Skills
Providing Training
Team management
Public speaking
doradztwo strategiczne
implementation of solutions
Badanie efektywności organizacji
Tworzenie rozwiązań wspierających ZZL
Languages
English
beginner
Russian
beginner
Experience
Konsultant, Trener, HR Business Partner
Badanie efektywności organizacji w oparciu o model HPI, Opracowanie i wdrożenie rozwiązań systemowych w obszarze HRM, ze szczególnym uwzględnieniem: Strategii ZZL, systemów ocen, wynagrodzeń, ścieżek kariery, modeli kompetencji. opisów stanowisk pracy.
Prowadzenie szkoleń w zakresie umiejętności zespołowych oraz rozwiązań systemowych wspierających ZZL
Prowadzenie szkoleń w zakresie umiejętności zespołowych oraz rozwiązań systemowych wspierających ZZL
Dyrektor ds. personalnych
• Kierowanie pracą działu odpowiedzialnego za prowadzenie spraw kadrowych i ZZL
• Projektowanie i wdrażanie narzędzi wspomagających ZZL w firmie (opisy stanowisk, regulaminy, system wynagrodzeń, narzędzia rekrutacji)
• Współpraca z zarządem firmy w zakresie kreowania polityki personalnej (blisko 300 zatrudnionych, ponad 500 współpracowników)
• Projektowanie i wdrażanie narzędzi wspomagających ZZL w firmie (opisy stanowisk, regulaminy, system wynagrodzeń, narzędzia rekrutacji)
• Współpraca z zarządem firmy w zakresie kreowania polityki personalnej (blisko 300 zatrudnionych, ponad 500 współpracowników)
Trainings and courses
- Problem Solving
- Zarządzanie Kryzysowe
- Badanie rynku
- Zarządzanie talentami i kapitałem ludzkim w MŚP
- Zarządzanie Kryzysowe
- Badanie rynku
- Zarządzanie talentami i kapitałem ludzkim w MŚP
Education
Organizacja i Zarządzanie, magisterskie
University of Gdansk
Specialities
Education/Training
Training
Human Resources
HR Business Partnering
Human Resources
Training/Development
Human Resources
Salaries and benefits
Human Resources
HR Management
Hobby
Reenacting
Organizations
Polska Izba Firm Szkoleniowych - członek, założyciel
Other
Publikacje
• „Budowanie i zarządzanie systemami wynagradzania”, ODDK 2001
• „Zarządzanie przez ocenianie -budowanie i zarządzanie systemami ocen”, ODDK 2001
• „Zestaw narzędzi do obowiązkowej oceny kwalifikacyjnej pracowników samorządowych”, ODDK 2007
• „Teczka specjalisty HR”, Beck 2006
• „Obsługa klienta w urzędzie - poradnik dobrych praktyk” ODDK 2008
• „Zwolnienia w firmie – wskazówki i bezpieczne rozwiązania”, Beck 2009
• „Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk”, ODDK 2011
• „Zarządzanie przez ocenianie – jak budować i zarządzać systemem ocen okresowych”, ODDK 2015
• „Oceny okresowe pracowników samorządowych”, ODDK 2015
• „Komunikacja w firmie i w zespole”, Ridero IT Publishing 2016
• „Opis stanowisk pracy”, Ridero IT Publishing 2016
• „Zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży i nie tylko”, Ridero IT Publishing 2017
• Jak przełożyć strategię firmy, strategię HR?, Ridero IT Publishing 2018
• „Budowanie i zarządzanie systemami wynagradzania”, ODDK 2001
• „Zarządzanie przez ocenianie -budowanie i zarządzanie systemami ocen”, ODDK 2001
• „Zestaw narzędzi do obowiązkowej oceny kwalifikacyjnej pracowników samorządowych”, ODDK 2007
• „Teczka specjalisty HR”, Beck 2006
• „Obsługa klienta w urzędzie - poradnik dobrych praktyk” ODDK 2008
• „Zwolnienia w firmie – wskazówki i bezpieczne rozwiązania”, Beck 2009
• „Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Poradnik dobrych praktyk”, ODDK 2011
• „Zarządzanie przez ocenianie – jak budować i zarządzać systemem ocen okresowych”, ODDK 2015
• „Oceny okresowe pracowników samorządowych”, ODDK 2015
• „Komunikacja w firmie i w zespole”, Ridero IT Publishing 2016
• „Opis stanowisk pracy”, Ridero IT Publishing 2016
• „Zarządzanie przez cele w dziale sprzedaży i nie tylko”, Ridero IT Publishing 2017
• Jak przełożyć strategię firmy, strategię HR?, Ridero IT Publishing 2018
Groups
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.