Grzegorz Lewandowski

Technical Account Manager, RTB House
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CSS CSS3 Google Analytics HTML HTML 5 Internet Marketing Media Microsoft Office Umiejętność pracy wielozadaniowej Reklama online Programmatic Project Management Scrum Rozwój serwisów Web Analytics Web Design Tworzenie stron WWW Prototypowanie Wordpress Umiejętność pracy pod presją, Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz podejmowania decyzji UI/UX prototypowanie aplikacji użyteczność (usability)

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

RTB House
Senior Technical Account Manager
- Monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych realizowanych w technologii Real Time Bidding
- Uruchamianie nowych kampanii reklamowych, w tym weryfikacja kodów trackujących, zlecanie realizacji banerów, analiza feedów produktowych
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z realizacją kampanii reklamowych
- Współpraca z działem biznesowym, graficznym oraz innymi działami technicznymi firmy
Ad-Vice
Yield Manager
- obsługa SMART AdServera i wbudowanej platformy SSP, oraz innych SSP: iBillboard, Adform, Rubicon, WideOrbit (Admeta)
- optymalizacja monetyzacji powierzchni reklamowej oraz przychodów wydawców
- wdrażanie nowych formatów reklamowych pod Programmatic
- nawiązywanie kontaktów z domami mediowymi i agencjami w celu ustawiania kontraktów (PMP/Direct Deals); optymalizacja deali
- tworzenie pakietów tematycznych/na życzenie dla domów mediowych i agencji, następnie wdrażanie ich w dedykowanych kampaniach Programmatic
- analizy i raportowanie oparte o Big Data (za pomocą narzędzi wewnętrznych i zewnętrznych, np. Metamarkets)
- obsługa kampanii performance (CPC)
INFOR BIZNES Sp. z o.o.
Menedżer ds. Projektów Internetowych
- obsługa systemu CMS na potrzeby Biura Reklamy
- obsługa systemu zarządzania stronami (m.in. gazetaprawna.pl, dziennik.pl), tworzenie landing pages, uresponsywnianie stron na potrzeby Biura Reklamy
- obsługa systemu zarządzania wideo
- analiza rynku - Megapanel
- analiza ruchu na serwisach spółki (gemiusTraffic, Google Analytics)
- tworzenie serwisów internetowych dla klientów
- rozwijanie produktów internetowych od strony funkcjonalnej i sprzedażowej
- analiza rynku pod kątem nowych produktów
- tworzenie wycen i ofert dla działów handlowych
Sylwia Szarfenberg
Sylwia Szarfenberg · współpracownik
wystawiono
Kompetentny, rzetelny, kontaktowy. Szybko reaguje na potrzeby klienta. Pełen pomysłów i inicjaytywy. Polecam współpracę z Grzegorzem.
Wielki plus za poczucie humoru ;)
Piotr Kozicki
Piotr Kozicki · współpracownik
wystawiono
Maszyna do pracy z szóstym zmysłem i okiem z tyłu. Zawsze wie gdzie kliknąć, aby działało!
POLSKA PRESS GRUPA
Specjalista ds. Rozwoju Serwisów
- udział w tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu nowymi funkcjonalnościami w portalu Naszemiasto oraz w innych serwisach internetowych należących do Wydawnictwa (metodologia SCRUM)
- prace nad utrzymaniem i rozwojem powierzonych serwisów internetowych Wydawnictwa
- pozyskiwanie i przetwarzanie statystyk NM i innych serwisów internetowych Wydawnictwa
- kierowanie projektami zleconymi przez przełożonego
- wykonywanie innych, bieżących zadań zlecanych przez przełożonego
- koordynowanie pracy redaktorów portalu Naszemiasto
Dawid Kruczek
Dawid Kruczek · przełożony
wystawiono
Grzegorz pełnił funkcję osoby komunikującej ze sobą zespół technologiczny z zespołem redakcyjnym. Sumiennie wykonuje obowiązki, z cierpliwością podchodzi do problemów i zaraża pozytywną energią. Grzegorz brał udział we wdrażaniu wielu projektów w redakcji, gdzie wykazał się dbałością o szczegóły, metodycznym podejściem oraz skupieniem na celu.
POLSKA PRESS GRUPA
Koordynator serwisu Naszemiasto.pl
- nadzorowanie pracy korespondentów Naszego Miasta (dalej: NM) w województwach: kujawsko-pomorskim, lubuskim, opolskim, podlaskim, podkarpackim, świętokrzyskim, warmińsko- mazurskim, zachodniopomorskim (dalej: wym. woj.)
- tworzenie harmonogramów prac w serwisie NM w wym. woj.
- rekrutacja, weryfikacja i szkolenie zatrudnionych korespondentów NM w wym. woj.
- opracowywanie celów dziennych, tygodniowych i miesięcznych oraz zakresu obowiązków dla korespondentów w wym. woj.
- podejmowanie działań mających na celu wzrost zasięgu portalu www.naszemiasto.pl
- rozwijanie portalu NM, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów miast w wym. woj.
- współpraca z Biurem Reklamy Polskapresse przy realizacji strategii sprzedaży
- kształtowanie polityki personalnej, organizacja i zarządzanie pracą osób bezpośrednio zatrudnionych przy redagowaniu serwisu NM w wym. woj.
- kontrola nad podległymi pracownikami w zakresie obejmującym jakość, dokładność, efektywność, terminowość pracy i orientację na klienta
- wymiana informacji z innymi Oddziałami Polskapresse w celu rozwoju i realizacji wspólnej strategii sprzedażowej oraz dostępności do serwisów kontentowych Polskapresse
- rozwijanie i wdrażanie zmian, opracowywanie koncepcji rozwojowych projektów internetowych Polskapresse
- budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami Polskapresse oraz dbanie o dobry wizerunek wydawnictwa
- współpraca z pozostałymi podmiotami Grupy Wydawniczej Polskapresse, dziennikami regionalnymi oraz serwisami WWW: Wiadomości24, Gratka, Motofatkty, AleGratka, a także innymi jednostkami organizacyjnymi wydawnictwa
Paweł Nowacki
Paweł Nowacki · przełożony
wystawiono
Człowiek dobrze wykonanej pracy. Jasno artykułuje potrzeby, dużo wnosi do projektów przy których pracuje, nie ogranicza się do standardowych rozwiązań, szuka po prostu lepszych opcji. Koleżeński, potrafi dobrze pracować w zespole.
POLSKA PRESS GRUPA
Redaktor w serwisie Naszemiasto.pl
- pisanie tekstów autorskich
- redagowanie tekstów na potrzeby strony www z aktualnego wydania gazety
- redagowanie i wprowadzaniu na stronę bieżących informacji z regionów
- redagowanie odpowiedzi na listy czytelników i współredagowanie materiałów przesłanych przez internautów (teksty, zdjęcia, audio, wideo)

Szkolenia i kursy

- Nowoczesny Content Marketing i Copywriting 2015
- Zarządzanie projektami
- Wystąpienia publiczne
- Social Media
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem
- MS PowerPoint w praktyce

Edukacja

Logo
Informacja Naukowa i Bibliotekoznawstwo, średnie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe

Zainteresowania

- gitara basowa
- HTML
- CSS
- nowe technologie
- reklama/marketing

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
css
css
Cascading Style Sheets
Programiści WWW
Programiści WWW
Tworzysz strony internetowe? DOŁĄCZ DO NAS !!! Tematyka grupy to: PHP, ASP.NET, HTML5, grafika, bazy danych, pozycjonowanie, oraz wszelkie tematy związane z tworzeniem serwisów www.
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Centrum wiedzy o automatycznych systemach handlu reklamą w internecie.
WEB 2.0
WEB 2.0
Grupa dla pasjonatów najnowszych trendów w świecie www.
Webdesign
Webdesign
Projektowanie WWW