Wypowiedzi
-
Ciekawy artykul w temacie:
http://www.clickz.com/clickz/column/2108629/shopping-c...
Pozdrawiam,
Grzegorz -
Marcin Stelmaszczyk:
Z duzych systemow do wysylania maili to rzeczywiscie
http://cheetahmail.com jest calkiem dobry (ma troszke przestarzaly interfejs ale bardzo rozbudowana funkcjonalnosc).
Przestarzaly to malo powiedziane. Funkcjonalnosc, zwlaszcza tworzenie segmentow, z tego co mi wiadomo wola o pomste do nieba. Dochodzi koniecznosc placenia za kazdy dodatkowy atrybut w bazie. Nie polecam :)
Marcin, pozdrow prosze Wall London ode mnie ;)
Neolane ma bardzo dobre narzedzie do prowadzenia kampanii typu multi-channel (http://www.neolane.pl).
Jesli chodzi o dopasowanie sie do potrzeb klienta, bardzo drogi system.Grzegorz Kozioł edytował(a) ten post dnia 20.08.11 o godzinie 00:22 -
Na podsumowanie dodam, ze podany przeze mnie sklep SleekMakeup, mial zaledwie kilka transakcji w przeciagu paru miesiecy.
-
Kolezanka pracowala nad sklepem Sleek Makeup
http://www.facebook.com/SleekMakeUP?sk=app_135607783795
Z tego co wiem to nic trudnego. Postaram sie dowiedziec wiecej i dam znac.
O juz znalazlem conieco :)
http://www.payvment.com/ Grzegorz Kozioł edytował(a) ten post dnia 15.08.11 o godzinie 00:04 -
Marcin B.:
Grzegorz Kozioł:
Marcin B.:
jednym ze sposobów zwiększenia konwersji i zmniejszenia wskaźnika porzucenia koszyka jest eliminacja bezwartościowego ruchu :)
jak się nie da zwiększyć licznika to można zmniejszyć mianownik :)
Jak konkretnie wyobrażasz sobie zmiejszenie mianownika w omawianym przypadku?
Dla mnie każda osoba, która włożyła coś do koszyka, jest potencjanym klientem i z pewnościa nie należałaby do grupy osób spełniających kryteria bezwartościowego ruchu.
o liczniki i mianowniku pisałem w kontekście tylko zwiększenia konwersji, bo wzór jest Wam przecież wszystkim znany.
dla mnie też każda osoba, która włożyła do koszyka jest wartościowa, ale z punktu widzenia zysku np. w offline.owych sklepach każdy kto przychodzi pooglądać ( viewsy ) i przymierzyć ( do koszyka ) a nie kupuje nie generuje żadnego przychodu.
oczywiście są sposoby, aby te koszyki jednak zmonetyzować, ale to już inny temat.
Pozdrawiam
Marcin
e-komers.pl
Zmniejszenie bezwartościowego ruchu niekoniecznie musi zatem isć w parze ze zmniejszeniem wskaźnika porzuceń ;)
Mysle ze temat nadaje się idealnie do tego aby o metodach zmonetyzowania/skonwertowania porzuconych koszykow podyskutować. Przeciez chodzi o jak najwiekszą sprzedaż :)
Poniżej kilka rozwiązań, z którymi miałem co nieco do czynienia:
http://www.seewhy.com
http://www.salecycle.com
http://www.peerius.com
Pozdrawiam,
Grzegorz -
Marcin B.:
jednym ze sposobów zwiększenia konwersji i zmniejszenia wskaźnika porzucenia koszyka jest eliminacja bezwartościowego ruchu :)
jak się nie da zwiększyć licznika to można zmniejszyć mianownik :)
Jak konkretnie wyobrażasz sobie zmiejszenie mianownika w omawianym przypadku?
Dla mnie każda osoba, która włożyła coś do koszyka, jest potencjanym klientem i z pewnościa nie należałaby do grupy osób spełniających kryteria bezwartościowego ruchu. -
Z wszelkich dostepnych mi informacji wynika, iz nie kluci sie to z prawem w zadnym punkcie.
Email ten nie jest oferta handlowa, jest wysylany jednorazowo i automatycznie do osoby, ktora podala swoj adres i nie udalo jej sie dokonac transakcji z przyczyn roznych. Otrzymanie takiego maila nie wiaze sie z dodaniem do listy aktywnych subskrybentow.
Praktyka stosowana przez duze firmy zarowno w UK jak i US. -
Adres Email jest pobierany gdzie tylko sie da :)
W tym przypadku sa to strony logowania do swojego profilu przed zakupem, logowanie w trakcie procesu platnosci badz podanie maila w formularzu bez logowania (w momencie zmiany focusu na inne pole formularza, skrypt pobiera wartosc pola adres Email) -
U jednej z firm, ktore obsluguje, wspolczynnik porzucen wynosi 81%, co w duzej mierze spowodowane jest bardzo drogimi produktami na ktore nie wszystkich stac.
Od stycznia uruchomilismy usluge wysylajaca Email, wygladajacy na wygenerowany przez system, ktory zawiera najdrozszy produkt z koszyka oraz przypomnienie o ograniczonej ilosci produktow w sklepie. Email wysylany jest po godzinie od momentu stwierdznia porzucenia koszyka.
Open Rate to srednio 62%
Click Through Rate w okolicach 25%
Niesamowita konwersja click to purchase srednio w okolicach 31%
Pozdrawiam,
Grzegorz -
Firma znana na forach z oskarzen o sprzedaz danych swoich klientow do firm trzecich. Disz sprawdzalem, jak okazalo sie ze na nowym koncie mojej zony, zalozonym tuz przed zlozeniem zamowienia na wizytowki, pojawily sie oferty viagry i innych medykamantow.
Jakosc wizytowek ocenie za 20 dni, bo wybralem wolna dostawe :)
Ostroznosc zalecana - nie pamietam czy byl opt out z otrzymywania wiadomosci od firm trzecich - jesli byl i pominalem, to dalem ciala.
Pozdrawiam,
Grzegorz -
Witam,
Szukam grafika, ktory moglby zajac sie kompleksowo opracowaniem identyfikacji wizualnej mojej firmy.
W sklad zlecenia wchodzi:
- opracowanie znaku firmowego
- dobranie kolorystyki uzywanej przez firme w sklepach i na materialach promocyjnych
- opracowanie ulotek reklamowych
- opracowanie baneru
- opracowanie plakatu reklamowego
- opracowanie koncepcji wyklejania okien oraz samochodow
- stworzenie designu sklepu internetowego
W/w elementy beda realizowane wg. priorytetow i moga byc na oddzielnych zleceniach.
Bardzo prosze zainteresowane osoby o wysylanie ofert zawierajacych link do portfolio oraz proponowne widelki cenowe za poszegolne elementy.
Oferty prosze wysylac na: grzegorz@moneo.me
Pozdrawiam,
Grzegorz -
Witam,
Szukam grafika, ktory moglby zajac sie kompleksowo opracowaniem identyfikacji wizualnej mojej firmy.
W sklad zlecenia wchodzi:
- opracowanie znaku firmowego
- dobranie kolorystyki uzywanej przez firme w sklepach i na materialach promocyjnych
- opracowanie ulotek reklamowych
- opracowanie baneru
- opracowanie plakatu reklamowego
- opracowanie koncepcji wyklejania okien oraz samochodow
- stworzenie designu sklepu internetowego
W/w elementy beda realizowane wg. priorytetow i moga byc na oddzielnych zleceniach.
Bardzo prosze zainteresowane osoby o wysylanie ofert zawierajacych link do portfolio oraz proponowne widelki cenowe za poszegolne elementy.
Oferty prosze wysylac na: grzegorz@moneo.me
Pozdrawiam,
Grzegorz -
Witam,
Szukam grafika, ktory moglby zajac sie kompleksowo opracowaniem identyfikacji wizualnej mojej firmy.
W sklad zlecenia wchodzi:
- opracowanie znaku firmowego
- dobranie kolorystyki uzywanej przez firme w sklepach i na materialach promocyjnych
- opracowanie ulotek reklamowych
- opracowanie baneru
- opracowanie plakatu reklamowego
- opracowanie koncepcji wyklejania okien oraz samochodow
- stworzenie designu sklepu internetowego
W/w elementy beda realizowane wg. priorytetow i moga byc na oddzielnych zleceniach.
Bardzo prosze zainteresowane osoby o wysylanie ofert zawierajacych link do portfolio oraz proponowne widelki cenowe za poszegolne elementy.
Oferty prosze wysylac na: grzegorz@moneo.me
Pozdrawiam,
Grzegorz -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Londyn
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Creative NLP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Creative NLP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Creative NLP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Creative NLP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Creative NLP
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Creative NLP
- 1
- 2