Umiejętności
CSS
CSS3
Google Analytics
HTML
HTML 5
Internet
Marketing
Media
Microsoft Office
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Reklama online
Programmatic
Project Management
Scrum
Rozwój serwisów
Web Analytics
Web Design
Tworzenie stron WWW
Prototypowanie
Wordpress
Umiejętność pracy pod presją,
Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz podejmowania decyzji
UI/UX
prototypowanie aplikacji
użyteczność (usability)
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior Technical Account Manager
- Monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych realizowanych w technologii Real Time Bidding
- Uruchamianie nowych kampanii reklamowych, w tym weryfikacja kodów trackujących, zlecanie realizacji banerów, analiza feedów produktowych
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z realizacją kampanii reklamowych
- Współpraca z działem biznesowym, graficznym oraz innymi działami technicznymi firmy
- Uruchamianie nowych kampanii reklamowych, w tym weryfikacja kodów trackujących, zlecanie realizacji banerów, analiza feedów produktowych
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z realizacją kampanii reklamowych
- Współpraca z działem biznesowym, graficznym oraz innymi działami technicznymi firmy
Yield Manager
- obsługa SMART AdServera i wbudowanej platformy SSP, oraz innych SSP: iBillboard, Adform, Rubicon, WideOrbit (Admeta)
- optymalizacja monetyzacji powierzchni reklamowej oraz przychodów wydawców
- wdrażanie nowych formatów reklamowych pod Programmatic
- nawiązywanie kontaktów z domami mediowymi i agencjami w celu ustawiania kontraktów (PMP/Direct Deals); optymalizacja deali
- tworzenie pakietów tematycznych/na życzenie dla domów mediowych i agencji, następnie wdrażanie ich w dedykowanych kampaniach Programmatic
- analizy i raportowanie oparte o Big Data (za pomocą narzędzi wewnętrznych i zewnętrznych, np. Metamarkets)
- obsługa kampanii performance (CPC)
- optymalizacja monetyzacji powierzchni reklamowej oraz przychodów wydawców
- wdrażanie nowych formatów reklamowych pod Programmatic
- nawiązywanie kontaktów z domami mediowymi i agencjami w celu ustawiania kontraktów (PMP/Direct Deals); optymalizacja deali
- tworzenie pakietów tematycznych/na życzenie dla domów mediowych i agencji, następnie wdrażanie ich w dedykowanych kampaniach Programmatic
- analizy i raportowanie oparte o Big Data (za pomocą narzędzi wewnętrznych i zewnętrznych, np. Metamarkets)
- obsługa kampanii performance (CPC)
Menedżer ds. Projektów Internetowych
- obsługa systemu CMS na potrzeby Biura Reklamy
- obsługa systemu zarządzania stronami (m.in. gazetaprawna.pl, dziennik.pl), tworzenie landing pages, uresponsywnianie stron na potrzeby Biura Reklamy
- obsługa systemu zarządzania wideo
- analiza rynku - Megapanel
- analiza ruchu na serwisach spółki (gemiusTraffic, Google Analytics)
- tworzenie serwisów internetowych dla klientów
- rozwijanie produktów internetowych od strony funkcjonalnej i sprzedażowej
- analiza rynku pod kątem nowych produktów
- tworzenie wycen i ofert dla działów handlowych
- obsługa systemu zarządzania stronami (m.in. gazetaprawna.pl, dziennik.pl), tworzenie landing pages, uresponsywnianie stron na potrzeby Biura Reklamy
- obsługa systemu zarządzania wideo
- analiza rynku - Megapanel
- analiza ruchu na serwisach spółki (gemiusTraffic, Google Analytics)
- tworzenie serwisów internetowych dla klientów
- rozwijanie produktów internetowych od strony funkcjonalnej i sprzedażowej
- analiza rynku pod kątem nowych produktów
- tworzenie wycen i ofert dla działów handlowych
Specjalista ds. Rozwoju Serwisów
- udział w tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu nowymi funkcjonalnościami w portalu Naszemiasto oraz w innych serwisach internetowych należących do Wydawnictwa (metodologia SCRUM)
- prace nad utrzymaniem i rozwojem powierzonych serwisów internetowych Wydawnictwa
- pozyskiwanie i przetwarzanie statystyk NM i innych serwisów internetowych Wydawnictwa
- kierowanie projektami zleconymi przez przełożonego
- wykonywanie innych, bieżących zadań zlecanych przez przełożonego
- koordynowanie pracy redaktorów portalu Naszemiasto
- prace nad utrzymaniem i rozwojem powierzonych serwisów internetowych Wydawnictwa
- pozyskiwanie i przetwarzanie statystyk NM i innych serwisów internetowych Wydawnictwa
- kierowanie projektami zleconymi przez przełożonego
- wykonywanie innych, bieżących zadań zlecanych przez przełożonego
- koordynowanie pracy redaktorów portalu Naszemiasto
wystawiono
Grzegorz pełnił funkcję osoby komunikującej ze sobą zespół technologiczny z zespołem redakcyjnym. Sumiennie wykonuje obowiązki, z cierpliwością podchodzi do problemów i zaraża pozytywną energią. Grzegorz brał udział we wdrażaniu wielu projektów w redakcji, gdzie wykazał się dbałością o szczegóły, metodycznym podejściem oraz skupieniem na celu.
Koordynator serwisu Naszemiasto.pl
- nadzorowanie pracy korespondentów Naszego Miasta (dalej: NM) w województwach: kujawsko-pomorskim, lubuskim, opolskim, podlaskim, podkarpackim, świętokrzyskim, warmińsko- mazurskim, zachodniopomorskim (dalej: wym. woj.)
- tworzenie harmonogramów prac w serwisie NM w wym. woj.
- rekrutacja, weryfikacja i szkolenie zatrudnionych korespondentów NM w wym. woj.
- opracowywanie celów dziennych, tygodniowych i miesięcznych oraz zakresu obowiązków dla korespondentów w wym. woj.
- podejmowanie działań mających na celu wzrost zasięgu portalu www.naszemiasto.pl
- rozwijanie portalu NM, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów miast w wym. woj.
- współpraca z Biurem Reklamy Polskapresse przy realizacji strategii sprzedaży
- kształtowanie polityki personalnej, organizacja i zarządzanie pracą osób bezpośrednio zatrudnionych przy redagowaniu serwisu NM w wym. woj.
- kontrola nad podległymi pracownikami w zakresie obejmującym jakość, dokładność, efektywność, terminowość pracy i orientację na klienta
- wymiana informacji z innymi Oddziałami Polskapresse w celu rozwoju i realizacji wspólnej strategii sprzedażowej oraz dostępności do serwisów kontentowych Polskapresse
- rozwijanie i wdrażanie zmian, opracowywanie koncepcji rozwojowych projektów internetowych Polskapresse
- budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami Polskapresse oraz dbanie o dobry wizerunek wydawnictwa
- współpraca z pozostałymi podmiotami Grupy Wydawniczej Polskapresse, dziennikami regionalnymi oraz serwisami WWW: Wiadomości24, Gratka, Motofatkty, AleGratka, a także innymi jednostkami organizacyjnymi wydawnictwa
- tworzenie harmonogramów prac w serwisie NM w wym. woj.
- rekrutacja, weryfikacja i szkolenie zatrudnionych korespondentów NM w wym. woj.
- opracowywanie celów dziennych, tygodniowych i miesięcznych oraz zakresu obowiązków dla korespondentów w wym. woj.
- podejmowanie działań mających na celu wzrost zasięgu portalu www.naszemiasto.pl
- rozwijanie portalu NM, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów miast w wym. woj.
- współpraca z Biurem Reklamy Polskapresse przy realizacji strategii sprzedaży
- kształtowanie polityki personalnej, organizacja i zarządzanie pracą osób bezpośrednio zatrudnionych przy redagowaniu serwisu NM w wym. woj.
- kontrola nad podległymi pracownikami w zakresie obejmującym jakość, dokładność, efektywność, terminowość pracy i orientację na klienta
- wymiana informacji z innymi Oddziałami Polskapresse w celu rozwoju i realizacji wspólnej strategii sprzedażowej oraz dostępności do serwisów kontentowych Polskapresse
- rozwijanie i wdrażanie zmian, opracowywanie koncepcji rozwojowych projektów internetowych Polskapresse
- budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami Polskapresse oraz dbanie o dobry wizerunek wydawnictwa
- współpraca z pozostałymi podmiotami Grupy Wydawniczej Polskapresse, dziennikami regionalnymi oraz serwisami WWW: Wiadomości24, Gratka, Motofatkty, AleGratka, a także innymi jednostkami organizacyjnymi wydawnictwa
Redaktor w serwisie Naszemiasto.pl
- pisanie tekstów autorskich
- redagowanie tekstów na potrzeby strony www z aktualnego wydania gazety
- redagowanie i wprowadzaniu na stronę bieżących informacji z regionów
- redagowanie odpowiedzi na listy czytelników i współredagowanie materiałów przesłanych przez internautów (teksty, zdjęcia, audio, wideo)
- redagowanie tekstów na potrzeby strony www z aktualnego wydania gazety
- redagowanie i wprowadzaniu na stronę bieżących informacji z regionów
- redagowanie odpowiedzi na listy czytelników i współredagowanie materiałów przesłanych przez internautów (teksty, zdjęcia, audio, wideo)
Szkolenia i kursy
- Nowoczesny Content Marketing i Copywriting 2015
- Zarządzanie projektami
- Wystąpienia publiczne
- Social Media
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem
- MS PowerPoint w praktyce
- Zarządzanie projektami
- Wystąpienia publiczne
- Social Media
- Asertywność i radzenie sobie ze stresem
- MS PowerPoint w praktyce
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Zainteresowania
- gitara basowa
- HTML
- CSS
- nowe technologie
- reklama/marketing
- HTML
- CSS
- nowe technologie
- reklama/marketing
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Programiści WWW
Tworzysz strony internetowe? DOŁĄCZ DO NAS !!!
Tematyka grupy to: PHP, ASP.NET, HTML5, grafika, bazy danych, pozycjonowanie, oraz wszelkie tematy związane z tworzeniem serwisów www.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Centrum wiedzy o automatycznych systemach handlu reklamą w internecie.