Temat: nakaz usunięcia odpadów komunalnych z miejsc...

Witam serdecznie,
W zwiazku z tym, że na terenie mojej miejscowości , na działce stanowiacej nieuzytki rolne, właściciel wyrzycił odpady poremontowe i komunalne. Przeprowadzone zostało postepowanie administracyjne i wydana decyzja nakazująca usuniecie odpadów. Właściciel działki ich nie usunął, odpady w dalszym ciągu zlegają.
I w tym miejscu proszę o pomoc, jaki jest kolejny krok? Jak dalej poprowadzić tą sprawę?
Paweł Nocuń

Paweł Nocuń Manager ds.
technologii i
ochrony środowiska,
PreZero Ser...

Temat: nakaz usunięcia odpadów komunalnych z miejsc...

Radzę poczytać rozdziały dotyczące grzywny w celu przymuszenia oraz wykonania zastępczego w ustawie z dnia 17.06.1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.

Temat: nakaz usunięcia odpadów komunalnych z miejsc...

Dziękuje za odpowiedz. Sytuacja diametralnie uległa zmianie, ponieważ osoba w stosunku do której wydałam decyzje nakazującą usuniecie odpadów sprzedała tą działkę , przyniosła mi akt notarialny sprzedaży i złożyła oświadczenie że nowi właściciele nieruchomości są poinformowani o zalegających odpadach i że zobowiązali się je usunąć. Skontaktowałam się z nowymi właścicielami którzy to złożyli oświadczenie że odpady są już usunięte, załączyli kopie faktury oraz dowody ważenia, karty przekazania odpadów załączą później ponieważ jeszcze ich nie otrzymali. Co w obecnej sytuacji, muszę wysłać zawiadomienie o przeprowadzeniu oględzin i wysłać je do obecnej właścicieli i poprzedniej ? A w dalszej kolejności umorzyć postępowanie z art. 105 $1 z racji że stało się bezprzedmiotowe ponieważ obowiązek nałożony decyzją został wykonany- (odpady usunięte )?

Temat: nakaz usunięcia odpadów komunalnych z miejsc...

ponawiam
Dziękuje za odpowiedz. Sytuacja diametralnie uległa zmianie, ponieważ osoba w stosunku do której wydałam decyzje nakazującą usuniecie odpadów sprzedała tą działkę , przyniosła mi akt notarialny sprzedaży i złożyła oświadczenie że nowi właściciele nieruchomości są poinformowani o zalegających odpadach i że zobowiązali się je usunąć. Skontaktowałam się z nowymi właścicielami którzy to złożyli oświadczenie że odpady są już usunięte, załączyli kopie faktury oraz dowody ważenia, karty przekazania odpadów załączą później ponieważ jeszcze ich nie otrzymali. Co w obecnej sytuacji, muszę wysłać zawiadomienie o przeprowadzeniu oględzin i wysłać je do obecnej właścicieli i poprzedniej ? A w dalszej kolejności umorzyć postępowanie z art. 105 $1 z racji że stało się bezprzedmiotowe ponieważ obowiązek nałożony decyzją został wykonany- (odpady usunięte )?



Wyślij zaproszenie do