Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

32/0/39 biegam w 2v2 jak i 3v3. Kiedys gralem 49/22/0 ale niestety niezbalansowane mana burn konczylo praktycznie kazda walke vs rogue/priest ( a takich teamow jest najwiecej).

Powody do 32/0/39

1) Repetance czesto ratuje mi dupe (albo jesli trafiamy na team 2 healerow + dps, to latwo wylaczyc jednego healera z walki)
2) przyzwyczailem sie do wysokiego kryta
3) zdejmowanie stuna freedomem ;)
4) +3% crit on target po judgemencie
5) never oom.
6) instant flash po krycie z judgementa (mam ok. 52% crita na judgement)

Przy walce vs rogal, freedom zdejmujacy kidney shota - bezcenne ;)
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

Karol Nowak:
Paweł Ciupka:

a co sie spodziewales po clotherze :P zreszta w 3vs3 prawie zawsze mag jest pierwszy na Trainie albo Swapie

Maga pierwszego? A cóż to za strategia? W 95% przypadków healer idzie pierwszy pod nuke. A co do magów to też się nie zgadzam, że są tacy delikatni. Mag we froście ma tyle możliwości ucieczki, że nie mam pytań...

Weszlismy kiedys na team rogue/mage/priest... Ledwo ich zaciupalismy bo zostawilismy maga jako ostatni target..
Kiedy DK i Warrior podeszli do Maga to uslyszalem w skajpie takie cos "o kurwa, ale dostal bombe". Koles byl full pve sprzet i dostawal strzaly po 10k, ale za to robil przeogromny DPS ;)
W nastepnej walce znowu trafilismy na nich i mag zginal w ciagu sekundy... goscie wyszli.

Natomiast przy walce z magiem w full pvp frost... To ma tak wiele drog ucieczki ze nie warto na niego ruszac na poczatku. Lepiej uzyc jakies cc (moje repetance, fear, czy cos innego).

Dobrego maga jest w cholere trudno zabic.. Blinki, zamrazania, counterspelle, ice tomby, niewidzialnosc...Dymitr G. edytował(a) ten post dnia 10.06.09 o godzinie 10:34
Paweł C.

Paweł C. międzynarodowe
programy
ubezpieczeniowe

Temat: Arena.

nie zapominaj na dezorientujacych clonach :) no fakt mam sporo drog ucieczki i snare ale i tak czesto jestem na Swapie jako 1, przeciwny team wali jakies cc w healera i odrazu change target na biednego maga:P
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

Gladius pozwala zawsze stargetowac maga a nie klona ;)
Paweł C.

Paweł C. międzynarodowe
programy
ubezpieczeniowe

Temat: Arena.

wiem, ale jednak pare postaci na polu walki wiecej pwrowadza drobne komplikacje:)
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

Napewno tak. Ale i tak najgorsze sa psy i totemy szamana... Ja gram z wlaczonymi paskami zycia wroga.. i po prostu wtedy wszystko jest czerwone ;/

konto usunięte

Temat: Arena.

Paweł Ciupka:
wiem, ale jednak pare postaci na polu walki wiecej pwrowadza drobne komplikacje:)

AoE w klonach i po sprawie :) To samo szamańskie pieski, duży dmg output, ale hp to one prawie nie mają...
Paweł C.

Paweł C. międzynarodowe
programy
ubezpieczeniowe

Temat: Arena.

kazda klasa ma + i - umiejetnoscią jest znac te swoje i wykozystywac - wroga:P
Rafał Gajewski

Rafał Gajewski contractor, Sygnity
S.A.

Temat: Arena.

witam wszystkich.

A powiedzcie jakich teraz używa się modów do PVP?
grałem pvp do s3 i wtedy proximo plus moje drobne modyfikacje dawało rade.

po pół roku przerwy zastanawiam się nad powrotem :]
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

Ja tylko gladius na pvp a do tego zwykle addony typu healbot, decursive, spellreminder.Dymitr G. edytował(a) ten post dnia 17.06.09 o godzinie 14:43

konto usunięte

Temat: Arena.

Ja używam Gladiusa i Natur EnemyCastBar. Pierwszy pomaga lepiej orientować się w przeciwnikach na arenie, i lepiej ich kontrolować, a drugi pokazuje CD na skillach i itemach.
Paweł C.

Paweł C. międzynarodowe
programy
ubezpieczeniowe

Temat: Arena.

ja Gladiusa i zmodyfikowanego Quartza
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

Czytaliscie zmiany w arenie od 3.2? :)

Nowy sezon itemow bedzie mozna kupic tylko za gre w teamach 3v3 i 5v5 ;) Wg. mnie bomba! Bo 2v2 jest niezbalansowane i troche łatwe, wystarczy OP setup i jedziemy powyzej 2000 i zdobywamy szybko swietny sprzet pvp... W 3v3 trzeba sie wiecej wykazac i pokazac skilla.
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.


Resilience: No longer reduces the amount of damage done by damage over time spells, but instead reduces the amount of all damage done by players by the same proportion. The other effects of resilience (reducing critical chance, critical damage and mana drain effects) have not changed.
Paweł C.

Paweł C. międzynarodowe
programy
ubezpieczeniowe

Temat: Arena.

ogolnie caly patch zrewolucjonizuje pvp - odsyłam do moje stronki gdzie szeroko opisałem wszystkie zmiany http://salandor.wordpress.com/
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

Fajnie opisane. Z tym resi to tez sie ciesze, bo wchodzi mi taki koles w full PvE do 5v5.. i nie wiadomo co ma na sobie, bo wyglada tak samo.. A jak ci taki destro lok walnie kryta to latwo mozna bylo sie zwinac majac nawet pod 1000 resilence ;)

A 2v2 jest po prostu 'niezbalansowane'.
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

Jak oceniacie kiedy moze wejsc 3.2 i konie sezonu arenowego?

ps.
Musze sie pochwalic. Wczoraj wbilismy 2300 w 3v3 ;) Mogloby isc dalej, bo szlo calkiem niezle.. Ale akurat tyle kumpel potrzebuje zeby kupic spodnie.. A na tym ratingu to juz bywa roznie, czasami 5 pod rzad w dupe (i -60 punktow w ratingu) a czasami +10 do przodu.

WarDkPala tak zjada RMP ze szkoda mi tych chlopakow ;) Najgorszy i najsilniejszy zespol jaki do tej pory trafilismy to Ele Szaman + Destro Lok + Restro Druid... Kataklizm, nic im sie nie da zrobic.

Lok potrafi w sekunde zabic dowolna osobe na arenie, do tego cyklony + hexy + feary + bardzo mocny dps ele.

I na kogo isc w takim przypadku? Na loka nie warto bo ma teleport, ale nie mozna go zostawic samego bo pozabija w sekunde. Na druida ciezko bo za chwile zza plecow bedzie hex i fear. Na ele nie mozna bo druid rzuci cyklona na healera i lock w sekunde zabije..
Masakra po prostu :)
Paweł C.

Paweł C. międzynarodowe
programy
ubezpieczeniowe

Temat: Arena.

ja czekam na 3,2 bo maja pociac locka, jest imo OP w jak narazie i pvp i pve u was tez tak jest w na raidach najlepsi casterzy to locki?, u mnie zazwyczaj w top 3 jest dwuch

co do samego 3,2 imo wrzesien pazdziernik
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Arena.

Tak. Dwoch top dpsow to locki, potem hunterzy a potem roznie.

Loki wyciagaja tako od 5 do 6,5k dpsa.

konto usunięte

Temat: Arena.

Ja w ogole czekam na 3.2 z jakimkolwiek arenami bo teraz granie huntem to katorga, wystarczy arena statistics poprzegladac. Przed 3.1 w kazdym teamie byl hunter i w ogole byla to pierwsza klasa procentowo zarowno biorac pod uwage udzial w arenach jak i rating a w tej chwili wlecze sie na szarym koncu. Po patchu odadza mi trapa, poprawia peta i bąbla i może będzie miało sens granie :)

Następna dyskusja:

Michael Buble - 23/04/2012 ...




Wyślij zaproszenie do