; przygotowywanie ofert sponsoringowych i planów komunikacji marketingowej, pozyskiwanie partnerów i sponsorów oraz przygotowywanie i wdrażanie planów współpracy; negocjacje; marketing internetowy
-koordynacja Muzycznej Sceny Andersena
- pomoc przy produkcji i realizacji spektakli i wydarzeń
promocja i reklama spektakli premierowych oraz innych wydarzeń mających miejsce w Teatrze.
-Marketing; przygotowywanie ofert sponsoringowych i planów komunikacji marketingowej, pozyskiwanie partnerów i sponsorów oraz przygotowywanie i wdrażanie planów współpracy; negocjacje; marketing internetowy
-koordynacja Muzycznej Sceny Andersena
- pomoc przy produkcji i realizacji spektakli i wydarzeń
redaktor naczelna, marketing portalu, administrator
Projekt Lublin
* red.naczelna
- stworzenie zespołu redakcyjnego
- nauka obsługi portalu
- koordynacja pracy poszczególnych działów,
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- tworzenie strategii funkcjonowania portalu
- przygotowanie, opracowywanie, redagowanie zapowiedzi kulturalnych i informacji dotyczących Lublina
- korekta
- aktywne uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych
- uczestnictwo w konferencjach prasowych
- relacjonowanie lokalnych wydarzeń kulturalnych
- stały kontakt z ośrodkami kulturalnymi i organizatorami wydarzeń
- współpraca z fotografami
- fotorelacja wydarzeń
* marketing i PR portalu:
- przyznawanie i relizowanie patronatów medialnych
- planowanie akcji marketingowych;
- realizacja kampanii reklamowych;
- kontrola efektów akcji marketingowych
- tworzenie bazy kontaktów
- odpowiedzialność za PR wewnętrzny i zewnętrzny (nawiązywanie współpracy z instytucjami kultury, media relations, utrzymywanie kontaktów z "klientami", zarządzanie pocztą mailową)
- organizacja konkursów dla internautów
- wydanie newslettera
- stworzenie zespołu redakcyjnego
- nauka obsługi portalu
- koordynacja pracy poszczególnych działów,
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- tworzenie strategii funkcjonowania portalu
- przygotowanie, opracowywanie, redagowanie zapowiedzi kulturalnych i informacji dotyczących Lublina
- korekta
- aktywne uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych
- uczestnictwo w konferencjach prasowych
- relacjonowanie lokalnych wydarzeń kulturalnych
- stały kontakt z ośrodkami kulturalnymi i organizatorami wydarzeń
- współpraca z fotografami
- fotorelacja wydarzeń
* marketing i PR portalu:
- przyznawanie i relizowanie patronatów medialnych
- planowanie akcji marketingowych;
- realizacja kampanii reklamowych;
- kontrola efektów akcji marketingowych
- tworzenie bazy kontaktów
- odpowiedzialność za PR wewnętrzny i zewnętrzny (nawiązywanie współpracy z instytucjami kultury, media relations, utrzymywanie kontaktów z "klientami", zarządzanie pocztą mailową)
- organizacja konkursów dla internautów
- wydanie newslettera
członek
m.in.:
- współorganizator ogólnopolskiego projektu „Inwazja Kiczu. Krzywe zwierciadło sztuki czy kultura XXI wieku?”
- współorganizator ogólnopolskiego projektu „Inwazja Kiczu. Krzywe zwierciadło sztuki czy kultura XXI wieku?”
Szkolenia i kursy
* w ramach Inkubatora Animacji Kultury (cz. II)
• Organizacja i zarządzanie w instytucji kultury
- Podstawy kierowania organizacją
- Analiza strategiczna
- Metody badania rynku kultury (m.in. analiza SWOT i PEST)
- Planowanie strategiczne
- Organizacja działań kulturalnych o charakterze lokalnym
- Wypracowanie pomysłów, planów działania oraz sposobów realizacji przykładowych przedsięwzięć kulturalnych
• Finansowanie kultury
- Zasady gospodarki finansowej instytucji kultury
- Ustawa o finansach publicznych
- Działalność gospodarcza instytucji kultury/pomoc publiczna
• Zamówienia publiczne
• Źródła finansowania projektów społecznych i kulturalnych
• Tworzenie i zarządzanie projektami społecznymi i kulturalnymi
• Sponsoring kultury i sztuki w praktyce
• Zarządzanie zasobami osobowymi
• Główne założenia marketingu w działalności kulturalnej
- Komunikacja marketingowa
- Przygotowanie planu marketingowego
- Public relations
- Skuteczna promocja - sposoby dotarcia do odbiorców oferty instytucji kultury
- E-marketing, e-PR
• Identyfikacja wizualna instytucji kultury
• Współczesny design – inspiracje dla sektora kultury
• Sztuka wystąpień publicznych
• Polityka kulturalna na poziomie europejskim, krajowym i lokalnym
• Przemysły kreatywne
• Prawo w kulturze
- Prawo autorskie
- Organizacja imprez masowych
• Praca z wolontariuszami oraz metody aktywizacji i motywacji wolontariuszy
* Zarządzanie projektami kulturalnymi
* szkolenia "Kadra kultury" organizowane przez Narodowe Centrum Kultury:
-Prawo autorskie i Creative Cammons
-Źródła finansowania projektów kulturalnych
* Kreowanie silnej marki - Katedra Marketingu UMCS w Lublinie/Instytut Zarządzania/Wydział Ekonomiczny
* w ramach Programu "Kierunek: Sukces"
- Porozumiewanie się i asertywność
- Metody rekrutacji i selekcji
- Negocjacje
- Zarządzanie czasem
- Wybrane aspekty prawne pomocne w pracy
* Praca w grupie
* Wychowawca kolonijny
• Organizacja i zarządzanie w instytucji kultury
- Podstawy kierowania organizacją
- Analiza strategiczna
- Metody badania rynku kultury (m.in. analiza SWOT i PEST)
- Planowanie strategiczne
- Organizacja działań kulturalnych o charakterze lokalnym
- Wypracowanie pomysłów, planów działania oraz sposobów realizacji przykładowych przedsięwzięć kulturalnych
• Finansowanie kultury
- Zasady gospodarki finansowej instytucji kultury
- Ustawa o finansach publicznych
- Działalność gospodarcza instytucji kultury/pomoc publiczna
• Zamówienia publiczne
• Źródła finansowania projektów społecznych i kulturalnych
• Tworzenie i zarządzanie projektami społecznymi i kulturalnymi
• Sponsoring kultury i sztuki w praktyce
• Zarządzanie zasobami osobowymi
• Główne założenia marketingu w działalności kulturalnej
- Komunikacja marketingowa
- Przygotowanie planu marketingowego
- Public relations
- Skuteczna promocja - sposoby dotarcia do odbiorców oferty instytucji kultury
- E-marketing, e-PR
• Identyfikacja wizualna instytucji kultury
• Współczesny design – inspiracje dla sektora kultury
• Sztuka wystąpień publicznych
• Polityka kulturalna na poziomie europejskim, krajowym i lokalnym
• Przemysły kreatywne
• Prawo w kulturze
- Prawo autorskie
- Organizacja imprez masowych
• Praca z wolontariuszami oraz metody aktywizacji i motywacji wolontariuszy
* Zarządzanie projektami kulturalnymi
* szkolenia "Kadra kultury" organizowane przez Narodowe Centrum Kultury:
-Prawo autorskie i Creative Cammons
-Źródła finansowania projektów kulturalnych
* Kreowanie silnej marki - Katedra Marketingu UMCS w Lublinie/Instytut Zarządzania/Wydział Ekonomiczny
* w ramach Programu "Kierunek: Sukces"
- Porozumiewanie się i asertywność
- Metody rekrutacji i selekcji
- Negocjacje
- Zarządzanie czasem
- Wybrane aspekty prawne pomocne w pracy
* Praca w grupie
* Wychowawca kolonijny
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
wspinaczka wysokogórska, dekoracja wnętrz, design, street art, film, teatr (szczególnie teatr tańca i teatr uliczny)
Inne
Działalność podczas studiów:
-współorganizator trzydniowych Dni Teatru (m.in. występ Teatru Klinika Lalek), miejsce "Chatka Żaka"
- organizator "Wieczoru hinduskiego" w tym m.in. koncert zespołu "Ramy Dade"
-organizator spektaklu i koncertu jazzowego w ramach projektu: "Wieczór w Urojonej Kantynie"; organizator wydarzeń: "Masakra na Dzień Kobiet" (występ kabaretu "Masakra") i "Sztuka relaksu"
- reaktywacja Studenckiego Klubu Kultury "Piwnica". Główne zadanie: kontakt z artystami (w tym: organizacja koncertów i promocja młodych artystów), marketing i promocja wydarzenia
-spektakl dyplomowy "Maraton okazji"- własna reżyseria, scenografia i choreografia. Scenariusz oparty na tekście Jerzego Pilcha.(spektakl zakończony obroną tytułu instruktora teatru)
-Dni Animacji 2008- stanowisko: media i public relations, oraz reżyseria i występ w performance "Oni zawsze są na czas"
- Główny Koordynator ds. promocji projektu Animator i menedżer kultury wspiera Noc Kultury 2008
- członkini Studenckiego Koła Naukowo-Artystycznego Pedagogów UMCS (organizacja wydarzeń/imprez, konferencji i szkoleń skierowanych do studentów)
-współorganizator trzydniowych Dni Teatru (m.in. występ Teatru Klinika Lalek), miejsce "Chatka Żaka"
- organizator "Wieczoru hinduskiego" w tym m.in. koncert zespołu "Ramy Dade"
-organizator spektaklu i koncertu jazzowego w ramach projektu: "Wieczór w Urojonej Kantynie"; organizator wydarzeń: "Masakra na Dzień Kobiet" (występ kabaretu "Masakra") i "Sztuka relaksu"
- reaktywacja Studenckiego Klubu Kultury "Piwnica". Główne zadanie: kontakt z artystami (w tym: organizacja koncertów i promocja młodych artystów), marketing i promocja wydarzenia
-spektakl dyplomowy "Maraton okazji"- własna reżyseria, scenografia i choreografia. Scenariusz oparty na tekście Jerzego Pilcha.(spektakl zakończony obroną tytułu instruktora teatru)
-Dni Animacji 2008- stanowisko: media i public relations, oraz reżyseria i występ w performance "Oni zawsze są na czas"
- Główny Koordynator ds. promocji projektu Animator i menedżer kultury wspiera Noc Kultury 2008
- członkini Studenckiego Koła Naukowo-Artystycznego Pedagogów UMCS (organizacja wydarzeń/imprez, konferencji i szkoleń skierowanych do studentów)
Grupy
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.