Jakub Pałczyński

starszy specjalista ds. obsługi klienta (branża telekomunikacyjna)

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Zastępca Menadżera w Salonie T-mobile
Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem sklepu (realizacja planów sprzedażowych, bieżące promocje, jakość obsługi, stan magazynowy),
Nadzór nad profesjonalną bezpośrednią obsługą klientów z zakresu sprzedaży, telefonów i usług oraz obsługą posprzedażną,
Koordynacja pracy, motywacja oraz rozwój podległego zespołu,
Bieżące raportowanie o wynikach i sposobie funkcjonowania sklepu do struktur nadrzędnych w ramach Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.,
T-Mobile Polska S.A.
starszy specjalista ds. obsługi klienta
PTC
Profesjonalna obsługa klientów Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
- Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez Sieć T-Mobile
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży
- Przedstawianie oferty Sieci T-Mobile w ramach bieżących promocji
Bank Millennium S.A.
konsultant
Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
Realizacja indywidualnych planów sprzedaży
Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)
Wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego

Edukacja

Logo
public relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
stosunki międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Bankowość
Analiza/Ryzyko

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?