Ilona Pawlak

Kierownik Zespołu ds. działań lokalnych
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupa Cyfrowy Polsat
Kierownik Zespołu ds. działań lokalnych, Dział Trade Marketingu i Sponsoringu
Cyfrowy Polsat S.A.
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu ds. działań lokalnych, Dział Trade Marketingu i Sponsoringu
Polkomtel Sp. z o. o.
Grupa Cyfrowy Polsat
Kierownik Projektu ds. Lokalnych Akcji Promocyjnych; Dział Marketingu Handlowego
Grupa Cyfrowy Polsat
optymalizacja procesów i wykorzystanie najlepszych praktyk z dwóch organizacji w celu poprawy efektywność działań w obszarze lokalnych akcji marketingowych,

zapewnienie prawidłowej wymiany informacji pomiędzy działem marketingu, a siecią sprzedaży w celu realizacji strategii komunikacji marketingowej marek na lokalnych rynkach,

opracowanie, prognozowanie i nadzór nad realizacją budżetu spółek, przeznaczonym na organizacje lokalnych akcji marketingowych organizowanych centralnie, w tym rozliczenia barterowe,

kompleksowe planowanie i organizowanie lokalnych kampanii marketingowych wspierających sprzedaż na lokalnych rynkach (analiza potrzeb biznesowych, ocena potencjału lokalnych rynków, negocjacje i zakup mediów, organizacja akcji promocyjnych i eventów, produkcja BTL; wdrożenie, monitorowanie przebiegu działań oraz analiza ich efektywności, komunikacja z siecią sprzedaży, rozliczenia),

opiniowanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie lokalnych akcji marketingowych organizowanych przez sieć sprzedaży (analiza zasadności i jakości działań, rekomendacje, akceptacja, ewidencja, opiniowanie i przygotowanie projektów reklam),

rozliczenia lokalnych działań marketingowych prowadzonych przez siec sprzedaży (weryfikacja zgodności wykonania, weryfikacja kosztów, akceptacja i ewidencja faktur, obsługa procesu reklamacyjnego),

nadzorowanie zgodności projektów reklam, założeń akcji marketingowych, konkursów, z obowiązującym prawem, obowiązującymi procedurami spółek, Corporate Identity, strategią komunikacji marek, etc,

współpraca, nadzorowanie oraz rozliczanie pracy podległych grafików,

współpraca z agencjami reklamowymi, BTL'owymi, domami mediowymi, drukarniami i producentami materiałów eventowych,

zarzadzanie materiałami eventowymi w sieci sprzedaży.
Grupa Cyfrowy Polsat
Senior Brand Manager, Dział Komunikacji Ambientowej i Trade Marketingu
Cyfrowy Polsat S.A.
Grupa Cyfrowy Polsat
Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu
Cyfrowy Polsat S.A.
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista w Sekcji Trade Marketingu
Cyfrowy Polsat S.A.
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista w Dziale Sprzedaży
Cyfrowy Polsat S.A.
Grupa Cyfrowy Polsat
Referent w Dziale Dystrybucji
Cyfrowy Polsat S.A.

Szkolenia i kursy

- Procesy poznawcze człowieka, a optymalizacja konstrukcji reklamy
- Planowanie mediów w kampaniach reklamowych
- Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych
- Trade Marketing
- Merchandising
- Skuteczny Sprzedawca i Profesjonalna Obsługa Klienta
- Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w Punktach Sprzedaży

- Psychologia Szefa. Szef to zawód
- Psychologia Szefa. Szef Wobec Zespołu

- Wystąpienia publiczne i autoprezentacja; Asertywność
- Zarządzanie Procesami Zmian
- Profesjonale negocjacje; Efektywna komunikacja
- Komunikacja Interpersonalna
- Zarządzanie Czasem

- Corel Draw – Grafika Wektorowa; wykorzystania pakietu Corel Draw do przygotowania publikacji
i materiałów reklamowych.
-Adobe Ilustrator CS4 – poziom podstawowy

Edukacja

Logo
Nowoczesna Promocja, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Menadżer Jakości, studia podyplomowe
Społeczna Akademia Nauk (SWSPIZ)
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Zarządznie i Marketing, licencjackie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU? Od czego zależy sukces osobisty? CO ma wpływ na Twój sukces?
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA... WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..." Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
Corel
Corel
Czyli pytania i ciekawostki.
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
marketing 360 stopni
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Merchandising
Merchandising
Grupa dla osób zajmujących się zawodowo tematyką merchandisingu i ekspozycją towarów
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Nośniki reklamowe INDOOR i OUTDOOR
Wymiana informacji o nośnikach reklamowych INDOOR i OUTDOOR
OUTDOOR. Out of Home Media. Reklama Zewnętrzna
OUTDOOR. Out of Home Media. Reklama Zewnętrzna
Miejsce dla wszystkich związanych z reklamą zewnętrzną i drukiem wielkoformatowym.
POSM
POSM
dla tych którzy projektują, wdrażają, kupują lub choćby wiedza co to POSM