Umiejętności
Avid Media Composer
Transmisja Telewizyjna
DISC Certification
Final Cut Pro
Dziennikarstwo
Komunikacja Marketingowa
Motion Graphic Design
PEP
Budżetowanie produkcyjne
Promocje
Deutsch
Blender 3D
Provys TV Office
English C1
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer autopromocji
* Zarządzanie 11 osobowym zespołem w dziale autopromocji i grafiki. Odpowiedzialny za kreację i oprawę kanałów telewizyjnych realizację strategii marketingowej w zakresie autopromocyjnym, produkcję, kontrolę merytoryczną playlist dot. autopromocji, analizę oglądalności i wpływu spotów autopromocyjnych na oglądalność promowanych produktów.
* 2 letnia optymalizacja autopromocji na antenie przyniosły efekty: wzrósł ATS (średnio czas spędzony przed TV) od 25 minut do 55 minut / dzień, automatycznie SHR% wzrosły. TV Puls z 12. miejsca wskoczył na 5. miejsce w ciągu 3 lat (na podstawie badań AGB Nielsen 2007-2015).
* Optymalizacja produkcji na antenie: liczba spotów promocyjnych na antenie wzrosła z 70 do 125 / miesiąc bez rozwijania struktur kadrowych. Pracuję z trzema zespołami składających się z trzech producentów kreatywnych i 4 montażystów.
W 3 tygodnie (lipiec 2012) zbudowałem drugi kanał TV Puls: nową markę, brand, promocję na antenie. Wdrożyłem nową strategię komunikacyjną. Teraz Puls2 jest na 10 miejscu z ponad 200 kanałów telewizyjnych w Polsce (na podstawie badań AGB Nielsen).
* Realizacja i wdrożenie 7 nowych identyfikacji TV Puls i 4 nowych w Puls2.
* 2 letnia optymalizacja autopromocji na antenie przyniosły efekty: wzrósł ATS (średnio czas spędzony przed TV) od 25 minut do 55 minut / dzień, automatycznie SHR% wzrosły. TV Puls z 12. miejsca wskoczył na 5. miejsce w ciągu 3 lat (na podstawie badań AGB Nielsen 2007-2015).
* Optymalizacja produkcji na antenie: liczba spotów promocyjnych na antenie wzrosła z 70 do 125 / miesiąc bez rozwijania struktur kadrowych. Pracuję z trzema zespołami składających się z trzech producentów kreatywnych i 4 montażystów.
W 3 tygodnie (lipiec 2012) zbudowałem drugi kanał TV Puls: nową markę, brand, promocję na antenie. Wdrożyłem nową strategię komunikacyjną. Teraz Puls2 jest na 10 miejscu z ponad 200 kanałów telewizyjnych w Polsce (na podstawie badań AGB Nielsen).
* Realizacja i wdrożenie 7 nowych identyfikacji TV Puls i 4 nowych w Puls2.
Starszy producent promocji antenowej TV Puls/ Fox Polska/ News Corp.
*Producent a dodatkowo montażysta ponad 1500 spotów telewizyjnych, trailerów, teaserów, elementów graficznych.
*Reżyser i montażysta spotów reklamowych: "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", "Co masz do stracenia?", "Puls Raport", opraw telewizyjnych okolicznościowych - świątecznych.
*Reżyser i montażysta spotów reklamowych: "Czy jesteś mądrzejszy od piątoklasisty?", "Co masz do stracenia?", "Puls Raport", opraw telewizyjnych okolicznościowych - świątecznych.
Reporter/wydawca krajowy/redaktor wydania internetowego
Reporter, wyprodukowałem ponad 120 mini reportaży, dla programu "Interwencja" i 3 filmy dokumentalne na prime time.
Po roku czasu dano mi pod opiekę 8 reporterów krajowych, z którymi pracowaliśmy na mini reportażami.
Rozwijałem i wdrażałem pierwsze w historii TV Polsat materiały video Działu Publicystyki TV Polsat we współpracy z Interia.pl
Po roku czasu dano mi pod opiekę 8 reporterów krajowych, z którymi pracowaliśmy na mini reportażami.
Rozwijałem i wdrażałem pierwsze w historii TV Polsat materiały video Działu Publicystyki TV Polsat we współpracy z Interia.pl
Szkolenia i kursy
2014 r. - DISC Extended
2014 r. - PEP
1999 r. - realizator programów informacyjnych
2014 r. - PEP
1999 r. - realizator programów informacyjnych
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Inne
Zainteresowania
- Zabawa w Bledner 3D
Organizacje
Członek Stowarzyszenia SAK w Bielawie wspierający edukację kulturalną dzieci i młodzież niemogących pozwolić sobie w uczestniczeniu w zajęciach pozaszkolnych (o sukcesach opowiem w mailu)
Inne
Nastawiony na cel.
Konkretne wizje, bezkompromisowy w działaniach strategicznych.
Nastawiony na rozwiązanie problemów.
Konkretne wizje, bezkompromisowy w działaniach strategicznych.
Nastawiony na rozwiązanie problemów.
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!