Temat: Plany urlopowe

Proszę o pomoc, jak w Excelu sprawdzić, który z pracowników nie zaplanował 10 dniowego urlopu wypoczynkowego, mając dane typu:
Pracownik data od data do. Liczba dni roboczych
Kowalski Jan. 01.02.2019. 01.02.2019. 1
Kowalski Jan 04.03.2019. 06.03.2019. 3
Kowalski Jan 08.08.2019 21.08.2019. 10
Nowak Adam. 01.09.2019. 01.09.2019. 1
Nowak Adam. 09.09.2019. 09.09.2019. 2
Nowak Adam. 08.12.2019. 14.12.2019. 7

Nazwiska pracowników skopiuje do nowego arkusza i usunę duplikaty.

Jak poprawnie zbudować funkcje, aby przy nazwisko każdego pracownika pojawiła się informacja "urlop zaplanowany", jeżeli został zaplanowany 10 dniowy urlop, a przy pracownik, który nie ma zaplanowanego urlopu "urlop nie zaplanowany"?
Oskar Shon

Oskar Shon Dodatki do Office
www.VBATools.pl

Temat: Plany urlopowe

Dostałeś odp na FB.
zagadkowe tylko te kropeczki po datach i po nazwiskach :)
Jeśli to jedno-linijkowe informacje to musisz to jeszcze pociąć używając Dane/TJK

Temat: Plany urlopowe

Nie, każda dana jest w osobnej komórce.
A1 Pracownik
A2 Data od
A3 Data do
A4 Liczba dni

Czy da radę, aby w nowym arkuszu przy nazwisku pracownika np. Kowalski Jan pojawił się informacja, że urlop zaplanowany, ponieważ choć raz w arkuszu z danymi przy tym nazwisku był zaplanowany ciągiem 10 dniowy urlop?
Oskar Shon

Oskar Shon Dodatki do Office
www.VBATools.pl

Temat: Plany urlopowe

Jeśli chcesz to zrobić w nowym arkuszu to kopiujesz nazwiska, kasujesz duble a potem tworzysz formułę wyszukania warunków w kolumnie B. Skoro masz już obliczone różnice w datach to wystarczy tylko sprawdzić ilości >=10 danych z pierwszego arkusza:
=LICZ.WARUNKI(Arkusz1!A:A;Arkusz2!A1;Arkusz1!D:D;">=10")
Oskar Shon

Oskar Shon Dodatki do Office
www.VBATools.pl

Temat: Plany urlopowe

Idąc dalej, jeśli chcesz mieć jak krowie na rowie/ znaczy po słowie a nie w wartościach to
=JEŻELI(LICZ.WARUNKI(Arkusz1!A:A;Arkusz2!A1;Arkusz1!D:D;">=10")>0;"urlop zaplanowany";"urlop nie zaplanowany")

Następna dyskusja:

Plany urlopowe




Wyślij zaproszenie do