Grupy
![CEO KLUB](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_31638_0d3ac0_tiny.jpg)
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
![GL - Moderacja](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_28958_2f8516_tiny.jpg)
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
![InternetBeta 2009](http://static.goldenline.pl/group_logo/008/group_45320_99512a_tiny.jpg)
InternetBeta 2009
Grupa zrzeszająca sympatyków i uczestników konferencji InternetBeta, która odbywa się we wrześniu w Rzeszowie.
![Jakość produkcji internetowych](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_29882_69ab27_tiny.jpg)
Jakość produkcji internetowych
Badamy, analizujemy, testujemy produkcje internetowe: serwisy, portale, strony, także w technologii flash... Naszym celem jest opisanie czym jest jakość w realizacji internetowej.
![Marketing and More](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_30662_b1563f_tiny.jpg)
Marketing and More
grupa miłośników / czytelników / twórców miesięcznika i serwisu marketingandmore.pl
![Marketing Interaktywny](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_113_ddc735_tiny.jpg)
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
![Media i Marketing Polska](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_34838_e3ea85_tiny.jpg)
Media i Marketing Polska
Czyli grupa dla wszystkich, którzy wiedzą, co to jest "Media & Marketing Polska".
![Pozycjonowanie stron www](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_315_d23df0_tiny.jpg)
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
![PR w Finansach](http://static.goldenline.pl/group_logo_tiny.jpg)
PR w Finansach
Misja naszej grupy to wymiana wiedzy i doświadczenia między wszystkimi uczestnikami procesów komunikacyjnych.
Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi doświadczeniami, wiedzą, przemyśleniami, ini