Temat: Plany urlopowe
Proszę o pomoc, jak w Excelu sprawdzić, który z pracowników nie zaplanował 10 dniowego urlopu wypoczynkowego, mając dane typu:Pracownik data od data do. Liczba dni roboczych
Kowalski Jan. 01.02.2019. 01.02.2019. 1
Kowalski Jan 04.03.2019. 06.03.2019. 3
Kowalski Jan 08.08.2019 21.08.2019. 10
Nowak Adam. 01.09.2019. 01.09.2019. 1
Nowak Adam. 09.09.2019. 09.09.2019. 2
Nowak Adam. 08.12.2019. 14.12.2019. 7
Nazwiska pracowników skopiuje do nowego arkusza i usunę duplikaty.
Jak poprawnie zbudować funkcje, aby przy nazwisko każdego pracownika pojawiła się informacja "urlop zaplanowany", jeżeli został zaplanowany 10 dniowy urlop, a przy pracownik, który nie ma zaplanowanego urlopu "urlop nie zaplanowany"?