Iwona Grochowska

Programy motywacyjne dla firm i ich pracowników
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Coaching media eletroniczne E-commerce Świadczenia pracownicze Human Resources Zarządzanie Marketing Strategia marketingowa Media Reklama online Public Relations Rekrutacja Sales Szkolenie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Viamobile Sp. z o.o.
Co-founder, Board President
Doradzanie pracodawcom w budowaniu wartościowych relacji z pracownikami. Tworzenie i rozwój efektywnych programów motywacyjnych dla firm i ich pracowników.
Logo
Supervisory Board Member
HR Link
Benefit Systems SA
Business Development Director
Zarządzanie produktem e-commerce oferującym rozwiązania z zakresu świadczeń pozapłacowych na rynku polskim. Zarządzanie relacjami z podwykonawcami, zarządzanie siecią partnerską i marketingiem produktu.
Grupa Agora
Dyrektor Sprzedaży
Grupa Agora
Sales Director
Logo
Supervisory Board Member
HR Link
Grupa Agora
Dyrektor Zarządzająca Centrum Kompetencyjnego Praca
Zarządzanie obszarem odpowiedzialnym za aktywności i usługi związane z rekrutacją w Agorze: multimedialny zespół sprzedaży, redakcja prasowo-internetowa, marketing dla produktu prasowego i internetowego.
Logo
Członek Zarządu, Współwłaścicielka
Poradnia K
Grupa Agora
Dyrektor ds Rozwoju i Promocji Oferty
Utworzenie, rozwój i zarządzanie działem kreującym multimedialne projekty specjalne w wydawnictwie multimedialnych, organizacja współpracy działów sprzedaży i redakcji, marketing B2B dla marek Gazety Wyborczej i Gazety.pl

Edukacja

Logo
Personal Coach, licencjackie
Polska Szkoła Coachingu
Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Psychology, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

e-commerce, marketing, rozwój osobisty, książki, bieganie

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj